logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Peppermint powered by Quad z projektem dla Lego Canada

  PR 01.10.2021, przeczytano 316 razy

Agencja Peppermint rozszerza swoją współpracę z LEGO. Tym razem stworzyła broszury dla kanadyjskiego oddziału tej znanej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peppermint-powered-by-quad-z-projektem-dla-lego-canada,393206,artykul.html

Stworzone przez polski zespół broszury mają zachęcać dzieci i ich rodziców do subskrypcji „LEGO Life Magazine”. Promują też wybrane zestawy klocków dostępne u retailerów partnerujących akcji. Broszury będą dostępne w 65 sklepach sieci Toys’R’Us oraz 89 lokalizacjach sieci Indigo w Kanadzie.

Agencja odpowiada za projekty graficzne, ilustracje, a także pomysły i treści zagadek dla dzieci, które są częścią materiału. Realizacją składu i wydruku zajął się Quad – firma matka agencji Peppermint.

Źródło: Peppermint powered by Quad

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764