logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Peppermint powred by Quad z nowym strategiem

  PR 18.03.2019, przeczytano 453 razy

Do zespołu Peppermint dołączył Dariusz Pawlak. Na stanowisku strategy plannera wesprze agencję w rozwijaniu konceptów komunikacji dla kluczowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peppermint-powred-by-quad-z-nowym-strategiem,381692,artykul.html

Pawlak posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Do Peppermint przeszedł z agencji Generations Family & Young Marketing, gdzie przez prawie 3 lata pełnił funkcję stratega i new business managera. Odpowiadał za kluczowy projekt edukacyjny, konferencję „Family Thinking”, wprowadzający agencję na rynek po procesie rebrandingu.

Doświadczenie zdobywał realizując projekty edukacyjne w agencji Eduinvest, gdzie brał udział w tworzeniu i implementacji Akademii Rozwoju Allegro, Akademii Rozwoju e-Commerce czy eventów z cyklu Google Agency Day. Posiada również doświadczenie w realizacji działań wspierających startupy oraz firmy z branży technologicznej. Jako dyrektor kreatywny i członek zarządu agencji Hyperspace brał udział w organizacji międzynarodowych eventów wspierających scenę startupową takich jak Startup Summit czy ICT Summit.

Dariusz Pawlak ma w portfolio pracę dla klientów takich jak: Nestle, Intersnack, Lego, Lorenz Bahlsen Snack-World, Ferrero, PGNiG, Danone, Allegro, IBM, Google, PKO, Ministerstwo Finansów czy PARP.

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764