logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Peppermint powred by Quad z nowym strategiem

  PR 18.03.2019, przeczytano 220 razy

Do zespołu Peppermint dołączył Dariusz Pawlak. Na stanowisku strategy plannera wesprze agencję w rozwijaniu konceptów komunikacji dla kluczowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peppermint-powred-by-quad-z-nowym-strategiem,381692,artykul.html

Pawlak posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Do Peppermint przeszedł z agencji Generations Family & Young Marketing, gdzie przez prawie 3 lata pełnił funkcję stratega i new business managera. Odpowiadał za kluczowy projekt edukacyjny, konferencję „Family Thinking”, wprowadzający agencję na rynek po procesie rebrandingu.

Doświadczenie zdobywał realizując projekty edukacyjne w agencji Eduinvest, gdzie brał udział w tworzeniu i implementacji Akademii Rozwoju Allegro, Akademii Rozwoju e-Commerce czy eventów z cyklu Google Agency Day. Posiada również doświadczenie w realizacji działań wspierających startupy oraz firmy z branży technologicznej. Jako dyrektor kreatywny i członek zarządu agencji Hyperspace brał udział w organizacji międzynarodowych eventów wspierających scenę startupową takich jak Startup Summit czy ICT Summit.

Dariusz Pawlak ma w portfolio pracę dla klientów takich jak: Nestle, Intersnack, Lego, Lorenz Bahlsen Snack-World, Ferrero, PGNiG, Danone, Allegro, IBM, Google, PKO, Ministerstwo Finansów czy PARP.

Źródło: Peppermint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii półprzewodnikowej, zaprezentowała 108¬ megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764