logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Peppermint wybiera Klienta

  PR 08.04.2014, przeczytano 677 razy
ilustracjastrzałka

Wybieramy Klienta – pod takim hasłem rozpoczęła się niezwykła akcja reklamowa, stworzona przez agencję kreatywną Peppermint. Wyjątkowość tej akcji polega na tym, że dzięki niej można wygrać darmową realizację kampanii online o wartości 30 tysięcy złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peppermint-wybiera-klienta,21335,artykul.html

Pod adresem wybieramyklienta.pl – znajdują się wszystkie szczegóły dotyczące pierwszej w historii kampanii, w której to agencja ogłasza konkurs na Klienta. Można również zobaczyć film na YouTube opisujący w obrazowy sposób cały mechanizm: https://www.youtube.com/watch?v=JgOcx8uaIGA. Akcja ma charakter konkursu i skierowana jest do marketerów, z którymi agencja już pracowała oraz do wszystkich nowych, potencjalnych Klientów.

- Postanowiliśmy odwrócić sytuację i postawić się w roli Klienta, który rozpisuje przetarg, z tą jednak różnicą, że to my opracujemy strategię, koncept kreatywny i pięć różnych formatów reklamowych dla Klienta, którego wyłonimy w drodze konkursu – wyjaśnia Bartek Cymer, dyrektor zarządzających w agencji Peppermint. – Pomożemy również przygotować media plan, jednak koszty jego zakupu będą po stronie marketera.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić ankietę konkursową. Ma ona formę krótkiego, dowcipnego testu i jest dostępna na stronie internetowej wybieramyklienta.pl. Potem specjalnie powołana Komisja Konkursowa (składająca się ze Specjalisty ds. Czytania w Myślach, Specjalisty ds. Powiększania i Zmniejszania, Specjalisty ds. Kreacji – Sekcja Sprinterska, Specjalisty ds. Implementacji Poprawek oraz Specjalisty ds. Niebieskiego, zajmującego samodzielne, jednoosobowe stanowisko) wybierze spośród nadesłanych ankiet jedną, w której znajdzie najciekawsze i najbardziej pomysłowe odpowiedzi.

Termin zgłoszeń mija 31 maja 2014. Później Komisja Konkursowa będzie miała miesiąc na wyłonienie Zwycięzcy, dla którego agencja Peppermint przygotuje projekt kampanii internetowej o wartości 30 tysięcy złotych.

Źródło: Peppermint

wybieramyklienta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764