Wybieramy Klienta – pod takim hasłem rozpoczęła się niezwykła akcja reklamowa, stworzona przez agencję kreatywną Peppermint. Wyjątkowość tej akcji polega na tym, że dzięki niej można wygrać darmową realizację kampanii online o wartości 30 tysięcy złotych.
Pod adresem wybieramyklienta.pl – znajdują się wszystkie szczegóły dotyczące pierwszej w historii kampanii, w której to agencja ogłasza konkurs na Klienta. Można również zobaczyć film na YouTube opisujący w obrazowy sposób cały mechanizm: https://www.youtube.com/watch?v=JgOcx8uaIGA. Akcja ma charakter konkursu i skierowana jest do marketerów, z którymi agencja już pracowała oraz do wszystkich nowych, potencjalnych Klientów.
- Postanowiliśmy odwrócić sytuację i postawić się w roli Klienta, który rozpisuje przetarg, z tą jednak różnicą, że to my opracujemy strategię, koncept kreatywny i pięć różnych formatów reklamowych dla Klienta, którego wyłonimy w drodze konkursu – wyjaśnia Bartek Cymer, dyrektor zarządzających w agencji Peppermint. – Pomożemy również przygotować media plan, jednak koszty jego zakupu będą po stronie marketera.
Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić ankietę konkursową. Ma ona formę krótkiego, dowcipnego testu i jest dostępna na stronie internetowej wybieramyklienta.pl. Potem specjalnie powołana Komisja Konkursowa (składająca się ze Specjalisty ds. Czytania w Myślach, Specjalisty ds. Powiększania i Zmniejszania, Specjalisty ds. Kreacji – Sekcja Sprinterska, Specjalisty ds. Implementacji Poprawek oraz Specjalisty ds. Niebieskiego, zajmującego samodzielne, jednoosobowe stanowisko) wybierze spośród nadesłanych ankiet jedną, w której znajdzie najciekawsze i najbardziej pomysłowe odpowiedzi.
Termin zgłoszeń mija 31 maja 2014. Później Komisja Konkursowa będzie miała miesiąc na wyłonienie Zwycięzcy, dla którego agencja Peppermint przygotuje projekt kampanii internetowej o wartości 30 tysięcy złotych.
Źródło: Peppermint