logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Peppermint z konkursem dla marki Grant’s

  PR 05.08.2019, przeczytano 351 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Peppermint powered by Quad odpowiada za realizację konkursu należącej do CEDC International marki Grant’s. Konkurs rusza 5 sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peppermint-z-konkursem-dla-marki-grant%E2%80%99s,383486,artykul.html

Przez trzy najbliższe tygodnie fani marki Grant’s będą mogli głosować na ich zdaniem najlepszy koktajl na bazie tej szkockiej whisky. Za unikalne kompozycje smakowe przygotowane dla marki odpowiada mistrz barmański Grzegorz Rathnau. Głosujący, którzy podadzą najciekawsze uzasadnienie swojego wyboru, będą mogli wygrać upominki od marki Grant’s, w tym jedną ze 100 butelek Grant’s Tripe Wood. Najbardziej kreatywny uczestnik konkursu zostanie nagrodzony weekendowym wyjazdem, na który będzie mógł zabrać swoich przyjaciół. Konkurs prowadzony jest na stronie www.potrzykrocdoskonaly.pl. Akcja jest komunikowana poprzez hashtag #PoTrzykrocDoskonaly.

Za koncept i realizację konkursu odpowiada agencja Peppermint powered by Quad, która przygotowała również landing page akcji.  

Współpraca jest wynikiem przetargu, który agencja wygrała w maju br.

Źródło: Peppermint powered by Quad

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764