logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Peppermint z konkursem dla marki Grant’s

  PR 05.08.2019, przeczytano 421 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Peppermint powered by Quad odpowiada za realizację konkursu należącej do CEDC International marki Grant’s. Konkurs rusza 5 sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peppermint-z-konkursem-dla-marki-grant%E2%80%99s,383486,artykul.html

Przez trzy najbliższe tygodnie fani marki Grant’s będą mogli głosować na ich zdaniem najlepszy koktajl na bazie tej szkockiej whisky. Za unikalne kompozycje smakowe przygotowane dla marki odpowiada mistrz barmański Grzegorz Rathnau. Głosujący, którzy podadzą najciekawsze uzasadnienie swojego wyboru, będą mogli wygrać upominki od marki Grant’s, w tym jedną ze 100 butelek Grant’s Tripe Wood. Najbardziej kreatywny uczestnik konkursu zostanie nagrodzony weekendowym wyjazdem, na który będzie mógł zabrać swoich przyjaciół. Konkurs prowadzony jest na stronie www.potrzykrocdoskonaly.pl. Akcja jest komunikowana poprzez hashtag #PoTrzykrocDoskonaly.

Za koncept i realizację konkursu odpowiada agencja Peppermint powered by Quad, która przygotowała również landing page akcji.  

Współpraca jest wynikiem przetargu, który agencja wygrała w maju br.

Źródło: Peppermint powered by Quad

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764