logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pepsi: nowe logo i identyfikacja wizualna

  PR 09.11.2023, przeczytano 1227 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji 125 rocznicy powstania marki, Pepsi przedstawiła nową identyfikację wizualną, której wprowadzanie w punktach sprzedaży na terenie Polski rozpoczęło się tej jesieni. Produkty w opakowaniach z nową wizualizacją pojawią się na półkach już w pierwszym kwartale 2024 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pepsi%3A-nowe-logo-i-identyfikacja-wizualna,402001,artykul.html

Nowy projekt charakteryzuje się odważną czcionką, charakterystycznym, pulsującym tłem i zaktualizowaną paletą kolorów. Kolor czarny podkreśla zaangażowanie marki w budowanie obecności na rynku Pepsi Zero Cukru, która wkrótce zastąpi Pepsi Max. Skład dostępnych obecnie na polskim rynku produktów pozostanie niezmieniony.

Nowe logo i identyfikacja wizualna Pepsi jest pierwszą aktualizacją wyglądu kultowej marki od 14 lat. Z okazji 125 rocznicy powstania, Pepsi rozpoczęła wprowadzanie nowej wizualizacji w Polsce już w trzecim kwartale tego roku, by globalnie zakończyć proces zmiany w 2024 roku.

Nowe wzory odzwierciedlają markę Pepsi oraz jej najbardziej charakterystyczne cechy – nieskrępowaną, dobrą zabawę i radość bez ograniczeń. Będą obecne we wszystkich fizycznych i cyfrowych punktach kontaktu z konsumentem, włączając w to opakowania, nalewaki do napojów, flotę samochodową, modę i gastronomię. Nowe logo i identyfikacja wizualna są swoistym ukłonem w stronę tradycji marki, jednocześnie stanowiąc jej kolejny krok w przyszłość. Niestandardowy wzór czcionki i wyrazisty design puszki podkreślają otwartość Pepsi na wszystkie grupy demograficzne konsumentów.

Nowe logo pojawi się na wszystkich opakowaniach w 2024 roku, jednak już tej jesieni w punktach sprzedaży rozpoczęliśmy zmiany brandingu np. nalewaków i lodówek. Wierzymy, że dzięki nowej identyfikacji marki będziemy mogli połączyć jej bogate kulturowe dziedzictwo z oczekiwaniami obecnych i przyszłych pokoleń konsumentów. – powiedziała Magdalena Grędzicka, Senior Group Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska. – Oprócz nowego logo zmianą dla polskich konsumentów będzie również wprowadzenie Pepsi Zero Cukru, która zastąpi Pepsi Max zachowując jej recepturę.

W coraz bardziej zdigitalizowanym świecie nowy, wyrazisty projekt wprowadza ruch i animację do identyfikacji wizualnej, zapewniając marce Pepsi większą elastyczność w poruszaniu się między przestrzenią fizyczną i cyfrową, od półek sklepowych po metaświat. Pozwala również na bardziej kreatywne podejście do współpracy z partnerami i sprzedawcami detalicznymi oraz większą wszechstronność w angażowaniu konsumentów w miejscach, w których robią zakupy, jedzą, pracują i spędzają czas wolny.

ilustracjastrzałka

– Tym, co naprawdę wyróżnia zaktualizowany wygląd marki jest charakterystyczny niebiesko-czarny „puls”, symbolizujący entuzjazm, który Pepsi stara się wzbudzić. Odnowiona identyfikacja wizualna zawiera elementy rezonujące z młodszym pokoleniem, oddając ducha gen Z. – dodaje Magdalena Grędzicka To puls, który bije w rytm współczesnej polskiej kultury i determinacja, by się wyróżniać!

W całej swojej bogatej historii, m.in. poprzez tworzenie kultowych reklam z udziałem najbardziej renomowanych muzyków i aktorów na świecie, Pepsi innowacyjnie podchodziła do popkultury. Dzięki temu zapewniała fanom jedyne w swoim rodzaju doświadczenia w ponadczasowy sposób, zachowując jednocześnie swój ikoniczny wizerunek. Wyzwanie Smaku, Pepsi Space, czy “Świętuj po swojemu z Pepsi” to tylko niektóre z przykładów zasięgowych kampanii, które marka przeprowadziła na przestrzeni ostatnich lat w Polsce. Odgrywa ona również kluczową rolę w osiąganiu celów związanych ze zrównoważonym rozwojem – od 2021 roku butelki Pepsi oraz Pepsi Max w Polsce są w 100% wykonane z przetworzonego plastiku (rPET).

Pepsi Max zmieni nazwę na Pepsi Zero Cukru w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, który ma na celu wprowadzenie przejrzystości w kierowanej do konsumentów ofercie.

Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, które wprowadzają zmiany.

Źródło: PepsiCo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764