logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pepsi głównym partnerem SBM FFestival 2024

  PR 11.07.2024, przeczytano 401 razy
ilustracjastrzałka

Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF. Pepsi ogłasza także swoich ambasadorów, których nie zabraknie na specjalnej scenie marki podczas SBM FFestival. Mowa o ekipie DRE$$CODE oraz raperze Kinny Zimmer, którzy tym samym kontynuują współpracę z marką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pepsi-glownym-partnerem-sbm-ffestival-2024,404970,artykul.html

„Spragnieni więcej” wspólnie z SBM FFestival

SBM FFestival to największe rapowe wydarzenie w Warszawie. 8. edycja festiwalu to gwarancja świetnych doświadczeń i koncertów z udziałem największych twórców polskiej hip-hopowej sceny muzycznej, w tym artystów SBM, topowych przedstawicieli innych wytwórni oraz najciekawszych reprezentantów nowej fali raperów. Wydarzenie odbędzie się w dniach 29-31 sierpnia na przestronnym, zielonym terenie warszawskiego AWF-u, które na ten czas zamieni się w festiwalowe miasteczko oferujące wiele atrakcji i niezapomnianych emocji. O dobrą zabawę i fun zadba marka Pepsi, oficjalny partner tegorocznej edycji SBM FFestival. W trakcie wydarzenia wszyscy, którzy są „spragnieni więcej” pozytywnych emocji, będą mogli odwiedzać wyjątkową strefę Pepsi, oferującą uczestnikom wiele atrakcji i szansę na doświadczenie nowej ery marki. Będzie to także przestrzeń do naładowania energii do dalszej zabawy na koncertach. Poza specjalną strefą marki, na fanów dobrej muzyki czekać będzie scena Pepsi, na której w ramach występów specjalnych pojawią się ambasadorzy czylii DRE$$CODE i Kinny Zimmer, a także: Nikoś, Ozzy Baby, Młody West, Nicole Trębacz, Bango Balenci, Znowu Tony, Noah, Dobry Dzieciak, 730 Huncho, god.wifi, BSK.

SBM FFestival to jedno z najbardziej ekscytujących wydarzeń hip-hopowych w Polsce, dlatego cieszymy się z partnerstwa przy jego kolejnej edycji. Ideą naszej współpracy jest bycie blisko naszych fanów, którzy uwielbiają dobrą zabawę i muzykę. Ważne jest dla nas, aby móc dostarczyć im pozytywne oraz niezapomniane emocje. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, chcemy dawać możliwość doświadczania tego, czym dla nas jest Pepsi i czerpania maksymalnej radości. Właśnie dlatego stawiamy na otwartość i jesteśmy tam, gdzie są nasi konsumenci, tym razem na SBM FFestival. Pod hasłem „Thirsty for more” przygotowaliśmy szereg aktywności, które pozwolą uczestnikom jeszcze lepiej poczuć klimat wydarzenia – mówi Ania Piekarska, Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska

Jesteśmy podekscytowani tegoroczną edycją z kilku powodów. Po pierwsze przenosimy się na nowe miejsce, dużo ciekawsze architektoniczne, przyjazne publiczności, lepiej skomunikowane. Po drugie przeważającą część line-upu stanowią artyści spoza naszego labelu, co czyni SBM FFestival demokratycznym wydarzeniem muzycznym dla fanów rapu. I po trzecie rozpoczynamy współpracę z marką Pepsi, globalnym potentatem, jedną z najbardziej rozpoznawalnych światowych marek, która wspiera nas od kilku miesięcy, a kulminacją naszych działań będzie partnerstwo przy festiwalu i osobna scena dedykowana Pepsi – komentuje Bartłomiej Czarkowski, CEO w SBM Events.

Kolejna współpraca

Pepsi aktywnie angażuje się w rozwój młodych talentów i promocję muzyki. W tym celu marka nawiązała współpracę z SBM Label. Kluczowym elementem partnerstwa okazał się projekt SBM Starter Camp, w ramach którego młodzi, aspirujący muzycy mają szansę spełniać swoje marzenia i zdobywać cenne doświadczenia pod okiem doświadczonych artystów i producentów. Podczas ostatniej edycji SBM Starter Camp, jury w składzie: Solar, Białas, Lanek i Kinny Zimmer wyłoniło nowe twarze wytwórni, takie jak Znowu Tony, Nikoś, Nicole Trębacz i Młody Korden, których nie zabraknie na SBM FFestival.

Nowa era Pepsi

Pepsi przeszła największy od 14 lat rebranding. Napoje marki dostępne są w odświeżonym designie wraz z nowym logo. Historycznym zmianom towarzyszy kampania marketingowa „Thirsty for more”, w ramach której zaplanowano szereg niestandardowych aktywności, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także dostarczają radości z zabawy. Pepsi zachęca konsumentów do dołączenia do nowej ery marki poprzez zabawę i korzystanie z przygotowanych niespodzianek. Wystarczy tylko otworzyć się i pozwolić sobie na chwilę beztroski! Informacje dotyczące wszystkich aktywacji Pepsi można znaleźć na stronie internetowej www.thirstyformore.pl.

Źródło: PepsiCo Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764