logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy

  PR 24.05.2024, przeczytano 376 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym wizualizacjom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pepsi-i-ogromna-puszka-w-centrum-warszawy,404348,artykul.html

ROBI WRAŻENIE

Ogromna puszka przypominająca napój uwielbiany przez konsumentów na całym świecie pojawiła się właśnie w Warszawie, w samym centrum miasta, przy Pałacu Kultury i Nauki. Imponujące rozmiary czy technologia użyta do powstania tego ambientu zdecydowanie robi wrażenie i budzi ciekawość przechodniów. Blisko 4,5 metra wysokości, 2 metry szerokości i 320 paneli LED o łącznej wadze prawie 3 800 kilogramów.

Tak prezentuje się gigantyczna puszka. Wszystko po to, aby odbiorcy mogli odkryć nową erę Pepsi i poznać odświeżony branding marki wzbogacony o elementy digitalowe: ruch i animacje, które nadają całości dynamizmu oraz skojarzeń z rytmem i energią. Wobec tego również atrakcja jest multimedialna, a co najważniejsze wchodzi ona w interakcję z człowiekiem. Wystarczy stanąć na wskazanym miejscu i za pomocą ruchu oraz gestów „poruszyć” puszkę, która zabierze uczestnika w podróż po pulsujących cyfrowych wizualizacjach. Jak to się dzieje?

Odpowiada za to specjalnie zaprojektowana aplikacja przygotowana przez wschodzące gwiazdy interaktywnego programowania. Połączenie możliwości środowiska Touchdesigner i silnika gamingowego Unreal Engine daje niezwykle angażujący, robiący wrażenie efekt. Warto podkreślić, że atrakcja jest darmowa i może niej skorzystać każdy, kto ma apetyt na chwilę beztroski i czerpania radości z nieskrępowanej zabawy. Jedyne, co należy zrobić, to dać się ponieść swoim pozytywnym emocjom. Gigantyczna, immersyjna puszka dostępna jest we wskazanej lokalizacji od 21 maja aż do 26 maja włącznie.

NIE TYLKO PUSZKA

W najbliższym czasie w największych miastach w Polsce odbędą się liczne aktywacje ambientowe zaplanowane przez znanego producenta napojów. Mieszkańcy Warszawy, Katowic, Wrocławia, Poznania, Trójmiasta i wielu innych polskich miast mogą wypatrywać w przestrzeniach miejskich nietypowych atrakcji takich jak immersyjna puszka czy gigantyczny basen z kulkami. Więcej informacji na temat planowanych wydarzeń można znaleźć na stronie www.thirstyformore.pl.

Źródło: PepsiCo Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764