logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pepsi Mango dołącza do odświeżonej rodziny wariantów smakowych Pepsi

  PR 27.04.2020, przeczytano 1950 razy
ilustracja

W tym roku PepsiCo najsilniej w swojej historii działań promocyjnych stawia na rozwój segmentu produktów bezcukrowych – obecnie firma poszerza ogólnopolską ofertę o nową Pepsi o smaku Mango. W ten sposób marka odpowiada na oczekiwania konsumentów, którzy lubią smak coli, chcą ograniczać spożycie cukru w napojach i są otwarci na nowe połączenia smakowe. Oprócz nowego smaku producent odświeża wizualnie całą rodzinę wariantów smakowych oraz Pepsi MAX i oferuje zupełnie nowe opakowania, o czym mówią aktualne kampanie mediowe dla Pepsi MAX oraz Pepsi Mango.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pepsi-mango-dolacza-do-odswiezonej-rodziny-wariantow-smakowych-pepsi,386753,artykul.html

Jak wynika z raportu Ipsos Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków, aż 33% badanych aktywnie próbuje zredukować konsumpcję cukru. Tendencję tę widać również w decyzjach zakupowych konsumentów – aż 48% z nich sięga po napoje z niską lub zerową zawartości cukru. Najnowsze cole smakowe Pepsi, obejmujące Mango oraz Raspberry, wchodzą w skład dynamicznie rozwijającego się segmentu bezcukrowych napojów, sygnowanego hasłem „Maksimum smaku, zero cukru”.

– Pepsi to marka, która unika nudy i stawia na urozmaicenie. Wiemy, że smak klasycznej Pepsi jest absolutnie ponadczasowy, jednakże dostrzegamy rosnącą otwartość na nowe smaki wśród konsumentów. Chęć spróbowania nowości może być kluczowym elementem decyzji zakupowej – powiedział Michał Machaj, kierownik marki Pepsi w PepsiCo. – Pepsi o smaku mango to bezpośrednia odpowiedź na oczekiwania konsumentów. Dostrzegliśmy nadzwyczaj silne zainteresowanie tą propozycją i wyjątkowo pozytywne reakcje konsumentów. Wierzymy, że jest to doskonały dodatek do rodziny uwzględniającej również Pepsi Lime oraz Pepsi Wild Cherry – dodał.

Nowe opakowania

Kolejną nowością są opakowania oraz odświeżenie wizualizacji dla wszystkich wariantów smakowych Pepsi MAX. To przede wszystkim wyjątkowa „zakręcona” butelka AXL, która zdecydowanie wyróżnia się na półce, intryguje i zachęca do zakupu. Co równie ważne, nowe opakowanie w 100% nadaje się do recyklingu. Oprócz butelek producent zachęca konsumentów do zakupu Pepsi bezcukrowych w aluminiowych puszkach (standard oraz sleek), które pokryte zostały eleganckim, matowym wykończeniem. Nowe atrakcyjne i czytelne grafiki ułatwiają konsumentom identyfikację wariantów smakowych oraz podkreślają bezcukrowość napoju.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Silna kampania 360°

2020 to rok bardzo silnych kampanii dla Pepsi bezcukrowych. Już od lutego trwa kampania Pepsi MAX, podczas gdy od kwietnia ruszyła Pepsi Mango. Obejmuje ona działania reklamowe w telewizji, mediach społecznościowych (YouTube, Facebook i Instagram), współpracę z influencerami (m. in. Jakobem Koselem, Martą Wierzbicką, Adamem Wiejakiem, Wiktorią Gąsiewską, czy Taste of Warsaw), promocję outdoorową, jak również specjalne materiały POS. Lokalizację spotu reklamowego przeprowadziła agencja BBDO, a formaty cyfrowe przygotowała agencja Artegence. Za zakup mediów odpowiada OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Źródło: PepsiCo

www.pepsicopoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon: większe możliwości Colorado, 2 lata gwarancji dla serii Arizona
Canon konsekwentnie wspiera dostawców usług druku w rozwoju ich działalności i zwiększaniu efektywności. Firma wprowadza aktualizacje produktów z rodzin Colorado i Arizona, które odpowiadają na potrzeby klientów i bazują na globalnym sukcesie platform do druku wielkoformatowego Canon. W serii Colorado M — 1,6-metrowej maszynie rolowej z atramentem UVgel — wprowadzono...
Panasonic LUMIX S1II i LUMIX S1IIE: pełnoklatkowe bezlusterkowce
Panasonic z przyjemnością ogłasza rozszerzenie swojej renomowanej serii LUMIX S o dwa nowe modele – LUMIX S1II oraz S1IIE. Aparaty te zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu wyjątkowych możliwości fotograficznych i filmowych, charakteryzując się znakomitą jakością obrazu, dynamicznym odwzorowaniem kolorów oraz istotnymi usprawnieniami w zakresie technologii wideo.
Nowa odsłona kampanii Sokołów z Pascalem Brodnickim
Pascal Brodnicki, znany szef kuchni, po raz kolejny poleca produkty Sokołów – tym razem w kampanii promującej asortyment grillowy firmy. „Smak zaczyna się od mięsa!” – to hasło, które podkreśla główny przekaz kampanii, czyli wysoką jakość surowca i produktów, które z niego powstają.
Ogród NAJ: Saatchi & Saatchi dla OBI
Ruszyła nowa wielokanałowa kampania OBI „Ogród NAJ”. Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, natomiast za działania Paid Social agencja marketingu efektywnościowego Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764