logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pepsi oddało młodym swoje miejsca na muralach w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku

  PR 08.08.2023, przeczytano 893 razy
ilustracjastrzałka

Aż 16 miejsc na muralach przejęli laureaci konkursu Pepsi Space. Prace można już podziwiać w przestrzeni największych miast w Polsce. Przez cały sierpień wyróżnione prace konkursowe sukcesywnie będą pojawiać się także w pozostałych przestrzeniach offline, jak i online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pepsi-oddalo-mlodym-swoje-miejsca-na-muralach-w-warszawie%2C-wroclawiu%2C-lodzi-i-gdansku,401011,artykul.html

Pepsi, w ramach pionierskiej kampanii, postanowiła oddać swoje billboardy, ekrany reklamowe, murale, a także przestrzeń w internecie w ręce młodych kreatywnych osób. Co więcej, przesłane prace w formie grafik, wideo, audio czy tekstów miały także szansę na zaprezentowanie się na kanałach online Pepsi - Facebooku, Instagramie, TikToku, Spotify i YouTube.

- Łączna liczba nadesłanych projektów we wszystkich kategoriach bardzo pozytywnie nas zaskoczyła. Potrzebowaliśmy aż trzech spotkań, by wyłonić zwycięzców. Warto też podkreślić, że poziom prac był niezwykle wysoki, dlatego cieszymy się, że możemy je zaprezentować w ramach naszej kampanii. Mamy również nadzieję, że to dopiero początek artystycznej drogi dla naszych utalentowanych laureatów - mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager marki Pepsi.

Nagrodzone prace, które przejęły miejsca na muralach można zobaczyć na ulicach:

  1. Gdańsk: rondo przy ul. Chłopskiej i Kołobrzeskiej, kier. Ergo Arena, Galeria Przymorze.
  2. Łódź: ul. Piotrkowska 217.
  3. Warszawa: CH Pl. Unii / Politechnika (skrzyżowanie ul. Batorego i ul. Waryńskiego i Puławskiej).
  4. Wrocław: Most Grunwaldzki, Wybrzeże Słowackiego 5

Pierwsza tego typu kampania w Polsce

Pepsi Space to nie tylko kampania, a przede wszystkim konkurs dla młodych, w ramach którego marka postanowiła oddać swoje przestrzenie reklamowe. Pepsi chce w ten sposób stworzyć platformę do prezentacji ogromu kreatywności, która buzuje w młodym pokoleniu i szuka szansy zaprezentowania się szerokiej publiczności. Ambasadorami kampanii, jak również członkami jury konkursu są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita.

Autorem koncepcji kampanii jest Feeders Agency, za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, z kolei działania PR koordynuje agencja Lepont. Za realizację murali odpowiada Good Looking Studio.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lepont

www.lepont.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764