logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pepsi oddało młodym swoje miejsca na muralach w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku

  PR 08.08.2023, przeczytano 649 razy
ilustracjastrzałka

Aż 16 miejsc na muralach przejęli laureaci konkursu Pepsi Space. Prace można już podziwiać w przestrzeni największych miast w Polsce. Przez cały sierpień wyróżnione prace konkursowe sukcesywnie będą pojawiać się także w pozostałych przestrzeniach offline, jak i online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pepsi-oddalo-mlodym-swoje-miejsca-na-muralach-w-warszawie%2C-wroclawiu%2C-lodzi-i-gdansku,401011,artykul.html

Pepsi, w ramach pionierskiej kampanii, postanowiła oddać swoje billboardy, ekrany reklamowe, murale, a także przestrzeń w internecie w ręce młodych kreatywnych osób. Co więcej, przesłane prace w formie grafik, wideo, audio czy tekstów miały także szansę na zaprezentowanie się na kanałach online Pepsi - Facebooku, Instagramie, TikToku, Spotify i YouTube.

- Łączna liczba nadesłanych projektów we wszystkich kategoriach bardzo pozytywnie nas zaskoczyła. Potrzebowaliśmy aż trzech spotkań, by wyłonić zwycięzców. Warto też podkreślić, że poziom prac był niezwykle wysoki, dlatego cieszymy się, że możemy je zaprezentować w ramach naszej kampanii. Mamy również nadzieję, że to dopiero początek artystycznej drogi dla naszych utalentowanych laureatów - mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager marki Pepsi.

Nagrodzone prace, które przejęły miejsca na muralach można zobaczyć na ulicach:

  1. Gdańsk: rondo przy ul. Chłopskiej i Kołobrzeskiej, kier. Ergo Arena, Galeria Przymorze.
  2. Łódź: ul. Piotrkowska 217.
  3. Warszawa: CH Pl. Unii / Politechnika (skrzyżowanie ul. Batorego i ul. Waryńskiego i Puławskiej).
  4. Wrocław: Most Grunwaldzki, Wybrzeże Słowackiego 5

Pierwsza tego typu kampania w Polsce

Pepsi Space to nie tylko kampania, a przede wszystkim konkurs dla młodych, w ramach którego marka postanowiła oddać swoje przestrzenie reklamowe. Pepsi chce w ten sposób stworzyć platformę do prezentacji ogromu kreatywności, która buzuje w młodym pokoleniu i szuka szansy zaprezentowania się szerokiej publiczności. Ambasadorami kampanii, jak również członkami jury konkursu są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita.

Autorem koncepcji kampanii jest Feeders Agency, za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, z kolei działania PR koordynuje agencja Lepont. Za realizację murali odpowiada Good Looking Studio.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lepont

www.lepont.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764