logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło

  PR 29.05.2024, przeczytano 382 razy
ilustracja

Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06 w Chorzowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pepsi-partnerem-trasy-dawida-podsiadlo,404422,artykul.html

Strefa „Thirsty for more”

Pepsi łączy siły z Dawidem Podsiadło, jednym z najważniejszych polskich artystów XXI w., by dać swoim fanom niezapomniane doświadczenia, które wykraczają daleko poza muzykę. W ramach tej ekscytującej współpracy w przestrzeni przed wejściem na wydarzenie czekać będzie aż 150 mniesamowitej rozrywki stworzonej dla wszystkich fanów, którzy są “spragnieni więcej”.

Marka zadbała o różnorodne atrakcje i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Od możliwości ozdobienia swojego ciała brokatem w sekcji „Zabłyśnij”, która jeszcze lepiej pozwoli wyrazić emocje związane z koncertem, aż po test precyzji w zabawie „Celuj w Pepsi”. W strefie grać będzie DJ, a niezapomniane chwile będzie można uwiecznić na tle stacji “Pssss…tryk”. W pobliżu stanie ogromna immersyjna puszka Pepsi ze spektakularnymi wizualizacjami. Nie zabraknie także puszek z nowym logo, dzięki którym każdy będzie mógł delektować się wyjątkowym smakiem Pepsi.

Koncerty Dawida Podsiadło realizowane na największych w Polsce stadionach to imponujące show, które przenosi w inny wymiar i pozwala czerpać maksymalną radość, zabawę i przyjemność. To właśnie te cechy są nam bliskie w Pepsi, która stawia na otwartość i bliskość. Jesteśmy tam, gdzie są nasi konsumenci, dlatego nie mogło nas zabraknąć przy tegorocznej trasie uwielbianego artysty. Nasza strefa przypomina małe miasteczko Pepsi, które oferuje szereg świetnych atrakcji zapewniających doskonałą rozrywkę przed wejściem na teren koncertu. Pragniemy wspólnie cieszyć się pozytywnymi emocjami i przede wszystkim dobrze się bawić – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska.

Strefa Pepsi dostępna będzie w godzinach od 12:00-00:30 podczas trzech koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku przy Polsat Plus Arena, 15-16.06 w Poznaniu obok Enea Stadion oraz 22-23.06 w Chorzowie przy Stadionie Śląskim.

Nowa era Pepsi

Pepsi przeszło największy od 14 lat rebranding. Od teraz napoje marki dostępne są w odświeżonym designie wraz z nowym logo. Historycznym zmianom towarzyszy kampania marketingowa „Thirsty for more”, w ramach której zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także dostarczą radości z zabawy. Pepsi zachęca konsumentów do dołączenia do nowej ery marki poprzez zabawę i korzystanie z przygotowanych niespodzianek. Wystarczy tylko otworzyć się i pozwolić sobie na chwilę beztroski! Informacje dotyczące wszystkich aktywacji Pepsi można znaleźć na stronie internetowej www.thirsty for more.pl.

Źródło: PepsiCo Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764