logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pepsi rzuca Wyzwanie Smaku po raz siódmy

  PR 25.06.2019, przeczytano 201 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także spotkać zaproszonych do udziału w wydarzeniach popularnych influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pepsi-rzuca-wyzwanie-smaku-po-raz-siodmy,383006,artykul.html

Wyzwanie Smaku Pepsi to akcja, która na stałe wpisała się w polski krajobraz letnich imprez, od 6 lat zapewniając odwiedzającym znakomitą zabawę, dużą dawkę pozytywnych emocji, a niejednokrotnie i zaskoczenie. Uczestnicy wydarzenia mają okazję sprawdzić swoje preferencje smakowe, degustując Pepsi oraz inny napój typu cola i wybrać ten, który bardziej im smakuje. Co ważne, organizatorzy dochowują ogromnej staranności, aby warunki porównania napojów były obiektywne, a konsument przy wyborze kierował się tylko i wyłącznie smakiem.  

– W tym roku po raz kolejny Wyzwanie Smaku Pepsi zagości w wybranych polskich miastach, a już od czerwca w wielu różnych miejscach specjalne zespoły mobilne zachęcać będą do testowania wyborów smakowych – powiedziała Katarzyna Rogowska, Senior Brand Manager Pepsi  – Z kolei w weekendowych imprezach stacjonarnych towarzyszyć nam będą  influencerzy Stołu Pepsi: Lara Gessler, Marta Wierzbicka, Adam Wiejak i Jakob Kosel. Specjalnie na tę okazję stworzyli oni swoje autorskie dania, skomponowane z pomocą fanów. Podczas Wyzwania Smaku Pepsi uczestnicy będą mogli nie tylko spróbować tych oryginalnych dań, ale również wejść w interakcję z popularnymi influencerami – dodaje.

Silne wsparcie marketingowe

Tegoroczne Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera silna kampania 360°, która ruszyła 17 czerwca 2019 roku. Obejmuje ona m. in. nowy 15” i 30” spot reklamowy, ukazujący troje przyjaciół na zatłoczonym targowisku miejskim, podejmujących wyzwanie i pokonujących niespodziewane przeszkody w drodze po smak, który kochają. Postawy bohaterów są spójne z wartościami marki, która motywuje i namawia do podążania za swoimi pasjami i robienia rzeczy, które kochamy. Film wyświetlany będzie w TV oraz VOD (Player), a także w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram); dodatkowe wsparcie zapewni reklama na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz w wybranych radiostacjach. Kampanię wspierać ponadto będą działania zaproszonych do akcji partnerów, którzy wykorzystają swoje kanały społecznościowe do zapraszania fanów do udziału w letnich wydarzeniach. Kampania obejmuje również działania PR.

Spot reklamowy promujący tegoroczną kampanię Wyzwania Smaku Pepsi przygotowała agencja BBDO. Za działania w Internecie odpowiada Agencja Artegence, a za zakup mediów Media Direction. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764