logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pepsi x Lenar: limitowana kolekcja w kampanii „To takie proste”

  PR 09.05.2025, przeczytano 286 razy
ilustracjastrzałka

Moda uliczna spotyka smak młodości, wolności i orzeźwienia. Marka Pepsi łączy siły z Ryszardem Lenarem, legendą polskiej sceny streetwearowej i twórcą kultowych „lenarów” w zupełnie nowym projekcie. Efektem tej wyjątkowej współpracy będzie limitowana kolekcja, która przenosi ducha lat 90. w dzisiejsze realia, łącząc oldschoolowy charakter z nowoczesnym cytrynowym twistem. Szerokie jeansy, t-shirty i spodenki - premiera limitowanego dropu Pepsi już niebawem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pepsi-x-lenar%3A-limitowana-kolekcja-w-kampanii-_to-takie-proste_,408711,artykul.html

Pepsi ponownie łączy smak ze stylem

W ramach kampanii „To takie proste” Pepsi zaprasza do odkrywania tego, co świeże, prawdziwe i (nie)oczywiste. Na nowo przywołuje sentymenty, sięgając po klasykę - smak Pepsi Twist i Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny, i łączy je z nowoczesnym podejściem do stylu życia, w którym doświadczenie liczy się tak samo jak forma.

ilustracjastrzałka

Współpraca z twistem: Pepsi x Lenar

13 maja marka Pepsi zaprezentuje limitowany drop stworzony we współpracy z Ryszardem Lenarem. Inspirowana estetyką lat 90., kolekcja łączy ówczesne fasony z nowoczesnym podejściem i cytrynowym brandingiem, nawiązującym do klasycznego smaku Pepsi Twist. To propozycja dla tych, którzy cenią zarówno nostalgię, jak i współczesny styl uliczny.

Tegoroczna współpraca z Ryszardem Lenarem to kolejny drop w ramach naszych modowych działań. W ubiegłym roku zrealizowaliśmy dwie kolekcje, z grupą Dre$$code i FOXXem, które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem. Wiedzieliśmy, że musimy kontynuować ten kierunek. Tym razem, w duchu kampanii “To takie proste”, postawiliśmy na coś, co jest jednocześnie proste, kultowe i pełne sentymentu – tak jak Pepsi Twist. Lenary to spodnie, które w latach 90. chciał mieć każdy. Nasza współpraca z Ryszardem to nie tylko ukłon w stronę przeszłości, ale też świeże spojrzenie na styl, który nigdy nie przestał inspirować – mówi Justyna Bik, Junior Brand Manager Pepsi Zero Cukru.

Moda, która wychowała pokolenie, dziś w nowej odsłonie

Dla tych, którzy dorastali w latach 90., nazwisko Ryszarda Lenara nie jest obce. Pionier polskiego streetwearu w 1993 roku wprowadził na rynek legendarne „lenary”. Szerokie spodnie z obniżonym krokiem oraz ogromnymi kieszeniami, inspirowane amerykańską sceną hip-hopową i kulturą skaterską. Stały się one symbolem wolności, autentyczności i miejskiego buntu. Nosili je skejci, rolkarze, hiphopowcy czy też młodzi ludzie, którzy chcieli poczuć się częścią kolorowej fali ulicznej kultury. Po trzech dekadach postanowił powrócić na rynek i za namową swoich dzieci reaktywował kultową markę. Działa w branży odzieżowej, a jego nazwisko wciąż budzi sentyment oraz szacunek. Dziś odkrywa go nowe pokolenie. Generacja Z, zafascynowana estetyką lat 90., chętnie sięga po styl, który dla ich starszych braci i sióstr był manifestem wolności. Moda tamtej dekady wraca do łask, ale w nowym, świeżym wydaniu.

Moda zawsze była dla mnie czymś więcej niż tylko ubraniem, to język emocji, tożsamości, a czasem i buntu. Kiedy w latach 90. zacząłem tworzyć lenary, początkowo dla znajomych, chciałem dać ludziom coś, w czym będą mogli się wyrazić i poczuć pewnie. Oglądaliśmy mnóstwo filmów i teledysków z Ameryki. Zachód inspirował, dawał poczucie przynależności, potrzebę stworzenia własnego stylu. Dziś, po tylu latach, mam okazję opowiedzieć tę historię na nowo, w innym świecie, ale z tym samym sercem. Bo ludzie wciąż chcą być sobą i znaleźć swój sposób, by się wyróżniać, niezależnie od wieku – dodaje Ryszard Lenar.

Pepsi x Lenar - co w dropie?

W skład kolekcji wchodzą trzy produkty:

  • 13 maja - LENAR x Pepsi ZONE (spodnie długie),
  • 20 maja - LENAR x Pepsi T-shirt,
  • 27 maja - LENAR x Pepsi Plus (spodenki).

Każdy element będzie dostępny w limitowanej liczbie 100 szt. i za symboliczną cenę 1 zł.

Strona dropu na platformie JOY https://www.joy-pepsico.eu/pl-pl/

Źródło: PepsiCo Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764