logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pepsico przedstawia nową witrynę internetową w Polsce

  PR 19.09.2019, przeczytano 443 razy
ilustracjastrzałka

PepsiCo w Polsce uruchomiła nowoczesny portal korporacyjny i produktowy stworzony z uwzględnieniem najnowszych trendów komunikacyjnych. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością PepsiCo w naszym kraju w łatwy i przystępny sposób dowiedzą się o aktualnych działaniach firmy, jej produktach, inwestycjach, a także inicjatywach w zakresie zrównoważonego rozwoju. Nowa odsłona portalu, przygotowana w technologii RWD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pepsico-przedstawia-nowa-witryne-internetowa-w-polsce,384018,artykul.html

Nowy portal jednej z wiodących światowych firm spożywczych na świecie zawiera informacje o działalności firmy, ofercie produktowej, a także inicjatywach w zakresie zrównoważonego rozwoju. Nowe sekcje w portalu to „Nasza historia” – opisująca kluczowe wydarzenia w historii firmy, zarówno w Polsce jak i na świecie; „Nasze marki” – przedstawiająca opis szerokiego portfolio marek w naszym kraju oraz „Nasze opowieści”, gdzie dzielimy się aktualnymi inicjatywami PepsiCo w różnych dziedzinach.

– Bardzo cieszymy się z uruchomienia nowego portalu i mamy nadzieję, że użytkownikom w Polsce spodoba się nasza nowa strona internetowa. PepsiCo znane jest z innowacyjnych produktów oraz prospołecznego i proekologicznego podejścia do swojej działalności – nowa witryna jest tego odzwierciedleniem. Polska jest także pierwszym krajem Unii Europejskiej, a drugim na świecie w którym wdrożony został nowy projekt wizualny- strony, co potwierdza znaczenie naszego rynku dla PepsiCo – powiedział Julian Krzyżanowski, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w PepsiCo Polska. – Z ciekawych funkcji technicznych portalu warto wymienić połączenie API z mediami społecznościowymi, co ułatwi udostępnianie informacji, a także zastosowanie technologii responsywnej RWD, która sprawdzi się podczas korzystania z witryny na różnorodnych urządzeniach mobilnych. – dodał Julian Krzyżanowski.

Z punktu widzenia dziennikarzy poszukujących informacji i materiałów, atrakcyjnym elementem nowej wersji strony jest sekcja poświęcona mediom, w której przedstawiciele branży znajdą wszystkie komunikaty prasowe wraz ze stosownymi materiałami graficznymi w wersji do pobrania. Dodatkowa sekcja opisująca przedstawicieli lokalnego kierownictwa firmy wraz z biogramami i zdjęciami do pobrania ułatwi dziennikarzom opracowanie materiałów związanych z działalnością PepsiCo w Polsce.

Źródło: PepsiCo

www.pepsicopoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764