Wyraziste, intensywne i ostre jak nigdy dotąd. Takie są przekąski linii Flamin’ Hot, które wcześniej podbiły zagraniczne rynki, a teraz wkraczają do Polski. To mocna odpowiedź PepsiCo na rosnące zainteresowanie pikantnymi produktami. W pierwszych dwóch tygodniach wyłączność na sprzedaż nowej serii ma sieć Żabka.
Flamin’ Hot to pierwsza platforma multibrandowa PepsiCo, która popularne w swoich segmentach marki wzbogaca o mocno intensywne i ostre smaki. Linia obejmuje bowiem chipsy Lay’s, nachosy Doritos oraz chrupki Cheetos – zatem wszystko to, co uwielbiają i znają polscy konsumenci, lecz w nowej, pikantnej odsłonie.
Przez pierwsze dwa tygodnie od premiery (10 kwietnia) Flamin’ Hot będą dostępne wyłącznie w sieci Żabka. Po 23 kwietnia produkty trafią do sprzedaży we wszystkich sklepach w całej Polsce. Będą eksponowane w oddzielnych standach, z dedykowaną tej linii fioletową szatą graficzną, ale nie tylko – nowa odsłona przekąsek trafi również na sklepowe półki.
Premiera stanowi mocną odpowiedź PepsiCo na zmieniające się preferencje konsumentów. Obserwacje trendów na wielu europejskich rynkach potwierdzają, iż pikantne potrawy coraz częściej goszczą w naszych domach. Również w naszym kraju powiększa się grupa osób poszukujących ostrych i oryginalnych w smaku produktów. To między innymi efekt coraz silniejszej obecności na rynku młodszych konsumentów, Millenialsów, a zwłaszcza generacji Z, którzy inspiracji szukają w rekomendacjach influencerów i tematycznych kanałach w mediach społecznościowych.
Przekąski Flamin’ Hot produkowane są w Polsce, w fabrykach PepsiCo w Tomaszowie Mazowieckim (Cheetos), Grodzisku Mazowieckim (Lay’s) oraz Świętem (Doritos). Wejście na rynek będzie wsparte wielokanałową kampanią, obejmującą telewizję, digital i outdoor. Nie zabraknie również niestandardowych aktywacji. Główna faza kampanii przypada na czerwiec i potrwa kilka miesięcy.
Źródło: PepsiCo Polska