logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Perfect Reality: Nietypowa kampania miejska Samsunga

  PR 13.09.2018, przeczytano 1554 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznych targów IFA Samsung pokazał swój pierwszy telewizor QLED 8K - Q900R. Oferuje on m.in. funkcję skalowania do 8K, która wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji, co zapewnia niezwykłą jakość obrazu. Z tej okazji firma przygotowała specjalną komunikację wizualną w przestrzeni miejskiej. W dniu światowej premiery nowe telewizory dostępne były w wybranych sieciach sprzedaży na terenie Niemiec.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/perfect-reality%3A-nietypowa-kampania-miejska-samsunga,37881,artykul.html

W dniach od 31 sierpnia do 1 września w ramach kampanii „Perfect Reality” mieszkańcy i goście odwiedzający Berlin mogli zobaczyć przyciągające uwagę nietypowe reklamy Samsung. Instalacje zlokalizowane w trzech popularnych na mapie miasta punktach przyciągały spojrzenia przechodniów. W projekcie wykorzystano sceny związane ze sportem, jedzeniem i kosmosem, które świetnie oddawały jakość obrazu, jaką oferuje telewizor QLED 8K.  

Dzięki wykorzystaniu aktorów i różnych obiektów stworzono wizualizacje „Perfect Reality”. Poprzez połącznie rzeczywistości z zaawansowanymi technologiami poprawy obrazu, które są dostępne w QLED 8K, powstały realistyczne i przyciągające spojrzenia instalacje, na widok których wielu przechodniów aż przystanęło z wrażenia.

Podczas targów IFA telewizor Samsung QLED 8K został zaprezentowany w strefie Samsung w berlińskim CityCube.  

ilustracjastrzałka

W kampanii „Perfect Reality” promującej QLED 8K w trzech prestiżowych lokalizacjach na terenie Berlina, m.in. w słynnym Centrum Kongresowym, umieszczono przykuwające wzrok reklamy.

ilustracjastrzałka

Na stacji Weinmeister przechodnie przystawali, by podziwiać imponującą jakość QLED 8K, przedstawioną za pomocą bogatej scenografii wykorzystującej manekiny i obiekty.

ilustracjastrzałka

Odwiedzający RAW-Gelände podziwiają instalację przedstawiającą dwoje kosmicznych podróżników - jedną z trzech reklam oddających „Idealną rzeczywistość” QLED 8K.

Od momentu oficjalnej premiery, telewizor QLED 8K Q900R zbiera pozytywne opinie. Otrzymał m.in. nagrodę IFA 2018 Best in Show od magazynu T3. Z kolei portal TechRadar uznał go za najlepszy telewizor (Best TV) w zestawieniu The best tech from IFA 2018, a serwis technologiczny Expert Reviews  przyznał telewizorowi Samsung 8K Q900R wyróżnienie Best of IFA 2018.

Oprócz wysokiej jakości obrazu i możliwości technologicznych zespoły redakcyjne doceniły, że nowy model Samsung jest gotowym produktem, który właśnie wchodzi do sprzedaży. W Polsce telewizor będzie dostępny jeszcze w tym roku w trzech rozmiarach ekranów – 65”, 75” i 85”.

Źródło: Samsung

www.samsungmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764