logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Perfect Reality: Nietypowa kampania miejska Samsunga

  PR 13.09.2018, przeczytano 628 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznych targów IFA Samsung pokazał swój pierwszy telewizor QLED 8K - Q900R. Oferuje on m.in. funkcję skalowania do 8K, która wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji, co zapewnia niezwykłą jakość obrazu. Z tej okazji firma przygotowała specjalną komunikację wizualną w przestrzeni miejskiej. W dniu światowej premiery nowe telewizory dostępne były w wybranych sieciach sprzedaży na terenie Niemiec.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/perfect-reality%3A-nietypowa-kampania-miejska-samsunga,37881,artykul.html

W dniach od 31 sierpnia do 1 września w ramach kampanii „Perfect Reality” mieszkańcy i goście odwiedzający Berlin mogli zobaczyć przyciągające uwagę nietypowe reklamy Samsung. Instalacje zlokalizowane w trzech popularnych na mapie miasta punktach przyciągały spojrzenia przechodniów. W projekcie wykorzystano sceny związane ze sportem, jedzeniem i kosmosem, które świetnie oddawały jakość obrazu, jaką oferuje telewizor QLED 8K.  

Dzięki wykorzystaniu aktorów i różnych obiektów stworzono wizualizacje „Perfect Reality”. Poprzez połącznie rzeczywistości z zaawansowanymi technologiami poprawy obrazu, które są dostępne w QLED 8K, powstały realistyczne i przyciągające spojrzenia instalacje, na widok których wielu przechodniów aż przystanęło z wrażenia.

Podczas targów IFA telewizor Samsung QLED 8K został zaprezentowany w strefie Samsung w berlińskim CityCube.  

ilustracjastrzałka

W kampanii „Perfect Reality” promującej QLED 8K w trzech prestiżowych lokalizacjach na terenie Berlina, m.in. w słynnym Centrum Kongresowym, umieszczono przykuwające wzrok reklamy.

ilustracjastrzałka

Na stacji Weinmeister przechodnie przystawali, by podziwiać imponującą jakość QLED 8K, przedstawioną za pomocą bogatej scenografii wykorzystującej manekiny i obiekty.

ilustracjastrzałka

Odwiedzający RAW-Gelände podziwiają instalację przedstawiającą dwoje kosmicznych podróżników - jedną z trzech reklam oddających „Idealną rzeczywistość” QLED 8K.

Od momentu oficjalnej premiery, telewizor QLED 8K Q900R zbiera pozytywne opinie. Otrzymał m.in. nagrodę IFA 2018 Best in Show od magazynu T3. Z kolei portal TechRadar uznał go za najlepszy telewizor (Best TV) w zestawieniu The best tech from IFA 2018, a serwis technologiczny Expert Reviews  przyznał telewizorowi Samsung 8K Q900R wyróżnienie Best of IFA 2018.

Oprócz wysokiej jakości obrazu i możliwości technologicznych zespoły redakcyjne doceniły, że nowy model Samsung jest gotowym produktem, który właśnie wchodzi do sprzedaży. W Polsce telewizor będzie dostępny jeszcze w tym roku w trzech rozmiarach ekranów – 65”, 75” i 85”.

Źródło: Samsung

www.samsungmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Mimaki Europe rozpoczyna kampanię „Make the Difference”
Firma Mimaki, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, rozpoczęła dziś kampanię pod hasłem „Make the Difference”, aby wyróżnić autorskie innowacje w dziedzinie druku oraz sukcesy klientów. Sam projekt, zainicjowany przez najbardziej inspirujące marki i dostawców usług druku w całej Europie, pokazuje różnorodność druku cyfrowego za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764