logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Perfect Reality: Nietypowa kampania miejska Samsunga

  PR 13.09.2018, przeczytano 713 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznych targów IFA Samsung pokazał swój pierwszy telewizor QLED 8K - Q900R. Oferuje on m.in. funkcję skalowania do 8K, która wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji, co zapewnia niezwykłą jakość obrazu. Z tej okazji firma przygotowała specjalną komunikację wizualną w przestrzeni miejskiej. W dniu światowej premiery nowe telewizory dostępne były w wybranych sieciach sprzedaży na terenie Niemiec.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/perfect-reality%3A-nietypowa-kampania-miejska-samsunga,37881,artykul.html

W dniach od 31 sierpnia do 1 września w ramach kampanii „Perfect Reality” mieszkańcy i goście odwiedzający Berlin mogli zobaczyć przyciągające uwagę nietypowe reklamy Samsung. Instalacje zlokalizowane w trzech popularnych na mapie miasta punktach przyciągały spojrzenia przechodniów. W projekcie wykorzystano sceny związane ze sportem, jedzeniem i kosmosem, które świetnie oddawały jakość obrazu, jaką oferuje telewizor QLED 8K.  

Dzięki wykorzystaniu aktorów i różnych obiektów stworzono wizualizacje „Perfect Reality”. Poprzez połącznie rzeczywistości z zaawansowanymi technologiami poprawy obrazu, które są dostępne w QLED 8K, powstały realistyczne i przyciągające spojrzenia instalacje, na widok których wielu przechodniów aż przystanęło z wrażenia.

Podczas targów IFA telewizor Samsung QLED 8K został zaprezentowany w strefie Samsung w berlińskim CityCube.  

ilustracjastrzałka

W kampanii „Perfect Reality” promującej QLED 8K w trzech prestiżowych lokalizacjach na terenie Berlina, m.in. w słynnym Centrum Kongresowym, umieszczono przykuwające wzrok reklamy.

ilustracjastrzałka

Na stacji Weinmeister przechodnie przystawali, by podziwiać imponującą jakość QLED 8K, przedstawioną za pomocą bogatej scenografii wykorzystującej manekiny i obiekty.

ilustracjastrzałka

Odwiedzający RAW-Gelände podziwiają instalację przedstawiającą dwoje kosmicznych podróżników - jedną z trzech reklam oddających „Idealną rzeczywistość” QLED 8K.

Od momentu oficjalnej premiery, telewizor QLED 8K Q900R zbiera pozytywne opinie. Otrzymał m.in. nagrodę IFA 2018 Best in Show od magazynu T3. Z kolei portal TechRadar uznał go za najlepszy telewizor (Best TV) w zestawieniu The best tech from IFA 2018, a serwis technologiczny Expert Reviews  przyznał telewizorowi Samsung 8K Q900R wyróżnienie Best of IFA 2018.

Oprócz wysokiej jakości obrazu i możliwości technologicznych zespoły redakcyjne doceniły, że nowy model Samsung jest gotowym produktem, który właśnie wchodzi do sprzedaży. W Polsce telewizor będzie dostępny jeszcze w tym roku w trzech rozmiarach ekranów – 65”, 75” i 85”.

Źródło: Samsung

www.samsungmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764