logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Perfekcyjny druk bielą z nowymi drukarkami HP

  S 12.07.2022, przeczytano 2044 razy
ilustracja

Firma HP zrewolucjonizowała szerokoformatowy druk białym tuszem, wprowadzając na rynek szerokoformatowe drukarki serii HP Latex 700W (więcej informacji) i 800W (więcej tutaj). Dzięki doskonałej bieli, inteligentnym i wydajnym procesom drukowania oraz technologii HP Latex klienci zyskali możliwość nieskomplikowanego zadruku szerokiej gamy materiałów: banerów, materiałów tekstylnych, papieru plakatowego, płótna oraz winylu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/perfekcyjny-druk-biela-z-nowymi-drukarkami-hp,396565,artykul.html

Był problem...

W druku cyfrowym wykorzystywany jest proces czterobarwny (CMYK), polegający na drukowaniu kolorami: turkusowym, karmazynowym, żółtym i czarnym. Otrzymywanie pozostałych kolorów jest możliwe dzięki mieszaniu barw CMYK – ale nie da się w ten sposób wygenerować bieli. W rezultacie drukarka odczytując projekt interpretuje barwę białą jako „brak koloru” i w tym miejscu nie nanosi żadnego atramentu. To dlatego zadrukowywany nośnik musi być biały.

Na rynku istnieją również drukarki cyfrowe drukujące oddzielnym kolorem białym, jednak dotychczas nie było to idealne rozwiązanie. Biały atrament był źródłem kilku problemów: żółkł z biegiem czasu, wymagał stałej konserwacji urządzeń oraz przyczyniał się do generowania większej ilości odpadów.

… jest HP

Aby rozwiązać wszystkie powyższe problemy, HP stworzyło recepturę pierwszego lateksowego białego atramentu oraz zaprojektowało drukarki szerokoformatowe z nową technologią opracowaną specjalnie pod kątem jego nadruku. Lateksowy biały atrament HP jest bielszy i bardziej połyskliwy niż inne białe tusze i nie żółknie z biegiem czasu. Dzięki nakładaniu cienkiej i elastycznej warstwy atramentu nie ma problemów z laminowaniem zadrukowanych mediów. Dodatkowo, dzięki systemowi automatycznej recyrkulacji i czyszczenia głowic drukujących urządzenia, nie tylko udało się zwiększyć niezawodność druku, ale również ograniczyć ręczne procesy mycia systemu farbowego.

Do wyboru, do (białego) koloru

HP stworzyła dwa modele drukarek – 700W i 800W – do podobnych zastosowań, lecz o różnej wydajności (pierwsza z nich drukuje do 31 m²/h na zewnątrz i do 21 m²/h w pomieszczeniach, druga do 36 m² na zewnątrz). Z ich pomocą można zadrukowywać grafikę okienną i naklejki, płótna i tapety, elementy graficzne pojazdów i materiały włókiennicze (poliester oraz tkaniny bawełniane, również porowate), a to wszystko z zachowaniem wysokiego kontrastu i żywych kolorów.

ilustracjastrzałka

Inteligentne panele przednie w obu urządzeniach umożliwiają szybkie przetwarzanie przedruków i zadań wielokrotnego kopiowania oraz przechowywanie (odpowiednio) do 100 i 200 zadań. Obie drukują innowacyjnymi atramentami HP Latex na bazie wody – niezawierającymi HAP, niepodlegającymi wymogowi stosowania etykiet ostrzegawczych o zagrożeniach i zapewniającymi bezwonne wydruki. Ekologia to silna strona obu urządzeń: dzięki lokalnemu recyklingowi zewnętrznych kartonów HP Eco#Carton, bezpłatnemu wewnętrznemu workowi na atrament oraz głowicom drukującym podlegającym zwrotowi za pośrednictwem programu HP Planet Partners (więcej tutaj) zużyte materiały nie trafiają na wysypiska śmieci. Co więcej, wydruki HP Latex nadają się do recyklingu i zwrotu, a ponieważ nie należą do materiałów niebezpiecznych, można je bezpiecznie utylizować.

Zapraszamy do HP Demo Lab w Błoniu Katowicach! Tutaj można dokładnie sprawdzić i przetestować drukarki HP Latex 700/800 W.

Zarejestruj swój pokaz (kliknij tutaj)– umów dowolny i dogodny dla Ciebie termin.

Masz pytania skorzystaj z pomocy naszych ekspertów:

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764