logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Perfetto moment z Bradem Pitt’em w nowej kampanii De’Longhi

  PR 07.09.2021, przeczytano 1808 razy
ilustracjastrzałka

De’Longhi ruszył z pierwszą międzynarodową kampanią “Something Perfetto” z udziałem Brada Pitta jako ambasadora marki. Za realizację działań promocyjnych w Polsce odpowiadają - agencja mediowa Mediaplus, agencja kreatywna Labcon, agencja martech & e-commerce SalesTube i agencja eventowa GetLouder.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/perfetto-moment-z-bradem-pitt%E2%80%99em-w-nowej-kampanii-de%E2%80%99longhi,392900,artykul.html

Nowa kampania De’Longhi jest jednocześnie największą i najważniejszą w historii firmy w Polsce. Mediaplus zajęło się strategią, planowaniem oraz zakupem mediów w polskiej odsłonie kampanii i koordynacją projektu w ramach reszty spółek Group One. Za adaptację kreacji oraz launch kampanii odpowiada Labcon - we wsparciu z GetLouder agencja przygotowała event z udziałem mediów oraz influencerów, poprzedzony wysyłką kreatywną. Do końca roku prowadzić będzie plasowanie kampanii w mediach oraz realizację współpracy z influencerami. SalesTube wspiera projekt od strony badań i trackowania spotów.

Strategię komunikacji przygotowało na poziomie globalnym Mediaplus International. W produkcję spotu promocyjnego zaangażowano laureatów Oscara i uznanych artystów: reżysera Damiena Chazella, operatora Linusa Sandgrena, kompozytora Justina Hurwitza i fotografa Lachlana Bailey’a.

W spocie widz może zobaczyć wycinek z dnia Brada Pitta. Począwszy od porannego kupna ziaren kawy, przez podróż motorem trasą widokową u wzgórz otaczających Los Angeles, aż po tankowanie na stacji benzynowej, gdzie jest kuszony zapachem kawy - przez cały czas oczekując tego upragnionego momentu powrotu do domu i relaksu przy pysznym cappuccino - momentu idealnego.

Brad Pitt perfetto ambasadorem

- Wierzymy, że Brad Pitt jest idealnym ambasadorem marki - jego styl i charakter świetnie oddają ducha De’Longhi, którego można określić jako śmiały i międzynarodowy, ale jednocześnie elegancki i wyszukany - mówi CEO De’Longhi Massimo Garavaglia.

Wybór Brada Pitta było podyktowany czymś więcej niż chęcią angażu do projektu międzynarodowej gwiazdy. Pitt jest uznanym aktorem i producentem zaangażowanym w walkę o ochronę klimatu, kolekcjonerem sztuki, miłośnikiem architektury i designu. Przede wszystkim jednak roztacza wokół siebie atmosferę tajemnicy pomimo światowej sławy. Ta nuta niedopowiedzenia jest też obecna w brand identity De’Longhi - firmy przywiązanej do swoich włoskich korzeni, pełnej zamiłowania do harmonii i elegancji, która wymyka się stereotypom i jest dostępna na całym świecie.

Demokratyzacja dobrej domowej kawy

Kawa i espresso zakorzenione jest we włoskiej tradycji. Ale dzisiaj kawa jest nie tylko włoska - jest z jednej strony globalna, z drugiej bardzo lokalna z naszymi własnymi zwyczajami i interpretacjami.

- Dziś 95% naszej sprzedaży jest poza Włochami a Polska ma w tym swój znaczny udział. Jesteśmy w milionach domów ludzi na całym świecie pomagając im napić się ich ulubionej kawy … po prostu naciskając na przycisk w naszym ekspresie. - mówi Krzysztof Sobula, dyrektor marketingu De’Longhi na Polskę, Czechy i Słowację. - Naszym marzeniem jest, by dobra kawa była dla wszystkich i by każdy mógł zrobić sobie swoją ulubioną wersję we własnym domu. Od lat inwestujemy w innowacje, jakość naszych produktów i ich marketing, aby “demokratyzować” dobrą kawę przygotowywaną właśnie od ziarenka do filiżanki. - dodaje.

Emisję spotu poprzedzała kampania teaserowa w social mediach prowadzona. Jej motywem przewodnim było oczekiwanie na #SomethingPerfetto - hashtag towarzyszył postom influencerów na całym świecie, którzy dzielili się na kanale Instagram własnymi interpretacjami doświadczania chwili idealnej.

Właściwa kampania ujawniająca ambasadora marki wystartowała 2 września i potrwa do końca roku.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764