logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu

   09.01.2025, przeczytano 557 razy
ilustracja

Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i afiliacji, czeka na Wasze zgłoszenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/performance-marketing-diamonds-eu---7.-edycja-konkursu,407072,artykul.html

Międzynarodowy prestiż

W 2025 po raz siódmy szukamy diamentów performance marketingu i afiliacji w wyjątkowym międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds EU. W konkursie swoimi sukcesami mogą podzielić się agencje performance, brandy, wydawcy i domy mediowe.

Tegoroczna edycja przynosi nowe kategorie, aby jeszcze bardziej podkreślić rozwój tej części e-commerce. W nowym roku konkurs otwiera się szeroko na AI, a kategorie, w których możecie się pochwalić swoim nowoczesnym podejściem do realizacji postawionych celów, znajdą się w każdym z bloków tematycznych. Oto nowości VII edycji:

  • The best application of AI in performance advertising campaign
  • The best AI-driven personalized content
  • The best AI driven performance strategy

Performance Marketing Diamonds EU to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży marketingu efektywnościowego, które już od siedmiu lat przyciąga uwagę całej Europy. Ten konkurs jest nie tylko okazją do nagrodzenia najlepszych kampanii, ale także platformą wymiany wiedzy, inspiracji i budowania społeczności. W każdej edycji odkrywamy prawdziwe diamenty – projekty, które wyznaczają standardy w skuteczności i innowacyjności. Tegoroczna edycja zapowiada się wyjątkowo, a my nie możemy się doczekać, aby poznać liderów 2025 roku i zobaczyć, jak kreatywność łączy się z mierzalnymi rezultatami. Serdecznie zapraszam do udziału i wspólnego celebrowania sukcesów branży!” – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Międzynarodowy charakter konkursu to wyjątkowy atut, który otwiera przed polskimi firmami szerokie perspektywy. Dzięki niemu uczestnicy mogą promować swoje projekty i osiągnięcia na europejskiej scenie, wzmacniając swoją markę i budując renomę poza granicami kraju. Jednocześnie, dla firm realizujących kampanie performance marketingowe w innych krajach Europy, konkurs oferuje idealną okazję do zaprezentowania swojej działalności na polskim rynku, nawiązywania cennych relacji biznesowych i umacniania swojej pozycji w branży. To harmonijne połączenie lokalnych działań z globalnymi możliwościami wspiera rozwój oraz wymianę doświadczeń w dynamicznym środowisku międzynarodowym.

Święto Performance Marketingu

9 maja 2025 roku będzie dniem pełnym inspiracji, emocji i niezapomnianych chwil, które połączą całą branżę performance marketingu. W klimatycznym Hotelu Santa Natura, otoczonym malowniczymi lasami, odbędzie się święto branży performance marketingu, które rozpocznie PMD Showcase Day. W tej części wydarzenia agencje podzielą się swoimi success stories, odsłaniając przełomowe strategie, kreatywne rozwiązania i imponujące rezultaty, które zmieniają oblicze branży.

Wieczorem wszystkie oczy zwrócą się na Galę Performance Marketing Diamonds, która stanie się ukoronowaniem dnia. Najlepsi z najlepszych staną w blasku reflektorów, aby odebrać prestiżowe Diamenty. Każda nagroda opowie historię ciężkiej pracy, innowacyjności i pasji, które napędzają rozwój branży. To chwila, aby docenić kampanie, które wytyczyły nowe szlaki i pokazały, czym jest prawdziwa skuteczność w performance marketingu.

Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie?

Zwycięzcy zostaną wyłonieni ze zgłoszeń w czterech obszarach tematycznych: Performance&Affiliate Marketing, Creative Performance, Content Performance oraz Strategy Performance. Oprócz tego, Jury przyzna nagrody w kategoriach głównych. Podczas Gali konkursu dowiemy się też kto otrzyma nagrody główne oraz Grand Prix – najlepszego z najlepszych.

Zgłoszenia do VII edycji konkursu z obszaru performance i afiliacji są przyjmowane wyłącznie w języku angielskim do 10 lutego 2025 r. (pmdiamonds.eu/application), natomiast ogłoszenie nominowanych nastąpi 17 kwietnia. Gala z wręczeniem nagród zaplanowana jest na 9 maja 2025 r. Co roku zainteresowanie wydarzeniem rośnie, dlatego nie warto zwlekać z decyzją o udziale! Kto wie, może to właśnie Ty jesteś Diamentem Performance Marketingu?

Źródło: Izba Gospodarki Elektronicznej

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

16 zwycięzców 16. edycji „Świeć się z Energą”
Wojewódzki etap plebiscytu „Świeć się z Energą” dobiegł końca, przed nami runda finałowa. W rywalizacji wzięło udział 345 miast, jednak tylko jedno z każdego województwa będzie mogło powalczyć o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Każdy z 16 laureatów regionalnych dzięki akcji Energi wygrał możliwość przekazania pomocy charytatywnej o...
CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Zwycięzcy konkursu Amica „Dodaj Kolor!”
Konkurs „Dodaj Kolor!” dobiegł końca, a internauci zdecydowali, która w najbardziej kreatywny sposób ukazuje interpretację pojęcia ekologii. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace. Zwycięski projekt już wkrótce zostanie odwzorowany na pralce Amica. Urządzenie zostanie wystawione na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, gdzie będzie...
Zwycięzcy 6.edycji konkursu Timecode Akcja Animacja
Kolejna edycja największego konkursu dla twórców animacji reklamowej dobiegła końca! W trakcie uroczystej gali wręczono nagrody, w tym Grand Prix, którego laureat otrzymał 11 tysięcy złotych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764