
Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, otwarty na 450-cio milionowy rynek Unii i przyciągający zainteresowanie międzynarodowego biznesu.
Czym jest prawdziwa skuteczność w performance marketingu? – przekonamy się już 9 maja podczas Gali rozdania nagród, która będzie zwieńczeniem PM Showcase Day – wydarzenia pełnego wiedzy i networkingu dla e-sklepów, producentów, retailerów i dystrybutorów.
W tegorocznej edycji znalazły się nowe kategorie, które podkreślają strategiczną rolę AI w rozwoju sprzedaży. Chodzi o:
- The best application of AI in performance advertising campaign;
- The best AI-driven personalized content;
- The best AI driven performance strategy.
Diamentowa liga
Już sama nominacja w PMD EU wzmacnia reputację i widoczność firmy w ekosystemie e-commerce. Pozycjonuje ją jako lidera marketingu zorientowanego na wyniki i innowacje. Przynosi ekspozycję w mediach branżowych, w so-me i w rozległej, wpływowej sieci e-Izby. Takie wyróżnienie agencji czy firmy na zatłoczonym rynku otwiera drzwi do strategicznych partnerstw i nowych relacji biznesowych.
Listę wszystkich nominowanych prezentujemy poniżej, co stanowi aktualny spis tych najlepszych – profesjonalnych graczy, którzy pomagają budować pozycję biznesu i zaufanie kupujących.
„Wyjątkowo wysoki poziom zgłoszeń do konkursu i ich rekordowa ilość znowu nas zaskoczyły. Oczywiście, że przełożyło się to na pracę jury, które skutecznie podjęło wyzwanie. W tym kontekście zwrócę uwagę na to, że cała nasza branża opiera się na nieustającym rozwoju jakości, asortymentu, narzędzi biznesowych, zasięgów. To dotyczy też performance’u. Stąd poszerzający się zasięg konkursu, a my w nim wyróżniamy najbardziej skuteczne i kreatywne kampanie. Prawdziwe diamenty” – ocenia Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.
Ku sprawiedliwej selekcji
Jury konkursu stanowi 16. uznanych ekspertów i ekspertek oraz praktyków rynku. To doświadczone grono sprawiedliwie wyłoniło nominowanych w kilkunastu kategoriach. Wybór potwierdzili doświadczeni audytorzy z Kancelarii Sowiński i Partnerzy. Kampanie, jakie przeprowadzili nominowani w konkursie były tak wartością pożywką dla obrad jury, że pierwszy raz w historii Diamentów jurorzy wskazali na zwycięzców ex aequo w 3. kategoriach, a dotyczy to również najważniejszej – Grand Prix. Niech to świadczy tak samo o dojrzałości rynku, profesjonalizacji branży, jak i temperaturze obrad.
Od pracy do przyjemności
Izba Gospodarki Elektronicznej – organizator PMD EU – to największa organizacja branżowa wspierająca rozwój biznesu w sektorze cyfrowym. Początek drugiej dekady nieprzerwanej, prężnej działalności poświęca na ochronę interesów e-commerce, rozbudowę legislacyjnego wpływu oraz rozwój e-MŚP. Poprzez rzecznictwo w ministerstwach i sejmie, działania rozwojowe i edukacyjne on- i off- line dla przedsiębiorców, wydawnicze, networkingowe wspiera i rozwija cały sektor e-commerce w kraju.
e-Izba jest też organizatorem finałowej gali Performance Marketing Diamonds EU 2025. Będzie to kolejną celebracją skuteczności, innowacji i rozwoju e-commerce. W klimatycznym Hotelu Santa Natura, otoczonym malowniczymi lasami Mazowsza, w przyjacielskiej atmosferze business casual odbędzie się święto branży performance marketingu. Najlepsi z najlepszych staną w blasku reflektorów, by odebrać prestiżowe Diamenty. Za każdą z tych nagród stoi innowacyjne myślenie, ciężka praca i pasja, które napędzają rozwój branży.
Lista nominowanych - Performance Marketing Diamonds EU 2025.
The most effective short-term performance campaign
- Ad Cookie FormUP
- FormUP
- Performics
- Performics & Raiffeisen Digital Bank
- Tradedoubler
The most effective affiliate program
- Decathlon
- iSpot, Performers, Value Media
- Sales&More, T-mobile
- Value Media
- Tradedoubler
The most effective sales campaign
- Bluerank
- iProspect, Pandora
- Performics
- Sales&More, Bank Pekao S.A.
- Sales&More, Komputronik
The most effective paid search campaign
- ALAB Laboratoria
- Cube Group, mAuto
- Kinesso, VeloBank
- LOT
- Starcom, Leroy Merlin
The best application of AI in performance advertising campaign
- Ceneo
- OleOle!
- Whites, Software Mind
Think-out-of-the-box campaign
- Adequate
- LOT
- ORLEN Paczka
- SalesTube, Lancerto
- Tradedoubler, ALAB Laboratoria
The most effective mobile campaign
- Decathlon
- LOT
- Orange, SalesTube, ValueMedia
The most creative digital campaign
- Bluerank
- LOT
- Orange, SalesTube, ValueMedia
- Semcore
The most creative use of AI
- Apifonica
- Happy Parrots
The most effective SEO campaign
- ALAB Laboratoria & Bluerank
- Cube Group, Tiverna
- Performics
- Sempai
The best consumer centric content
- FSE
- LOT
The most challenging performance campaign
- FSE
- iProspect, LINK4
- Orange, Value Media, SalesTube
- Performance Media
- Tradedoubler, ALAB Laboratoria
- WeDare, Mastermind, aelia duty free
The most effective omni-channel campaign
- Decathlon
- Decathlon x RTB House
- FSE
- GPD
- Performance Media
- Performics
The most effective low-budget campaign
- Grupa ICEA
- Performics
- Sovendus
The most effective retail campaign
- Just Idea
- LOT
- SalesTube, Value Media, Żabka
B2B campaign of the year
- Macopedia
- Orange, Value Media, SalesTube
- Przelewy24
B2C campaign of the year
- Bluerank
- eBilet
- LOT
Więcej o Performance Marketing Diamonds EU: pmdiamonds.eu/
Szczegóły PMShowcase Day: pmshowcaseday.eu/
Źródło: Izba Gospodarki Elektronicznej