logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performance Marketing Diamonds EU 2025: nominacje

   17.04.2025, przeczytano 451 razy
ilustracja

Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, otwarty na 450-cio milionowy rynek Unii i przyciągający zainteresowanie międzynarodowego biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/performance-marketing-diamonds-eu-2025%3A-nominacje,408451,artykul.html

Czym jest prawdziwa skuteczność w performance marketingu? – przekonamy się już 9 maja podczas Gali rozdania nagród, która będzie zwieńczeniem PM Showcase Day – wydarzenia pełnego wiedzy i networkingu dla e-sklepów, producentów, retailerów i dystrybutorów.

W tegorocznej edycji znalazły się nowe kategorie, które podkreślają strategiczną rolę AI w rozwoju sprzedaży. Chodzi o:

  • The best application of AI in performance advertising campaign;
  • The best AI-driven personalized content;
  • The best AI driven performance strategy.

Diamentowa liga

Już sama nominacja w PMD EU wzmacnia reputację i widoczność firmy w ekosystemie e-commerce. Pozycjonuje ją jako lidera marketingu zorientowanego na wyniki i innowacje. Przynosi ekspozycję w mediach branżowych, w so-me i w rozległej, wpływowej sieci e-Izby. Takie wyróżnienie agencji czy firmy na zatłoczonym rynku otwiera drzwi do strategicznych partnerstw i nowych relacji biznesowych.

Listę wszystkich nominowanych prezentujemy poniżej, co stanowi aktualny spis tych najlepszych – profesjonalnych graczy, którzy pomagają budować pozycję biznesu i zaufanie kupujących.

„Wyjątkowo wysoki poziom zgłoszeń do konkursu i ich rekordowa ilość znowu nas zaskoczyły. Oczywiście, że przełożyło się to na pracę jury, które skutecznie podjęło wyzwanie. W tym kontekście zwrócę uwagę na to, że cała nasza branża opiera się na nieustającym rozwoju jakości, asortymentu, narzędzi biznesowych, zasięgów. To dotyczy też performance’u. Stąd poszerzający się zasięg konkursu, a my w nim wyróżniamy najbardziej skuteczne i kreatywne kampanie. Prawdziwe diamenty” – ocenia Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

Ku sprawiedliwej selekcji

Jury konkursu stanowi 16. uznanych ekspertów i ekspertek oraz praktyków rynku. To doświadczone grono sprawiedliwie wyłoniło nominowanych w kilkunastu kategoriach. Wybór potwierdzili doświadczeni audytorzy z Kancelarii Sowiński i Partnerzy. Kampanie, jakie przeprowadzili nominowani w konkursie były tak wartością pożywką dla obrad jury, że pierwszy raz w historii Diamentów jurorzy wskazali na zwycięzców ex aequo w 3. kategoriach, a dotyczy to również najważniejszej – Grand Prix. Niech to świadczy tak samo o dojrzałości rynku, profesjonalizacji branży, jak i temperaturze obrad.

Od pracy do przyjemności

Izba Gospodarki Elektronicznej – organizator PMD EU – to największa organizacja branżowa wspierająca rozwój biznesu w sektorze cyfrowym. Początek drugiej dekady nieprzerwanej, prężnej działalności poświęca na ochronę interesów e-commerce, rozbudowę legislacyjnego wpływu oraz rozwój e-MŚP. Poprzez rzecznictwo w ministerstwach i sejmie, działania rozwojowe i edukacyjne on- i off- line dla przedsiębiorców, wydawnicze, networkingowe wspiera i rozwija cały sektor e-commerce w kraju.

e-Izba jest też organizatorem finałowej gali Performance Marketing Diamonds EU 2025. Będzie to kolejną celebracją skuteczności, innowacji i rozwoju e-commerce. W klimatycznym Hotelu Santa Natura, otoczonym malowniczymi lasami Mazowsza, w przyjacielskiej atmosferze business casual odbędzie się święto branży performance marketingu. Najlepsi z najlepszych staną w blasku reflektorów, by odebrać prestiżowe Diamenty. Za każdą z tych nagród stoi innowacyjne myślenie, ciężka praca i pasja, które napędzają rozwój branży.

Lista nominowanych - Performance Marketing Diamonds EU 2025.

The most effective short-term performance campaign

  • Ad Cookie FormUP 
  • FormUP
  • Performics
  • Performics & Raiffeisen Digital Bank
  • Tradedoubler

The most effective affiliate program

  • Decathlon
  • iSpot, Performers, Value Media
  • Sales&More, T-mobile
  • Value Media
  • Tradedoubler

The most effective sales campaign

  • Bluerank 
  • iProspect, Pandora
  • Performics
  • Sales&More, Bank Pekao S.A. 
  • Sales&More, Komputronik

The most effective paid search campaign

  • ALAB Laboratoria 
  • Cube Group, mAuto
  • Kinesso, VeloBank
  • LOT
  • Starcom, Leroy Merlin

The best application of AI in performance advertising campaign

  • Ceneo 
  • OleOle!
  • Whites, Software Mind

Think-out-of-the-box campaign

  • Adequate
  • LOT
  • ORLEN Paczka 
  • SalesTube, Lancerto
  • Tradedoubler, ALAB Laboratoria

The most effective mobile campaign

  • Decathlon
  • LOT
  • Orange, SalesTube, ValueMedia

The most creative digital campaign

  • Bluerank 
  • LOT
  • Orange, SalesTube, ValueMedia
  • Semcore

The most creative use of AI

  • Apifonica
  • Happy Parrots

The most effective SEO campaign

  • ALAB Laboratoria & Bluerank
  • Cube Group, Tiverna
  • Performics
  • Sempai

The best consumer centric content

  • FSE
  • LOT

The most challenging performance campaign

  • FSE
  • iProspect, LINK4     
  • Orange, Value Media, SalesTube
  • Performance Media  
  • Tradedoubler, ALAB Laboratoria    
  • WeDare, Mastermind, aelia duty free

The most effective omni-channel campaign

  • Decathlon
  • Decathlon x RTB House 
  • FSE 
  • GPD 
  • Performance Media 
  • Performics

The most effective low-budget campaign

  • Grupa ICEA
  • Performics
  • Sovendus

The most effective retail campaign

  • Just Idea 
  • LOT 
  • SalesTube, Value Media, Żabka

B2B campaign of the year

  • Macopedia 
  • Orange, Value Media, SalesTube
  • Przelewy24

B2C campaign of the year

  • Bluerank 
  • eBilet
  • LOT

Więcej o Performance Marketing Diamonds EU: pmdiamonds.eu/
Szczegóły PMShowcase Day: pmshowcaseday.eu/

Źródło: Izba Gospodarki Elektronicznej

www.eizba.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klinika Optegra: konkurs na projekt ściany
Wystartował specjalny konkurs dla artystów, ilustratorów, grafików i twórców sztuki wizualnej. Klinika Okulistyki Optegra Warszawa Centrum zaprasza do zaprojektowania niebanalnej, interaktywnej instalacji artystycznej, która stanie się integralną częścią wnętrza kliniki. Organizatorzy konkursu poszukują oryginalnych koncepcji, które w kreatywny sposób połączą estetykę z...
Bank Pekao S.A. został laureatem prestiżowej nagrody digitalowej Performance Marketing Diamonds EU 2025 w kategorii „The Most Effective Sales Campaign” za internetową kampanię performance Konta Przekorzystnego.
DesignEuropa Awards 2025: sześciu finalistów, w tym z Polski
Sześć wybitnych europejskich projektów zakwalifikowało się do finału konkursu. Holenderska projektantka Hella Jongerius zdobywa Nagrodę za Całokształt Osiągnięć za swój wizjonerski wkład we współczesne wzornictwo. Jeden z nominowanych projektów pochodzi z Polski. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23.09
McCANN Poland z głównymi nagrodami festiwalu The One Show
McCANN Polska zdobyła łącznie 11 nagród na prestiżowym festiwalu The One Show 2025 za kampanie „Room for Everyone” i „Where to Settle” zrealizowane dla Mastercard. Wśród wyróżnień znalazły się 2 złote, 3 srebrne i 4 brązowe statuetki Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit – to potwierdzenie światowego poziomu kreatywności McCANN...
Bluerank z nagrodami na European Search Awards i Performance Marketing Diamonds
Za nami uroczyste gale European Search Awards oraz Performance Marketing Diamonds, prestiżowych konkursów branżowych, które honorują projekty z obszarów Search, Performance Marketingu, Content Marketingu, innowacyjnych rozwiązań AI oraz kreatywnych kampanii digitalowych. Bluerank, we współpracy ze swoimi Partnerami, został w tym roku uhonorowany łącznie pięcioma statuetkami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764