logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performance Media zmienia się w Performance Group

  PR 06.09.2024, przeczytano 442 razy
ilustracja

Agencja Performance Media, po ponad 20 latach doświadczeń w rozwoju działań efektywnościowych dla marketerów, wchodzi w nowy etap swojego rozwoju - z nową nazwą, nową identyfikacją wizualną i rozszerzonym portfolio produktów i usług. Od tej pory działać będzie pod nazwą Performance Group i w nowych strukturach, w których kluczowe kompetencje zostały skoncentrowane w 3 dywizjach: mediowej, kreatywnej i analityczno-danowej. Zatrudniająca blisko 200 osób Performance Group jest jedną z największych niesieciowych agencji w CEE i jednym z największych partnerów Google, Meta i TikTok w tym regionie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/performance-media-zmienia-sie-w-performance-group,405546,artykul.html

Przez ponad 20 lat działalności agencja zyskała uznanie zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej, zdobywając liczne nagrody za kampanie realizowane w regionach CEE oraz EMEA. Sukcesy te w dużej mierze były możliwe dzięki integracji zaawansowanych rozwiązań technologicznych oraz analizy danych.

Rebranding i zmiana nazwy na Performance Group to ukoronowanie kolejnego etapu ewolucji firmy, która na rynku w Polsce znana jest przede wszystkim z działań performanceowych, ale zajmuje się również wieloma innymi obszarami komunikacji. W naszym core wciąż pozostaje niezmienne DNA agencji, oparte na efektywnych i innowacyjnych rozwiązaniach. Performance Group to agencja digital 360°, która nieustannie jest w ruchu, dynamicznie rozwija swoje kompetencje w odpowiedzi na potrzeby klientów - mówi Iwona Kuchta, Agency Head, Client Service & COO w Performance Group - Nasza agencja pracuje zarówno z dużymi międzynarodowymi markami w regionie EMEA, dla których przekłada strategie biznesowe na taktyki marketingowe w digitalu, jak i lokalnymi firmami z Polski oraz CEE, dla których - na bazie zrozumienia ich biznesu - przygotowuje całościowe strategie marketingowe. Przez ostatnie 10 lat wzmacnialiśmy kompetencje kreatywne (m.in. KV, Big Idea, produkcja wideo, RichMedia, influencer marketing) oraz danowe (analityka, definicja i pomiar ścieżki konsumenckiej), które teraz chcemy komunikować szerzej na rynku.

Nowa strategia agencji zakłada większą ekspozycję na kluczowe kompetencje, które zostały skoncentrowane w trzech dywizjach (w ramach nowej struktury): Performance Media (Navigating Growth), Performance Create (Navigating Brands) oraz Performance Data (Navigating Data).

Każda z tych dywizji ma wzmacniać pozycję marki głównej - Performance Group (Navigating Ahead) - jako strategicznego partnera oferującego kompleksowe wsparcie, zaawansowane kompetencyjnie usługi oraz innowacyjne podejście.

Przygotowana na tę okazję nowa identyfikacja wizualna agencji, zaprezentowana została wczoraj podczas konferencji "Navigating Ahead" - Digital Future Conference 2024.

- Nowa identyfikacja, jak i wczorajsza konferencja, odzwierciedlają ambicje Performance Group, która pragnie pomagać swoim klientom w kształtowaniu ich obecności w świecie dynamicznie zmieniających się zachowań konsumenckich w digitalu. Jako agencja z tak bogatym doświadczeniem i olbrzymią ilością danych, chcemy być częścią tej „podróży” naszych klientów w przyszłości – podkreśla Piotr Panasiuk, Agency Head Data&Product w Performance Group.

Wśród prelegentów "Navigating Ahead" - Digital Future Conference 2024 znaleźli się m.in.: Patrycja Venulet - Chief Marketing Officer Domino`s, Katarzyna Konwińska - Head of Marketing SodaStream, Andrzej Wierzchoń - Head of e-Commerce Department Oceanic, Katarzyna Karolak - Marketing Director Orkla Care Poland, Damian Sałkowski - Chief Executive & AI-Powered SEO Expert SENUTO, Miłosz Sokół - Digital & e-Commerce Solutions Director Medicover, Marcin Opaliński - Head of e-commerce marketing w OBI, Artur Kurasiński - przedsiębiorca, twórca i inwestor, Bartek Kotowicz - Brand consultant, speaker, advisor, Artur Próchnicki - Senior Digital Marketing Specialist, LPP SA, Rafał Drzewiecki - Country Manager at TikTok, Marek Dorsz - E-commerce Director MediaMarkt, Piotr Czyżewski - Regional Sales and Marketing Director Consumer Brands CEE TTI/Ryobi.

Performance Group to zatrudniająca blisko 200 osób niesieciowa agencja digital marketingu 360°, rozwiązująca wszelkie potrzeby digitalowe swoich klientów end-to-end, poprzez dostarczanie odpowiednich usług oraz produktów. Agencja opracowuje strategie, tworzy kreatywne kampanie, zajmuje się zakupem i optymalizacją mediów, przeprowadza audyty oraz oferuje zaawansowane produkty i usługi analityczno-mediowe. Działa w regionie EMEA z mocnym focusem na Polskę i region CEE, będąc „hubem regionalnym” dla klientów międzynarodowych. W swojej historii prowadziła projekty i kampanie również w innych regionach świata, w Azji, Ameryce Południowej i Północnej - łącznie realizowała dla swoich klientów działania komunikacyjne na niemal 60 rynkach. Jest jedną z największych niezależnych agencji w CEE i jednym z największych partnerów Google w tym regionie. Performance Group jest zdobywcą licznych nagród branżowych i wyróżnień, w tym m.in. Effie Awards, Golden Arrow, Kreatura czy Mixx Awards Polska.

Źródło: Performance Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Upominki świąteczne - propozycje marki Nobilia
Przed nami jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku – Boże Narodzenie. Z tej okazji marka Nobilia stworzyła wyjątkowe zestawy z myślą o nadchodzącym sezonie świątecznym. Każda z powstałych kompozycji jest unikatowa, zaprojektowana w ścisłej współpracy z prestiżowymi markami, często niszowymi i cenionymi za swoje rzemieślnicze podejście oraz...
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.
Radaway zachęca do samobadania pod prysznicem
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Radaway, czołowy polski producent kabin prysznicowych, organizuje z tej okazji wyjątkową akcję edukacyjną. Współpraca z Federacją, wspierającą kobiety walczące z tą chorobą, ma na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę nowotworową oraz zachęcenie do regularnego samobadania. Inicjatywa promuje nawyk kontrolowania...
Platige Image nagrodzone na gali The Best Annual Report 2023
Podczas prestiżowej Gali „The Best Annual Report 2023” Platige Image zostało wyróżnione dwoma nagrodami za raporty finansowe, co podkreśla zaangażowanie spółki w utrzymywanie najwyższych standardów w zakresie transparentności finansowej i komunikacji korporacyjnej.
Clarins Polska przedłuża kontrakt z Małgorzata Rozenek-Majdan
Polski dystrybutor marki Clarins kontynuuje współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764