logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performance SEO – pozycjonowanie dla średniej wielkości sklepów

  PR 19.05.2020, przeczytano 779 razy

Agencja Performance Labs, która wspiera marki w zakresie digital performance marketingu, wprowadza nową usługę pozycjonowania dla branży e-commerce. Produkt, oferowany pod nazwą Performance SEO, kierowany jest do średniej wielkości sklepów internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/performance-seo-%E2%80%93-pozycjonowanie-dla-sredniej-wielkosci-sklepow,387081,artykul.html

Performance SEO to specjalistyczna i mierzalna usługa, której zakres znacznie różni się od standardowych ofert pozycjonowania dostępnych na rynku. Nowy projekt skierowany jest do średniej wielkości sklepów internetowych, które są na początku swojego rozwoju i potrzebują wsparcia przy realizacji efektywnej strategii SEO.

Założenia Performance SEO opierają się na 4 filarach:

  • dostępności sklepu dla wyszukiwarek;
  • poprawie widoczności w kanale organicznym;
  • zwiększeniu liczby użytkowników;
  • generowaniu stabilnego i rosnącego przychodu.

Istotnym elementem usługi jest przekazanie klientowi wiedzy z obszaru optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki i obowiązujących aktualnie trendów. Warunkiem i założeniem takiego podejścia jest maksymalne zrozumienie przez zespół Performance SEO podstawowej działalności, która generuje zysk w sklepie internetowym.

Kluczową metodą osiągnięcia wzrostów optymalizowanej witryny jest opracowywanie treści, które angażują użytkownika i rozwiązują jego problemy przy użyciu produktów dostępnych w optymalizowanym sklepie. Pozyskiwanie linków jest natomiast ukierunkowane na zachęcenie użytkowników do naturalnego dzielenia się przydatną treścią z innymi osobami, kosztem odejścia od sterowanego procesu generowania odnośników.

To, co wyróżnia Performance SEO na tle innych usług pozycjonowania, to silne nastawienie na obszary, takie jak testowanie, mierzenie efektów, usuwanie barier użytkownikom oraz optymalizacja techniczna. Pilotażowy program wdrożeń w ramach projektu przyniósł wzrost widoczności w sklepach internetowych (od 1.9x do 3.9x), co przełożyło się na wzrost przychodów od 1.3x do 2.1x z ruchu organicznego.

Głównymi osobami odpowiedzialnymi za rozwój Performance SEO są doświadczeni specjaliści, którzy od lat zajmują się marketingiem internetowym – Łukasz Ziętek (analityka), Piotr Effler (content), Paweł Bareja (web development) i Przemysław Oskaldowicz (optymalizacja). Więcej o projekcie można przeczytać TUTAJ.

Źródło: Performance Labs

www.performancelabs.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mariusz Puzynowicz dyrektorem sprzedaży w Grupie Hrlink
We wrześniu 2021 r. Mariusz Puzynowicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży Grupy HRlink. W ramach swoich obowiązków nadzoruje działania sprzedażowe i marketingowe marek HRlink i Goldenline.
Już w najbliższy piątek, 24 września br. na łamach warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” rozpocznie się nowy cykl redakcyjny pt. „Jak mieszkasz, Warszawo”. Artykuły poświęcone tematyce mieszkaniowej, nowym zjawiskom oraz trendom specyficznym dla stolicy publikowane będą w każdy piątek oraz poniedziałek w „Gazecie Stołecznej” oraz w serwisie...
Od pół roku reżim Aleksandra Łukaszenki więzi Andrzeja Poczobuta, dziennikarza „Gazety Wyborczej" i działacza Związku Polaków na Białorusi. By oddać mu hołd, w sobotę, 25 września 2021 r. o 20:30 jego wizerunek zostanie wyświetlony na warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Redakcja „Wyborczej" zaprasza wszystkich do przyjścia do centrum stolicy i...
Portal WP najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia 2021
Jak wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) ranking główny najczęściej cytowanych mediów w kraju otwiera portal WP z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął Onet, na który inni dziennikarze powoływali się ponad 4,2 tys. razy. Podium zestawienia zamyka dziennik Rzeczpospolita...
P4 Sp. z o.o. („P4”), będąca częścią Grupy iliad („iliad”), podpisała 22 września Umowę Sprzedaży i Nabycia dotyczącą 100% udziałów w UPC Polska Sp. z o.o. („UPC”) z UPC Poland Holding B.V., będącą częścią Liberty Global plc, za kwotę 7 mld zł. Transakcja podlega teraz zgodzie regulacyjnej Komisji Europejskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764