logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performance SEO – pozycjonowanie dla średniej wielkości sklepów

  PR 19.05.2020, przeczytano 484 razy

Agencja Performance Labs, która wspiera marki w zakresie digital performance marketingu, wprowadza nową usługę pozycjonowania dla branży e-commerce. Produkt, oferowany pod nazwą Performance SEO, kierowany jest do średniej wielkości sklepów internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/performance-seo-%E2%80%93-pozycjonowanie-dla-sredniej-wielkosci-sklepow,387081,artykul.html

Performance SEO to specjalistyczna i mierzalna usługa, której zakres znacznie różni się od standardowych ofert pozycjonowania dostępnych na rynku. Nowy projekt skierowany jest do średniej wielkości sklepów internetowych, które są na początku swojego rozwoju i potrzebują wsparcia przy realizacji efektywnej strategii SEO.

Założenia Performance SEO opierają się na 4 filarach:

  • dostępności sklepu dla wyszukiwarek;
  • poprawie widoczności w kanale organicznym;
  • zwiększeniu liczby użytkowników;
  • generowaniu stabilnego i rosnącego przychodu.

Istotnym elementem usługi jest przekazanie klientowi wiedzy z obszaru optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki i obowiązujących aktualnie trendów. Warunkiem i założeniem takiego podejścia jest maksymalne zrozumienie przez zespół Performance SEO podstawowej działalności, która generuje zysk w sklepie internetowym.

Kluczową metodą osiągnięcia wzrostów optymalizowanej witryny jest opracowywanie treści, które angażują użytkownika i rozwiązują jego problemy przy użyciu produktów dostępnych w optymalizowanym sklepie. Pozyskiwanie linków jest natomiast ukierunkowane na zachęcenie użytkowników do naturalnego dzielenia się przydatną treścią z innymi osobami, kosztem odejścia od sterowanego procesu generowania odnośników.

To, co wyróżnia Performance SEO na tle innych usług pozycjonowania, to silne nastawienie na obszary, takie jak testowanie, mierzenie efektów, usuwanie barier użytkownikom oraz optymalizacja techniczna. Pilotażowy program wdrożeń w ramach projektu przyniósł wzrost widoczności w sklepach internetowych (od 1.9x do 3.9x), co przełożyło się na wzrost przychodów od 1.3x do 2.1x z ruchu organicznego.

Głównymi osobami odpowiedzialnymi za rozwój Performance SEO są doświadczeni specjaliści, którzy od lat zajmują się marketingiem internetowym – Łukasz Ziętek (analityka), Piotr Effler (content), Paweł Bareja (web development) i Przemysław Oskaldowicz (optymalizacja). Więcej o projekcie można przeczytać TUTAJ.

Źródło: Performance Labs

www.performancelabs.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764