logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performante mówi „Yes”

  PR 05.08.2020, przeczytano 675 razy

Agencja Performante ruszyła z nową kampanią wizerunkową, której towarzyszy odświeżenie komunikacji firmy.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/performante-mowi-_yes_,388011,artykul.html

Performante jest polską agencją reklamową, która powstała w 2014 roku. Po sześciu latach intensywnego rozwoju prowadzi swoje działania w trzech lokalizacjach – Warszawie, Bogocie oraz Londynie. Początkowo skupiała się głównie na rozwiązaniach związanych z performance marketingiem, ale z czasem rozszerzyła swoje portfolio o działania kreatywne oraz o aktywności z zakresu employer brandingu, które z powodzeniem realizuje dla klientów na dwóch kontynentach.

W ostatnim czasie agencja zrewidowała i odświeżyła swoją komunikację, wysuwając na pierwszy plan nowo wypracowane wartości. Teraz Performante przechodzi do dalszych działań, publikując wizerunkowe wideo, w którym przybliża swoją filozofię. Oś całej komunikacji stanowi hasło „Say YES”, które jest kwintesencją działania firmy – jej proaktywności i gotowości do stawiania czoła różnym wyzwaniom.

W pierwszej fazie kampanii agencja skupia się przede wszystkim na biznesowych aspektach swojej działalności. Komunikacja prowadzona będzie w kanałach własnych Performante.

Źródło: Performante

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764