logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performante mówi „Yes”

  PR 05.08.2020, przeczytano 230 razy

Agencja Performante ruszyła z nową kampanią wizerunkową, której towarzyszy odświeżenie komunikacji firmy.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/performante-mowi-_yes_,388011,artykul.html

Performante jest polską agencją reklamową, która powstała w 2014 roku. Po sześciu latach intensywnego rozwoju prowadzi swoje działania w trzech lokalizacjach – Warszawie, Bogocie oraz Londynie. Początkowo skupiała się głównie na rozwiązaniach związanych z performance marketingiem, ale z czasem rozszerzyła swoje portfolio o działania kreatywne oraz o aktywności z zakresu employer brandingu, które z powodzeniem realizuje dla klientów na dwóch kontynentach.

W ostatnim czasie agencja zrewidowała i odświeżyła swoją komunikację, wysuwając na pierwszy plan nowo wypracowane wartości. Teraz Performante przechodzi do dalszych działań, publikując wizerunkowe wideo, w którym przybliża swoją filozofię. Oś całej komunikacji stanowi hasło „Say YES”, które jest kwintesencją działania firmy – jej proaktywności i gotowości do stawiania czoła różnym wyzwaniom.

W pierwszej fazie kampanii agencja skupia się przede wszystkim na biznesowych aspektach swojej działalności. Komunikacja prowadzona będzie w kanałach własnych Performante.

Źródło: Performante

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020
Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.
Sony: korpus α7C i nowy zmiennoogniskowy obiektyw
Firma Sony powiększa swoją imponującą ofertę sprzętu fotograficznego o trzy nowe produkty: pełnoklatkowy korpus α7C (model ILCE-7C), obiektyw zmiennoogniskowy FE 28–60 mm F4–5.6 (model SEL2860) i lampę błyskową HVL-F28RM.
Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG
LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.
Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.
Kampania marki Flegamax
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Flegamax przygotowana przez zespół Opus B. Lek na mokry kaszel, oferowany przez Polpharma, tym razem komunikowany jest jako zwycięska odpowiedź na problem. I to dosłownie, bo kreacja oparta została na kanwie telewizyjnego teleturnieju i podchwytliwych pytań prowadzącego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764