logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performics dołączył do grona Facebook Marketing Partners

  PR 11.09.2020, przeczytano 668 razy

Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe, jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymała status oficjalnego Partnera Facebooka. Uczestnictwo w Programie zapewnia jeszcze lepszy i szerszy dostęp do narzędzi, zasobów i wiedzy, zarówno dla samej Agencji jak i jej klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/performics-dolaczyl-do-grona-facebook-marketing-partners,388407,artykul.html

Do Programu Facebook Marketing Partners kwalifikowane są agencje o udokumentowanej, zaawansowanej współpracy z Facebookiem. Dotyczy to zarówno odpowiedniego poziomu merytorycznego (wiedza o możliwościach platformy, strategiczne podejście do planowania działań, efektywne zarządzanie kampanii), technologicznego (adaptacja i rozwój rozwiązań technologicznych) jak i finansowego (skala budżetów, rodzaj Klientów).

Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca najwyższej jakości, kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych,  e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Wspólnie z Facebookiem realizuje badania Brand Lift oraz Conversion Lift, które wchodzą w skład bogatej oferty analitycznej wewnętrznego działu Data Analitics, która obejmuje w sumie ponad 500 komercyjnych modeli ekonometrycznych.

- Zaproszenie nas do wąskiego grona Partnerów Facebooka to dowód uznania prowadzonych dotychczas działań, do których należą nie tylko kampanie o zasięgu lokalnym i globalnym realizowane na tej platformie, ale także wspólny program szkoleń firmowany przez Performics i Facebook, stworzonych dla klientów całej Publicis Groupe czy wreszcie rozbudowana oferta badań realizowanych przez Performics we współpracy z Facebookiem. Liczymy na dalsze zacieśnianie współpracy i kolejne wspaniałe projekty realizowane przy wsparciu Teamu Facebooka – komentuje Jakub Bielerzewski, Dyrektor Generalny Performics.

Kampanie realizowane przez Performics charakteryzują się wykorzystaniem najnowszych technologii i kreatywnym podejściem do obecności marek w mediach społecznościowych. W portfolio Agencji znajdują się zarówno lokalne firmy (Piątnica, Żabka, W.Kruk), jak i globalne marki (Samsung, FCA, Brown Forman), dla których Performics pełni rolę HUBu na kilka rynków (3M, LVMH) oraz charytatywne projekty realizowane prze Performics dla fundacji (Rak’n’Roll, UNICEF). Agencja uzyskała wiele nagród i wyróżnień w konkursach branżowych, takich jak Effie czy MIXX, a na liście najlepszych kampanii według Facebooka znalazły się kampanie realizowane przez Performics m.in. dla Crunchips.

- Jeśli miałbym wskazać jedną kampanię, która jednoznacznie pokazuje, co oznacza dla Klientów współpraca z agencją posiadającą dostęp do kreatywnych i technologicznych zasobów Facebooka, to byłaby nią kampania ”Królowie stawiają, Ty rządzisz”. Zaplanowaliśmy ją od A do Z wspólnie z teamem Facebooka na 25-te urodziny Crunchips. Była to nie tylko największa kampania digitalowa w historii tej marki, ale jedna z pierwszych kampanii na IGTV. Została także wskazana przez Facebook Business jako przykład jednej z najlepszych kampanii przeprowadzonych w social media – komentuje Jakub Bielerzewski, Dyrektor Generalny Performics.

Agencja przykłada wielką wagę do nieustającego podnoszenia kompetencji teamów zajmujących się działaniami paid social, uważając to za warunek konieczny, aby w pełni odpowiadać na potrzeby klientów i wyzwania jakie stawia przed nimi nowa rzeczywistość. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Warszawskie biuro jest liderem w tym zakresie w skali Publicis Groupe na świecie.

Przedstawiciele zespołu Performics zaangażowani są także w rozwój platform i narzędzi social mediów w Polsce, działając w ramach Grup roboczych IAB m.in. Social Media oraz e-Commerce.

Źródło: Performics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764