logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performics dołączył do grona Facebook Marketing Partners

  PR 11.09.2020, przeczytano 225 razy

Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe, jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymała status oficjalnego Partnera Facebooka. Uczestnictwo w Programie zapewnia jeszcze lepszy i szerszy dostęp do narzędzi, zasobów i wiedzy, zarówno dla samej Agencji jak i jej klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/performics-dolaczyl-do-grona-facebook-marketing-partners,388407,artykul.html

Do Programu Facebook Marketing Partners kwalifikowane są agencje o udokumentowanej, zaawansowanej współpracy z Facebookiem. Dotyczy to zarówno odpowiedniego poziomu merytorycznego (wiedza o możliwościach platformy, strategiczne podejście do planowania działań, efektywne zarządzanie kampanii), technologicznego (adaptacja i rozwój rozwiązań technologicznych) jak i finansowego (skala budżetów, rodzaj Klientów).

Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca najwyższej jakości, kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych,  e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Wspólnie z Facebookiem realizuje badania Brand Lift oraz Conversion Lift, które wchodzą w skład bogatej oferty analitycznej wewnętrznego działu Data Analitics, która obejmuje w sumie ponad 500 komercyjnych modeli ekonometrycznych.

- Zaproszenie nas do wąskiego grona Partnerów Facebooka to dowód uznania prowadzonych dotychczas działań, do których należą nie tylko kampanie o zasięgu lokalnym i globalnym realizowane na tej platformie, ale także wspólny program szkoleń firmowany przez Performics i Facebook, stworzonych dla klientów całej Publicis Groupe czy wreszcie rozbudowana oferta badań realizowanych przez Performics we współpracy z Facebookiem. Liczymy na dalsze zacieśnianie współpracy i kolejne wspaniałe projekty realizowane przy wsparciu Teamu Facebooka – komentuje Jakub Bielerzewski, Dyrektor Generalny Performics.

Kampanie realizowane przez Performics charakteryzują się wykorzystaniem najnowszych technologii i kreatywnym podejściem do obecności marek w mediach społecznościowych. W portfolio Agencji znajdują się zarówno lokalne firmy (Piątnica, Żabka, W.Kruk), jak i globalne marki (Samsung, FCA, Brown Forman), dla których Performics pełni rolę HUBu na kilka rynków (3M, LVMH) oraz charytatywne projekty realizowane prze Performics dla fundacji (Rak’n’Roll, UNICEF). Agencja uzyskała wiele nagród i wyróżnień w konkursach branżowych, takich jak Effie czy MIXX, a na liście najlepszych kampanii według Facebooka znalazły się kampanie realizowane przez Performics m.in. dla Crunchips.

- Jeśli miałbym wskazać jedną kampanię, która jednoznacznie pokazuje, co oznacza dla Klientów współpraca z agencją posiadającą dostęp do kreatywnych i technologicznych zasobów Facebooka, to byłaby nią kampania ”Królowie stawiają, Ty rządzisz”. Zaplanowaliśmy ją od A do Z wspólnie z teamem Facebooka na 25-te urodziny Crunchips. Była to nie tylko największa kampania digitalowa w historii tej marki, ale jedna z pierwszych kampanii na IGTV. Została także wskazana przez Facebook Business jako przykład jednej z najlepszych kampanii przeprowadzonych w social media – komentuje Jakub Bielerzewski, Dyrektor Generalny Performics.

Agencja przykłada wielką wagę do nieustającego podnoszenia kompetencji teamów zajmujących się działaniami paid social, uważając to za warunek konieczny, aby w pełni odpowiadać na potrzeby klientów i wyzwania jakie stawia przed nimi nowa rzeczywistość. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Warszawskie biuro jest liderem w tym zakresie w skali Publicis Groupe na świecie.

Przedstawiciele zespołu Performics zaangażowani są także w rozwój platform i narzędzi social mediów w Polsce, działając w ramach Grup roboczych IAB m.in. Social Media oraz e-Commerce.

Źródło: Performics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764