logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performics Polska z nagrodą za kampanię e-commerce

  PR 25.10.2019, przeczytano 575 razy

Jury konkursu Global Vanguard Award przyznało tytuł Best Integrated Campaign za kampanię reklamową dla supermarketu online Frisco.pl, którą polski oddział agencji Performics przygotował w modelu Power of One wspólnie z agencjami Zenith, LiquidThread i departamentem Data Science Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/performics-polska-z-nagroda-za-kampanie-e-commerce,384470,artykul.html

Performics prowadzi działania dla Frisco.pl od prawie 4 lat, generując wspólnie z klientem coroczne wzrosty sprzedaży i nowych użytkowników. W swoich kampaniach digital wykorzystuje przede wszystkim badania zachowań użytkowników oraz prowadzi ścisłą współpracę z innymi agencjami Publicis Groupe, dostarczając klientowi pełen zakres usług i kompetencji marketingowych.

- Nasze tegoroczne działania dla Frisco.pl, zrealizowane w modelu Power of One, zostały docenione przede wszystkim za strategię komunikacji i taktykę działań reklamowych, wspierane zaawansowaną analityką. Sukces kampanii opiera się na synchronizacji danych, działań mediowych oraz połączeniu najwyższych kompetencji agencji Performics, Zenith, LiquidThread i departamentu Data Science Publicis Groupe. Model współpracy w ramach Publicis Groupe pozwolił uzyskać imponujące wyniki oraz tytuł najlepszej zintegrowanej kampanii na świecie – powiedział Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny agencji Performics.

Global Vanguard Awards to konkurs organizowany przez globalną sieć Performics. Nagradzane są w nim najlepsze kampanie reklamowe i projekty realizowane przez agencje Performics na całym świecie. Do najnowszej edycji Global Vanguard Award nadesłana została rekordowa liczba kampanii.

Sklep internetowy Frisco.pl w styczniu br, rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę swoich działań marketingowych, wybierając do współpracy agencje z Publicis Groupe, działające w oparciu o model Power of One. Publicis Groupe stworzyła dla Frisco.pl wewnętrzną platformę współpracy, łączącą wszystkie kluczowe z punktu widzenia potrzeb biznesowych klienta kompetencje takie jak strategia, kreacja, planowanie i zakup mediów, analityka biznesowa, performance marketing, digital, marketing automation, partnerstwa biznesowe oraz wsparcie sprzedaży.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764