logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie

  PR 18.09.2020, przeczytano 697 razy
ilustracja

Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/performics-z-akcja-_wspomoz-doga-za-hot-doga_-w-nowej-odslonie,388498,artykul.html

Rusza ósma edycja akcji charytatywnej dla zwierząt „Wspomóż doga za hot-doga” organizowanej przez Performics − agencję marketingu efektywnościowego, należącą do Publicis Groupe. W tym roku wyjątkowo wydarzenie będzie przeprowadzone całkowicie online, w formie live streamów na Facebooku z udziałem Fundacji Tymmmczasy.

Tegoroczna akcja odbędzie się w zupełnie nowej formule. Zamiast serwowania dań z foodtracków, organizatorzy zapraszają na serię LIVE’ów na Facebooku, podczas których założycielki Fundacji Tymmmczasy opowiedzą, jak pracować ze zwierzakami, na co zwrócić uwagę starając się o pupila oraz jak można pomagać im w potrzebie, a także chętnie odpowiedzą na pytania.

W dość nietypowej formie, bo w czasie każdej transmisji video będzie prowadzona zbiórka datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy. Swoje wsparcie potrzebującym zwierzętom można przekazywać już teraz.

Pierwszy live stream o tytule „Jak pracować z pupilem?” odbędzie się już 21 września (najbliższy poniedziałek),z którego będzie można dowiedzieć się, jak nauczyć zwierzaka czystości oraz co robić, gdy zwierzę cierpi na lęk separacyjny.

Kolejne spotkania online poruszą równie ważne tematy takie jak „Na co zwrócić uwagę, starając się o pupila?” (23 września) i „Jak można pomagać pupilom w potrzebie?” (25 września), będzie okazja posłuchać czym jest Dom Tymczasowy i dlaczego warto spróbować swoich sił jako tzw. Tymczas.

Performics we współpracy z Fundacją Tymmmczasy , która od lat pomaga bezdomnym zwierzętom, organizuje kolejną edycję cyklicznej akcji „Wspomóż doga za hot-doga”, która jest już dobrze znana w środowisku warszawskiego Mordoru.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764