logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie

  PR 18.09.2020, przeczytano 341 razy
ilustracja

Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/performics-z-akcja-_wspomoz-doga-za-hot-doga_-w-nowej-odslonie,388498,artykul.html

Rusza ósma edycja akcji charytatywnej dla zwierząt „Wspomóż doga za hot-doga” organizowanej przez Performics − agencję marketingu efektywnościowego, należącą do Publicis Groupe. W tym roku wyjątkowo wydarzenie będzie przeprowadzone całkowicie online, w formie live streamów na Facebooku z udziałem Fundacji Tymmmczasy.

Tegoroczna akcja odbędzie się w zupełnie nowej formule. Zamiast serwowania dań z foodtracków, organizatorzy zapraszają na serię LIVE’ów na Facebooku, podczas których założycielki Fundacji Tymmmczasy opowiedzą, jak pracować ze zwierzakami, na co zwrócić uwagę starając się o pupila oraz jak można pomagać im w potrzebie, a także chętnie odpowiedzą na pytania.

W dość nietypowej formie, bo w czasie każdej transmisji video będzie prowadzona zbiórka datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy. Swoje wsparcie potrzebującym zwierzętom można przekazywać już teraz.

Pierwszy live stream o tytule „Jak pracować z pupilem?” odbędzie się już 21 września (najbliższy poniedziałek),z którego będzie można dowiedzieć się, jak nauczyć zwierzaka czystości oraz co robić, gdy zwierzę cierpi na lęk separacyjny.

Kolejne spotkania online poruszą równie ważne tematy takie jak „Na co zwrócić uwagę, starając się o pupila?” (23 września) i „Jak można pomagać pupilom w potrzebie?” (25 września), będzie okazja posłuchać czym jest Dom Tymczasowy i dlaczego warto spróbować swoich sił jako tzw. Tymczas.

Performics we współpracy z Fundacją Tymmmczasy , która od lat pomaga bezdomnym zwierzętom, organizuje kolejną edycję cyklicznej akcji „Wspomóż doga za hot-doga”, która jest już dobrze znana w środowisku warszawskiego Mordoru.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764