logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku

  PR 24.05.2024, przeczytano 444 razy
ilustracja

W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/performics-z-tytulem-performanceowej-agencji-roku,404351,artykul.html

Diamenty performance, oprócz kategorii głównej (najlepsza kampania B2B i B2C) zostały przyznane w 4 blokach: Performance & Affiliate Marketing, Creative Performance, Strategy Performance i Performance & Affiliate Marketing, w której lauretem dwóch nagród został także Performics. Agencja odebrała statuetki w kategoriach: The most effective short-term performance campaign - za kampanię dla Semilac / Nesperta oraz The Most Effective Omnichannel Campaign - za działania realizowane dla klienta OBI.

Konkurs Performance Marketing Diamonds EU to najważniejsze wydarzenie branży marketingu efektywnościowego nie tylko w Polsce. To także unikatowa możliwość zaprezentowania prac w tej kategorii szerokiej publiczności ekspertów. Nagrody w konkursie są przyznawane agencjom i marketerom, których kampanie znacznie wyróżniły się na tle konkurencji pod względem zasięgu i koncepcji działań. Jesteśmy ogromnie dumny, że nasze prace zostały zauważone i docenione. Tytuł Performanceowej Agencji Roku przyjmujemy z dumą i pokorą” – skomentował Jakub Bielerzewski, General Manager Performics.

Tegoroczna Gala Performance Marketing Diamonds EU była również zwieńczeniem wyjątkowego wydarzenia - pierwszej w historii Europejskiego Szczytu e-Commerce.

Źródło: Performics

Dodatkowe informacje:

Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Jest częścią Publicis Groupe w Polsce. W 2020 roku otrzymała tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners. Agencja z sukcesem łączy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych klientów, często w roli HUBu. Ponad 190-osobowy zespół Performics skoncentrowany jest na skuteczności i jakość strategii oraz działań digitalowych, których nadrzędnym celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody dla Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także Performance Diamonds CEE w tym zdobywcą tytułu PERFORMANCE AGENCY OF THE YEAR 2024. W 2023 roku Performics otrzymał Nagrodę Główną oraz tytuł “Digitalowej Agencji Roku” w rankingu magazynu Media & Marketing Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza konkurs MSI Creator Awards 2024
Celebrując pomysłowość i innowacyjność twórców z całego świata, MSI z radością ogłasza długo oczekiwaną piątą edycję konkursu MSI Creator Awards 2024. Tym razem odbywa się on pod hasłem „Fuzja sztuki i technologii”, będąc świadectwem płynnej integracji technologii i ekspresji artystycznej. Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 sierpnia 2024...
Polskie studio na shortliście Titanium Cannes Lions 2024
Kampania "Pub Museums", której sercem jest technologia Augmented Reality (AR) przygotowana przez polskie studio kreatywne Lens That trafiła na shortlistę Titanium - najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz...
Superbet i Lech blisko prestiżowej nagrody
Wielka gala w Londynie, a w jej centrum współpraca Kolejorza z marką Superbet, sponsorem strategicznym Lecha Poznań? To nie żart – bukmacher otrzymał nominację do niezwykle prestiżowych nagród EGR Marketing & Innovations. Uwagę jury przyciągnęły niestandardowe aktywacje i niesztampowe podejście do wspólnych działań. - Nasza recepta na...
Startuje konkurs KRUCHOŚĆ by Artystyczna Podróż
Wystartowała 6. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż. Tegorocznym tematem przewodnim jest KRUCHOŚĆ. Konkurs, organizowany przez profil Artystyczna Podróż i ERGO Hestię, skierowany jest do twórców publikujących swoje dzieła na platformie Instagram. Konkurs potrwa do 4 sierpnia br., a sopocki ubezpieczyciel nagrodzi autorów najlepszych zdjęć...
Startuje nowa edycja konkursu TikTok Ad Awards 2024
TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764