logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Perła Niepasteryzowana w nowym opakowaniu

   07.01.2011, przeczytano 9512 razy
ilustracjastrzałka

W grudniu 2010 ruszyła sprzedaż Perły Niepasteryzowanej - nowego piwa produkowanego przez Perła - Browary Lubelskie. Cykl czterech etykiet piwa zaprojektowało warszawskie Studio Projektowe Ikar, współpracujące z Browarami Lubelskimi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/perla-niepasteryzowana-w-nowym-opakowaniu,11858,artykul.html

Perła Niepasteryzowana o zawartości alkoholu 6% jest w sprzedaży od początku grudnia 2010 r. w butelkach zwrotnych (na Lubelszczyźnie) i bezzwrotnych (w pozostałych częściach Polski) o pojemności 500 ml. Wprowadzając produkt na rynek producent chciał nawiązać do dawnych czasów i tradycji lubelskiego browarnictwa, a także odpowiedzieć na zapotrzebowanie konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po piwa niepasteryzowane.

Nawiązaniem do historycznych korzeni browaru jest grafika na etykietach. Ilustracje podkreślać mają związek nowej marki z dawnymi zwyczajami sztuki browarniczej. Projektanci ze Studia Ikar nawiązali graficznie do sztuki przełomu XIX i XX wieku. W efekcie powstał cykl czterech etykiet przedstawiających: pracownika browaru w Lublinie przy samochodzie firmowym, piwowara przy kadziach z piwem, pracowników browaru przy drewnianej beczce z piwem oraz mistrza piwowarskiego z załogą stojących na tle bramy browaru.

Piwo można kupić także w czteropaku, również autorstwa Studia Projektowego Ikar. Dodatkowo przygotowane zostały materiały wspierające sprzedaż, m.in. kalendarze.

Źródło: Studio Projektowe Ikar

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nadchodzi najprzyjemniejszy okres w roku – lato. To kolejny sezon, w którym konsumenci będą mieli okazję spróbować unikalnego smaku lodów E.Wedel OH!. Ich promocję wspierać będą wyjątkowe działania marketingowe oraz konkurs z oryginalnymi nagrodami. Zasady są proste – wystarczy ruszyć do sklepu w poszukiwaniu lodów E.Wedel, których...
Dalszy rozwój zespołu PA w SEC Newgate CEE
Nowym Senior Advisorem SEC Newgate CEE został Krzysztof Kępa, ekspert rynku elektro-energetycznego oraz sektora oil&gas. Dwóch kolejnych konsultantów to Piotr Górski, dotychczasowy analityk i redaktor prowadzący Res Publica Nova oraz Szymon Dziewięcki, tegoroczny zwycięzca Young Creative Cannes Lions.
Os3 odpalają Mistrzostwa Polski w Grillowaniu dla marki Duda Nasze Polski
Grillowanie to narodowy sport Polaków. W tej dziedzinie realizują się wszyscy, jak Polska długa i szeroka. Już niedługo dowiemy się kto zostanie Mistrzem Polski w Grillowaniu. Rusza najgorętsze wydarzenie sezonu grillowego w naszym kraju. Fani rywalizacji i niepowtarzalnych smaków już czują w powietrzu aromat, którego nie da się pomylić z niczym innym.
Agencja Webtalk wzmacnia Dział Mediów – do zespołu dołącza Wojciech Dworzyński
WebTalk, agencja oferująca rozwiązania full service digital, zatrudniła kolejnego specjalistę z wieloletnim doświadczeniem. Wojciech Dworzyński, który dołączył do zespołu na stanowisku Digital Media & Performance Director, odpowiada za dalszy rozwój działu mediów i jego kompetencji.
Sinajet 1007MT w drukarni Fastgraw
Firma Grafmasz zainstalowała kolejny ploter tnąco-bigujący 1007 MT. W pierwszym kwartale 2022 roku wdrożenie nastąpiło w drukarni FastGRAW w Zamościu, z którą Grafmasz współpracuje od wielu lat. Firma użytkowała dotychczas między innymi, krajarkę Grafmasz i inne urządzenia introligatorskie. FastGRAW oferuje druk cyfrowy, offsetowy, sublimację oraz wiele innych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764