W grudniu 2010 ruszyła sprzedaż Perły Niepasteryzowanej - nowego piwa produkowanego przez Perła - Browary Lubelskie. Cykl czterech etykiet piwa zaprojektowało warszawskie Studio Projektowe Ikar, współpracujące z Browarami Lubelskimi.
Perła Niepasteryzowana o zawartości alkoholu 6% jest w sprzedaży od początku grudnia 2010 r. w butelkach zwrotnych (na Lubelszczyźnie) i bezzwrotnych (w pozostałych częściach Polski) o pojemności 500 ml. Wprowadzając produkt na rynek producent chciał nawiązać do dawnych czasów i tradycji lubelskiego browarnictwa, a także odpowiedzieć na zapotrzebowanie konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po piwa niepasteryzowane.
Nawiązaniem do historycznych korzeni browaru jest grafika na etykietach. Ilustracje podkreślać mają związek nowej marki z dawnymi zwyczajami sztuki browarniczej. Projektanci ze Studia Ikar nawiązali graficznie do sztuki przełomu XIX i XX wieku. W efekcie powstał cykl czterech etykiet przedstawiających: pracownika browaru w Lublinie przy samochodzie firmowym, piwowara przy kadziach z piwem, pracowników browaru przy drewnianej beczce z piwem oraz mistrza piwowarskiego z załogą stojących na tle bramy browaru.
Piwo można kupić także w czteropaku, również autorstwa Studia Projektowego Ikar. Dodatkowo przygotowane zostały materiały wspierające sprzedaż, m.in. kalendarze.
Źródło: Studio Projektowe Ikar