logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Perła Niepasteryzowana w nowym opakowaniu

   07.01.2011, przeczytano 8082 razy
ilustracjastrzałka

W grudniu 2010 ruszyła sprzedaż Perły Niepasteryzowanej - nowego piwa produkowanego przez Perła - Browary Lubelskie. Cykl czterech etykiet piwa zaprojektowało warszawskie Studio Projektowe Ikar, współpracujące z Browarami Lubelskimi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/perla-niepasteryzowana-w-nowym-opakowaniu,11858,artykul.html

Perła Niepasteryzowana o zawartości alkoholu 6% jest w sprzedaży od początku grudnia 2010 r. w butelkach zwrotnych (na Lubelszczyźnie) i bezzwrotnych (w pozostałych częściach Polski) o pojemności 500 ml. Wprowadzając produkt na rynek producent chciał nawiązać do dawnych czasów i tradycji lubelskiego browarnictwa, a także odpowiedzieć na zapotrzebowanie konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po piwa niepasteryzowane.

Nawiązaniem do historycznych korzeni browaru jest grafika na etykietach. Ilustracje podkreślać mają związek nowej marki z dawnymi zwyczajami sztuki browarniczej. Projektanci ze Studia Ikar nawiązali graficznie do sztuki przełomu XIX i XX wieku. W efekcie powstał cykl czterech etykiet przedstawiających: pracownika browaru w Lublinie przy samochodzie firmowym, piwowara przy kadziach z piwem, pracowników browaru przy drewnianej beczce z piwem oraz mistrza piwowarskiego z załogą stojących na tle bramy browaru.

Piwo można kupić także w czteropaku, również autorstwa Studia Projektowego Ikar. Dodatkowo przygotowane zostały materiały wspierające sprzedaż, m.in. kalendarze.

Źródło: Studio Projektowe Ikar

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Leszek ponownie zawita na Pol’and’Rock Festival
Wyjątkowa muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje – oto, co od lat przyciąga markę Lech na Pol’and’Rock Festival. W 2019 roku również nie zabraknie jej w Kostrzynie nad Odrą, gdzie w specjalnie przygotowanej strefie czekać będzie dawka orzeźwienia i atrakcji dla wszystkich festiwalowiczów.
Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra – jedna z agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.
Sony: aparat α7R IV z 61,0-megapikselowym, pełnoklatkowym przetwornikiem
Firma Sony ogłosiła powiększenie serii renomowanych pełnoklatkowych korpusów bezlusterkowych Alpha 7R o niezwykle uniwersalny, odznaczający się dużym potencjałem aparat α7R IV (model ILCE-7RM4). Lekki, kompaktowy korpus bezlusterkowy α7R IV z pełnoklatkową matrycą obrazu, bezprecedensowo wysoką rozdzielczością, imponującym zakresem dynamiki i dużą szybkość...
Hyundai promuje samochody przyszłości
Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764