logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Persil promuje biodegradowalne produkty w digitalowej kampanii

  PR 25.08.2022, przeczytano 863 razy
ilustracja

Od początku lipca br. trwa kampania promująca najnowszą innowację w produkcji środków do prania Persil – mają one w składzie aż 92% biodegradowalnych składników. Kampania Persila oparta jest na założeniach marketingu bazującego na danych (Data Driven Marketing), a w konkursie dla konsumentów marka oferuje atrakcyjne nagrody. Wielokanałowa komunikacja będzie trwać do końca 2022 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/persil-promuje-biodegradowalne-produkty-w-digitalowej-kampanii,396997,artykul.html

Strategia zrównoważonego rozwoju, dbanie o środowisko i proekologiczne zmiany w produktach są dla Henkla priorytetem. Formuły produktów zmieniają się na biodegradowalne, bardziej odpowiadają więc pro-ekologicznemu podejściu do życia naszych konsumentów. Coraz więcej opakowań nadaje się do przetworzenia i jest tworzonych z materiałów pochodzących z recyklingu, a w 2025 roku ma to być już 100%.

Znacząca innowacja w obszarze środków piorących

Dzięki najnowszej kampanii promocyjnej marki Persil konsumenci dowiedzą się, że produkty do prania ich ulubionej marki mają w sobie aż 92% biodegradowalnych składników[1]. Zmiany w składzie objęły wszystkie warianty produktów Persil Discs, Persil Power Caps oraz Persil Gel.

– Zależy nam na tym, żeby nasze produkty nie tylko odpowiadały na potrzeby naszych Klientów, ale także, żeby były zgodne z naszą misją i z założeniami strategii zrównoważonego rozwoju. To właśnie dlatego cały czas pracujemy nad udoskonaleniem zarówno formuł naszych produktów, jak i opakowań, w których się znajdują. Chcemy, aby do 2025 roku 100% tworzonych przez nas opakowań nadawało się do recyklingu lub ponownego wykorzystania. Pod koniec ubiegłego roku, udało nam się osiągnąć ten cel w 86%. Już dziś wiemy jednak, że to nie koniec rewolucji w naszych produktach – mówi Magdalena Kostrzewa, Senior Brand Manager Laundry & Home Care, Henkel Polska.

Kampania Persila pod hasłem Niezwyciężona głęboka czystość dla czystszego świata

Kampania Persila opracowana została we współpracy ze Spark Foundry i obejmuje działania w kanałach telewizyjnym i digital. Jest to kampania oparta na zasadach Data Driven Marketing, w której, po raz pierwszy w kategorii produktów do prania i środków czystości, mamy możliwość zróżnicowania przekazów do wcześniej określonych, strategicznych dla marki Persil grup docelowych. Komunikaty, które docierają do nich w reklamach, są odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby tych grup.

W czasie kampanii konsumenci będą mogli wziąć udział w konkursie organizowanym razem z Carrefour, w którym do wygrania są liczne atrakcyjne nagrody, takie jak m.in. pojedyncze produkty Persil, zestawy do prania z gadżetami czy elektryczny rower KROSS Le Grand. Uczestnicy mają za zadanie odpowiedzieć na pytanie „Jak dbasz o czystość prania i czystszy świat?”.

Działania promocyjne kampanii obejmują także zewnętrzne billboardy na terenie Łodzi oraz Warszawy, dedykowany landing page oraz reklamy w social mediach. Dodatkowo na wrzesień zaplanowana jest kampania influencerska, dzięki której osoby obserwujące wybranych twórców będą mogły dowiedzieć się więcej o zagadnieniu biodegradowalności.

Ponadto Henkel, w ramach współpracy ze startupem Break&Wash, wprowadził najnowsze dyski do prania Persil Discs do wszystkich pralkomatów firmy umieszczonych na wybranych stacjach benzynowych, w których bez problemu można uprać swoje rzeczy w specjalnie obrandowanych pralkach. W tym roku, wspólnie z marką Persil, firmie udało się przeprowadzić renowację i otwarcie pierwszej stacjonarnej pralni Break&Wash w Chałupach. Za pośrednictwem automatów Break&Wash do polskich konsumentów od początku roku trafiło blisko 80 tysięcy kapsułek Persil.

Źródło: Henkel Polska

www.henkel.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Dotyczy składników organicznych, zgodnie z OECD 301/302

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764