logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Persil wraz Mullenlowe Warsaw wspiera kobiety w konkursie #niezwyciężona

  PR 08.06.2021, przeczytano 817 razy
ilustracja

Firma Henkel Polska, powierzyła – w wyniku wygranego przetargu - agencji MullenLowe Warsaw opracowanie działań aktywacyjnych dla marki Persil, lidera w segmencie premium na rynku proszków do prania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/persil-wraz-mullenlowe-warsaw-wspiera-kobiety-w-konkursie-niezwyciezona,391800,artykul.html

Okazją do działań aktywacyjnych było wprowadzenie na rynek nowego Persila z technologią Deep Clean Plus, która zapewnia wysoką skuteczność prania nawet w niskich temperaturach. Agencja MullenLowe Warsaw zapopronowała, aby zbudować odniesienie pomiędzy skutecznością działania marki a heroicznością i niezwyciężonością współczesnych polskich kobiet, mierzących się z wyzwaniem łączenia życiowych ról i ogromem codziennych obowiązków. Ten kreatywny koncept znalazł urzeczywistnienie w kampanii #niezwyciężona.

Kampania #niezwyciężona zachęca polskie kobiety, by dostrzegły i doceniły własną skuteczność i wyjątkowość. Prowadzi je do strony konkursowej NIEZWYCIEZONA.PL, gdzie pomiędzy 17 maja a 30 czerwca mogą wygrać personalizowaną bluzę opatrzoną dowcipnym hasłem do wyboru m. in. #niezwyciężona żona, #niezwyciężona fajterka czy #niezwyciężona szefowa. Dodatkowo do wygrania jest także jedna z trzech nagród finansowych w wysokości 10 tysięcy złotych.

- Obserwując kobiety w moim otoczeniu, wiem, że wszystkie jesteśmy współczesnymi siłaczkami i potrafimy przenosić góry. Wciąż aż 48% polskich kobiet – jak wynika z badania Mobile Institute z października 2020 – nie wierzy w swoje zdolności oraz możliwość osiągnięcia sukcesu. Chcemy to zmienić, a kampania #niezwyciężona ma pomóc uczestniczkom konkursu uświadomić sobie własną odwagę, moc sprawczą i wyjątkowość – mówi Magdalena Kostrzewa Brand Manager z firmy Henkel Polska.

Agencja MullenLowe Warsaw jest odpowiedzialna za pomysł i strategię konkursu, przygotowanie LP akcji, jego obsługę oraz wsparcie digitalowe i influencerskie. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

Źródło: MullenLowe Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764