logo
WIADOMOŚCI

Personal PR dla Stovit

Mateusz Zawiślak  PR 17.03.2017, przeczytano 211 razy

Stovit – jeden z wiodących na rynku polskim producentów dżemów, konfitur, marmolad i powideł, zaprosił do współpracy w zakresie obsługi  działań w mediach społecznościowych największą agencję PR na Pomorzu – Personal PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/personal-pr-dla-stovit,31832,artykul.html

Agencja odpowiada za budowanie treści oraz obsługę reklamową profilu marki na Facebooku oraz wsparcie koncepcyjne w online i offline, m. in. z ambasadorami marki.

– Nasz zespół ma wieloletnie doświadczenie w działaniach dla rynku FMCG, zarówno jeżeli chodzi o media społecznościowe, jak też budowanie marki na rynku B2C i współpracę z influencerami. W działaniach wykorzystujemy mini eventy i akcje niestandardowe, a wspomnianymi kanałami wspieramy sprzedaż i relacje marek z dystrybutorami – mówi Daria Maczukin, Senior Account Manager w Personal PR, opiekun klienta.

STOVIT GROUP w swojej ofercie posiada dżemy niskosłodzone, konfitury, marmolady smakowe, powidła, zaprawy kompotowe, jabłka prażone, musy z jabłek oraz dodatki do mięs i serów. Produkty dystrybuowane są pod wieloma rozpoznawalnymi markami, jak chociażby: “Konfitura Babuni”, dżemy "Premium", dodatki do mięs i serów "Premium" czy "Fruta".

Wśród Klientów Personal PR są m. in.: FRoSTA, Stadion Energa Gdańsk, Park Handlowy Matarnia, ABAX, Lubiana, Euro Styl, Volkswagen Bank, Miasto Gdańsk, Berendsen, Grupa GPEC, Grupa LOTOS, INVICTA, czy LOVI. Agencja  jest  organizatorem konferencji Social Media Convent, poświęconej tematyce komunikacji firm i marek w social media, trendom, dobrym praktykom, najnowszym rozwiązaniom i prognozom dla branży, która odbywa się co roku w kwietniu w Gdańsku.

Źródło: Personal PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat rusza na podbój Japonii
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
Dominika Karoń PR Managerem Istv Media
Dominika Karoń objęła nowo otworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Netflix wspiera lokalnych twórców, przedstawiając widzom na całym świecie nowe, wyjątkowe produkcje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Havas Media Group powołuje DBI
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
 
czwartek 19.04.2018, 121 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone