logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Personal PR dla Stovit

  PR 17.03.2017, przeczytano 534 razy

Stovit – jeden z wiodących na rynku polskim producentów dżemów, konfitur, marmolad i powideł, zaprosił do współpracy w zakresie obsługi  działań w mediach społecznościowych największą agencję PR na Pomorzu – Personal PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/personal-pr-dla-stovit,31832,artykul.html

Agencja odpowiada za budowanie treści oraz obsługę reklamową profilu marki na Facebooku oraz wsparcie koncepcyjne w online i offline, m. in. z ambasadorami marki.

– Nasz zespół ma wieloletnie doświadczenie w działaniach dla rynku FMCG, zarówno jeżeli chodzi o media społecznościowe, jak też budowanie marki na rynku B2C i współpracę z influencerami. W działaniach wykorzystujemy mini eventy i akcje niestandardowe, a wspomnianymi kanałami wspieramy sprzedaż i relacje marek z dystrybutorami – mówi Daria Maczukin, Senior Account Manager w Personal PR, opiekun klienta.

STOVIT GROUP w swojej ofercie posiada dżemy niskosłodzone, konfitury, marmolady smakowe, powidła, zaprawy kompotowe, jabłka prażone, musy z jabłek oraz dodatki do mięs i serów. Produkty dystrybuowane są pod wieloma rozpoznawalnymi markami, jak chociażby: “Konfitura Babuni”, dżemy "Premium", dodatki do mięs i serów "Premium" czy "Fruta".

Wśród Klientów Personal PR są m. in.: FRoSTA, Stadion Energa Gdańsk, Park Handlowy Matarnia, ABAX, Lubiana, Euro Styl, Volkswagen Bank, Miasto Gdańsk, Berendsen, Grupa GPEC, Grupa LOTOS, INVICTA, czy LOVI. Agencja  jest  organizatorem konferencji Social Media Convent, poświęconej tematyce komunikacji firm i marek w social media, trendom, dobrym praktykom, najnowszym rozwiązaniom i prognozom dla branży, która odbywa się co roku w kwietniu w Gdańsku.

Źródło: Personal PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764