logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Personal PR oraz Screen Network S.A. partnerami kampanii Biegiemnapomoc

  PR 19.07.2013, przeczytano 1621 razy

Agencja public relations Personal PR oraz Screen Network dołączyły do grona partnerów kampanii społecznej Fundacji SYNAPSIS biegiemnapomoc.pl. Celem tegorocznej edycji akcji jest zebranie pieniędzy na uruchomienie programu wykrywania i leczenia autyzmu u niemowląt i małych dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/personal-pr-oraz-screen-network-s.a.-partnerami-kampanii-biegiemnapomoc,19289,artykul.html

Harmonogram kampanii jest bardzo wypełniony, a każdy z partnerów, zarówno tych, którzy w akcji uczestniczą dłuższy czas, jak też nowych, z zaangażowaniem wspiera przedsięwzięcie.

Screen Network S.A. wspiera Biegiemnapomoc.pl dwu tygodniową kampanią na ekranach w ponad 220 ogólnopolskich lokalizacjach m. in. w Media Markt (47 lokalizacji), PKP IC (42 lokalizacje), Lukoil (115 lokalizacji) oraz Saturn (17 lokalizacji). Działania rozpoczęły się 15 lipca i potrwają do końca miesiąca.

Współpracę z Fundacją rozpoczęliśmy kilka tygodni temu szybką i spontaniczną decyzją – mówi Wojtek Lesiuk, Key Account Manager w Screen Network S.A. – Cieszy nas, że możemy zaangażować się w  tak ważny projekt i naszymi działaniami wspierać budowanie świadomości konieczności niesienia pomocy osobom z autyzmem. Doceniamy dotychczasowe działania Fundacji i jej partnerów, teraz przyszedł czas na to, aby nasza firma dodała coś od siebie.

Personal PR odpowiada za media relations oraz prowadzi bieżące doradztwo w tym zakresie dla Fundacji SYNAPSIS.

Działania Fundacji SYNAPSIS obserwowaliśmy już od dłuższego czasu. Case kampanii informacyjnej przeprowadzonej przez Fundację we współpracy z Bartkiem Topą pokazywaliśmy na prowadzonych przez nas szkoleniach jako przykład jednej z najlepszych polskich kampanii społecznych – mówi Karolina Janik, Managing Director w Personal PR. – Teraz uczestniczymy w realizacji projektu Fundacji i razem z partnerami będziemy wspierać realizację jej celów. Nasz zespół rusza biegiem na pomoc!

Wśród starszych stażem partnerów Biegiemnapomoc.pl są m. in. PZL i Maxus.
 
Agencja Reklamowa PZL tak jak umie najlepiej angażuje się w akcję Fundacji SYNAPSIS biegiemnapomoc.pl – mówi Weronika Majchrzak, Copywriter z Agencji Reklamowej PZL. – Pomagamy przy projektowaniu, produkcji i upowszechnianiu akcji. – Do pracy na rzecz osób z autyzmem agencja z powodzeniem zaprasza także zaprzyjaźnione firmy: Televisor, Box, Platige Image, Papaya Films – dodaje Magda Garska, Producent TV z PZL.

Dom Mediowy Maxus zaangażowany w działania Fundacji SYNAPSIS od lat angażuje się w kampanie pro-bono wspierające ważne inicjatywy społeczne, fundacje i organizacje pożytku publicznego. 12 lipca w 31 kinach w całej Polsce w ramach współpracy z New Age Media i Maxus ruszyła emisja spotu „Biegiem na pomoc”: http://youtu.be/stXd-ZXpcIY

Tego rodzaju działania są naszym wkładem w pomoc potrzebującym poprzez skutecznie zaplanowaną i przeprowadzoną komunikację – mówi Katarzyna Baranowska, Group Account Director z Maxus – Od dwóch lat współpracujemy z Fundacją SYNAPSIS negocjując dla projektów Fundacji bezpłatne powierzchnie reklamowe, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i cyfrowych.

Fundacja SYNAPSIS oraz wszyscy partnerzy zapraszają  do wsparcia zbiórek prowadzonych przy okazji triathlonów odbywających się na terenie całej Polski poprzez dokonanie wpłat na inicjatywny prezentowane na stronie siepomaga.pl.

Źródło: Fundacja SYNAPSIS

Biegiemnapomoc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764