logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Personal PR oraz Screen Network S.A. partnerami kampanii Biegiemnapomoc

  PR 19.07.2013, przeczytano 1383 razy

Agencja public relations Personal PR oraz Screen Network dołączyły do grona partnerów kampanii społecznej Fundacji SYNAPSIS biegiemnapomoc.pl. Celem tegorocznej edycji akcji jest zebranie pieniędzy na uruchomienie programu wykrywania i leczenia autyzmu u niemowląt i małych dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/personal-pr-oraz-screen-network-s.a.-partnerami-kampanii-biegiemnapomoc,19289,artykul.html

Harmonogram kampanii jest bardzo wypełniony, a każdy z partnerów, zarówno tych, którzy w akcji uczestniczą dłuższy czas, jak też nowych, z zaangażowaniem wspiera przedsięwzięcie.

Screen Network S.A. wspiera Biegiemnapomoc.pl dwu tygodniową kampanią na ekranach w ponad 220 ogólnopolskich lokalizacjach m. in. w Media Markt (47 lokalizacji), PKP IC (42 lokalizacje), Lukoil (115 lokalizacji) oraz Saturn (17 lokalizacji). Działania rozpoczęły się 15 lipca i potrwają do końca miesiąca.

Współpracę z Fundacją rozpoczęliśmy kilka tygodni temu szybką i spontaniczną decyzją – mówi Wojtek Lesiuk, Key Account Manager w Screen Network S.A. – Cieszy nas, że możemy zaangażować się w  tak ważny projekt i naszymi działaniami wspierać budowanie świadomości konieczności niesienia pomocy osobom z autyzmem. Doceniamy dotychczasowe działania Fundacji i jej partnerów, teraz przyszedł czas na to, aby nasza firma dodała coś od siebie.

Personal PR odpowiada za media relations oraz prowadzi bieżące doradztwo w tym zakresie dla Fundacji SYNAPSIS.

Działania Fundacji SYNAPSIS obserwowaliśmy już od dłuższego czasu. Case kampanii informacyjnej przeprowadzonej przez Fundację we współpracy z Bartkiem Topą pokazywaliśmy na prowadzonych przez nas szkoleniach jako przykład jednej z najlepszych polskich kampanii społecznych – mówi Karolina Janik, Managing Director w Personal PR. – Teraz uczestniczymy w realizacji projektu Fundacji i razem z partnerami będziemy wspierać realizację jej celów. Nasz zespół rusza biegiem na pomoc!

Wśród starszych stażem partnerów Biegiemnapomoc.pl są m. in. PZL i Maxus.
 
Agencja Reklamowa PZL tak jak umie najlepiej angażuje się w akcję Fundacji SYNAPSIS biegiemnapomoc.pl – mówi Weronika Majchrzak, Copywriter z Agencji Reklamowej PZL. – Pomagamy przy projektowaniu, produkcji i upowszechnianiu akcji. – Do pracy na rzecz osób z autyzmem agencja z powodzeniem zaprasza także zaprzyjaźnione firmy: Televisor, Box, Platige Image, Papaya Films – dodaje Magda Garska, Producent TV z PZL.

Dom Mediowy Maxus zaangażowany w działania Fundacji SYNAPSIS od lat angażuje się w kampanie pro-bono wspierające ważne inicjatywy społeczne, fundacje i organizacje pożytku publicznego. 12 lipca w 31 kinach w całej Polsce w ramach współpracy z New Age Media i Maxus ruszyła emisja spotu „Biegiem na pomoc”: http://youtu.be/stXd-ZXpcIY

Tego rodzaju działania są naszym wkładem w pomoc potrzebującym poprzez skutecznie zaplanowaną i przeprowadzoną komunikację – mówi Katarzyna Baranowska, Group Account Director z Maxus – Od dwóch lat współpracujemy z Fundacją SYNAPSIS negocjując dla projektów Fundacji bezpłatne powierzchnie reklamowe, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i cyfrowych.

Fundacja SYNAPSIS oraz wszyscy partnerzy zapraszają  do wsparcia zbiórek prowadzonych przy okazji triathlonów odbywających się na terenie całej Polski poprzez dokonanie wpłat na inicjatywny prezentowane na stronie siepomaga.pl.

Źródło: Fundacja SYNAPSIS

Biegiemnapomoc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764