Agencja public relations Personal PR oraz Screen Network dołączyły do grona partnerów kampanii społecznej Fundacji SYNAPSIS biegiemnapomoc.pl. Celem tegorocznej edycji akcji jest zebranie pieniędzy na uruchomienie programu wykrywania i leczenia autyzmu u niemowląt i małych dzieci.
Harmonogram kampanii jest bardzo wypełniony, a każdy z partnerów, zarówno tych, którzy w akcji uczestniczą dłuższy czas, jak też nowych, z zaangażowaniem wspiera przedsięwzięcie.
Screen Network S.A. wspiera Biegiemnapomoc.pl dwu tygodniową kampanią na ekranach w ponad 220 ogólnopolskich lokalizacjach m. in. w Media Markt (47 lokalizacji), PKP IC (42 lokalizacje), Lukoil (115 lokalizacji) oraz Saturn (17 lokalizacji). Działania rozpoczęły się 15 lipca i potrwają do końca miesiąca.
– Współpracę z Fundacją rozpoczęliśmy kilka tygodni temu szybką i spontaniczną decyzją – mówi Wojtek Lesiuk, Key Account Manager w Screen Network S.A. – Cieszy nas, że możemy zaangażować się w tak ważny projekt i naszymi działaniami wspierać budowanie świadomości konieczności niesienia pomocy osobom z autyzmem. Doceniamy dotychczasowe działania Fundacji i jej partnerów, teraz przyszedł czas na to, aby nasza firma dodała coś od siebie.
Personal PR odpowiada za media relations oraz prowadzi bieżące doradztwo w tym zakresie dla Fundacji SYNAPSIS.
– Działania Fundacji SYNAPSIS obserwowaliśmy już od dłuższego czasu. Case kampanii informacyjnej przeprowadzonej przez Fundację we współpracy z Bartkiem Topą pokazywaliśmy na prowadzonych przez nas szkoleniach jako przykład jednej z najlepszych polskich kampanii społecznych – mówi Karolina Janik, Managing Director w Personal PR. – Teraz uczestniczymy w realizacji projektu Fundacji i razem z partnerami będziemy wspierać realizację jej celów. Nasz zespół rusza biegiem na pomoc!
Wśród starszych stażem partnerów Biegiemnapomoc.pl są m. in. PZL i Maxus.
– Agencja Reklamowa PZL tak jak umie najlepiej angażuje się w akcję Fundacji SYNAPSIS biegiemnapomoc.pl – mówi Weronika Majchrzak, Copywriter z Agencji Reklamowej PZL. – Pomagamy przy projektowaniu, produkcji i upowszechnianiu akcji. – Do pracy na rzecz osób z autyzmem agencja z powodzeniem zaprasza także zaprzyjaźnione firmy: Televisor, Box, Platige Image, Papaya Films – dodaje Magda Garska, Producent TV z PZL.
Dom Mediowy Maxus zaangażowany w działania Fundacji SYNAPSIS od lat angażuje się w kampanie pro-bono wspierające ważne inicjatywy społeczne, fundacje i organizacje pożytku publicznego. 12 lipca w 31 kinach w całej Polsce w ramach współpracy z New Age Media i Maxus ruszyła emisja spotu „Biegiem na pomoc”: http://youtu.be/stXd-ZXpcIY
– Tego rodzaju działania są naszym wkładem w pomoc potrzebującym poprzez skutecznie zaplanowaną i przeprowadzoną komunikację – mówi Katarzyna Baranowska, Group Account Director z Maxus – Od dwóch lat współpracujemy z Fundacją SYNAPSIS negocjując dla projektów Fundacji bezpłatne powierzchnie reklamowe, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i cyfrowych.
Fundacja SYNAPSIS oraz wszyscy partnerzy zapraszają do wsparcia zbiórek prowadzonych przy okazji triathlonów odbywających się na terenie całej Polski poprzez dokonanie wpłat na inicjatywny prezentowane na stronie siepomaga.pl.
Źródło: Fundacja SYNAPSIS