logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Personalizacja biura: Czy wzmocni wizerunek firmy?

  PR 25.02.2019, przeczytano 2025 razy
ilustracjastrzałka

Nowoczesne firmy konkurują już nie tylko na poziomie sprzedaży swoich produktów i usług. Wyścig obejmuje również identyfikację z marką jako taką, a także rozpoznawalność na rynku pracowników. Personalizacja biura jest jednym z elementów wzmocnienia wizerunku firmy zarówno jako pracodawcy, jak i uczestnika rynkowej rywalizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/personalizacja-biura%3A-czy-wzmocni-wizerunek-firmy,381394,artykul.html

Arena.pl, nowoczesna platforma zakupowa, zdecydowała się podkreślić swoje ambicje i szybki rozwój poprzez odpowiednią aranżację nowego biura.

- W pracy z Klientem kładziemy duży nacisk na kompleksowość naszej oferty i pomoc przy każdym etapie realizacji, w tym wypadku bardzo ważny był pomysł na całość. – mówi Piotr Semla COO z Pixers Business.

- Po rozmowach z Arena.pl i poznaniu ich potrzeb postanowiliśmy wspólnie, iż ideą przewodnią projektu graficznego stanie się wyścig samochodowy. Symbolizuje on dynamiczny rozwój firmy, jej ambitne cele i szybkie tempo ich realizacji – wyjaśnia Malina Mituniewicz, Senior Graphic Designer w Pixers Business.

ilustracjastrzałka

Najbardziej reprezentacyjne miejsca siedziby firmy to wejście główne i recepcja. To właśnie tutaj zaczyna się tor wyścigu, który śladem równoległych linii w brandowych kolorach poprowadzi pracowników i klientów dalej korytarzem i klatką schodową aż do legendarnego sportowego modelu Porsche. To ono stanowi esencję zainteresowań motoryzacyjnych prezesa Arena.pl i nadaje wnętrzom firmy prawdziwie indywidualny charakter. Kreacja Porsche na ścianie sprawia wrażenie auta w ruchu.

- Minimalistyczna grafika w firmowych kolorach czerni, czerwieni i szarości z elementami form geometrycznych i prostych linii dobrze wpisuje się w nowoczesne trendy, a jednocześnie doskonale oddają dynamizm i atmosferę rywalizacji, które chciał podkreślić klient. – kontynuuje Malina Mituniewicz.

ilustracjastrzałka

Ciekawe miejsce w całym projekcie graficznym zajęło logo marki. Stanowi ono element patternów na całej powierzchni oklein, lecz zostało również umieszczone m.in. w kołach Porsche, a także w symbolach z numerami pomieszczeń.

- Praca nad projektem dla Arena.pl toczyła się dynamicznie. Dobrze się współpracuje, kiedy klient jest zdecydowany i wie, czego chce, a tak było w tym przypadku. Odwzorowuje to również efekt wizualny - prosto i do celu, ale z uwzględnieniem indywidualnych smaczków. - opowiada Paweł Łukasiewicz, Creative Team Manager Pixers Business.

ilustracjastrzałka

Personalizacja biura Arena.pl objęła zarówno ściany, jak i sufity, co wymagało precyzyjnego montażu oklein z liniami tak, aby w miejscach styku idealnie do siebie pasowały.

ilustracjastrzałka

Źródło: Pixers

www.pixers.biz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764