logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Personalizacja biura: Czy wzmocni wizerunek firmy?

  PR 25.02.2019, przeczytano 402 razy
ilustracjastrzałka

Nowoczesne firmy konkurują już nie tylko na poziomie sprzedaży swoich produktów i usług. Wyścig obejmuje również identyfikację z marką jako taką, a także rozpoznawalność na rynku pracowników. Personalizacja biura jest jednym z elementów wzmocnienia wizerunku firmy zarówno jako pracodawcy, jak i uczestnika rynkowej rywalizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/personalizacja-biura%3A-czy-wzmocni-wizerunek-firmy,381394,artykul.html

Arena.pl, nowoczesna platforma zakupowa, zdecydowała się podkreślić swoje ambicje i szybki rozwój poprzez odpowiednią aranżację nowego biura.

- W pracy z Klientem kładziemy duży nacisk na kompleksowość naszej oferty i pomoc przy każdym etapie realizacji, w tym wypadku bardzo ważny był pomysł na całość. – mówi Piotr Semla COO z Pixers Business.

- Po rozmowach z Arena.pl i poznaniu ich potrzeb postanowiliśmy wspólnie, iż ideą przewodnią projektu graficznego stanie się wyścig samochodowy. Symbolizuje on dynamiczny rozwój firmy, jej ambitne cele i szybkie tempo ich realizacji – wyjaśnia Malina Mituniewicz, Senior Graphic Designer w Pixers Business.

ilustracjastrzałka

Najbardziej reprezentacyjne miejsca siedziby firmy to wejście główne i recepcja. To właśnie tutaj zaczyna się tor wyścigu, który śladem równoległych linii w brandowych kolorach poprowadzi pracowników i klientów dalej korytarzem i klatką schodową aż do legendarnego sportowego modelu Porsche. To ono stanowi esencję zainteresowań motoryzacyjnych prezesa Arena.pl i nadaje wnętrzom firmy prawdziwie indywidualny charakter. Kreacja Porsche na ścianie sprawia wrażenie auta w ruchu.

- Minimalistyczna grafika w firmowych kolorach czerni, czerwieni i szarości z elementami form geometrycznych i prostych linii dobrze wpisuje się w nowoczesne trendy, a jednocześnie doskonale oddają dynamizm i atmosferę rywalizacji, które chciał podkreślić klient. – kontynuuje Malina Mituniewicz.

ilustracjastrzałka

Ciekawe miejsce w całym projekcie graficznym zajęło logo marki. Stanowi ono element patternów na całej powierzchni oklein, lecz zostało również umieszczone m.in. w kołach Porsche, a także w symbolach z numerami pomieszczeń.

- Praca nad projektem dla Arena.pl toczyła się dynamicznie. Dobrze się współpracuje, kiedy klient jest zdecydowany i wie, czego chce, a tak było w tym przypadku. Odwzorowuje to również efekt wizualny - prosto i do celu, ale z uwzględnieniem indywidualnych smaczków. - opowiada Paweł Łukasiewicz, Creative Team Manager Pixers Business.

ilustracjastrzałka

Personalizacja biura Arena.pl objęła zarówno ściany, jak i sufity, co wymagało precyzyjnego montażu oklein z liniami tak, aby w miejscach styku idealnie do siebie pasowały.

ilustracjastrzałka

Źródło: Pixers

www.pixers.biz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dlaczego kampanie digital potrzebują programmatic audio
Reklamy cyfrowe pozwalają marketerom łatwiej dotrzeć do odbiorców. W teorii współczesny konsument spędza w sieci sześć godzin dziennie, a tylko w Polsce ze smartfonów ze stałym dostępem do Internetu korzystają 22 miliony użytkowników. To generuje wyzwania. Jakie?
Ekologia, orędownictwo, autentyczność – tak w kilku słowach można opisać elementy nowego modelu biznesowego nowoczesnych firm. W jaki sposób przedsiębiorstwa wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów?
Canon: Druk wielkoformatowy nie tylko dla reklamy
Myśląc o technice druku przede wszystkim pojawiają się w naszych umysłach skojarzenia z produkcją książek czy gazet. Komuś do głowy przyjdzie być może jeszcze druk różnych materiałów na użytek domowy lub biurowy. I to właściwie tyle. Tymczasem bez druku wiele obszarów ludzkiej działalności, w tym także kultura, byłoby o wiele uboższych, jeśli w ogóle możliwych.
Public Relations w małej i średniej firmie
Jak zdefiniować Public Relations, czym jest, jaką stanowi wartość, zwłaszcza dla MŚP? Nasza grupa przedsiębiorców zebrała się, aby omówić w jaki sposób w naszych branżach możemy skutecznie wykorzystać narzędzia PR. Czujemy, że jest to ważny temat i mamy wrażenie, iż dużo robimy w tym zakresie, ale nieusystematyzowane działania, brak planów...
Jak promować aplikację mobilną i utrzymać zaangażowanie użytkowników?
Według analityków eMarketer, korzystając ze smartfonów ludzie spędzają nawet 90 procent czasu używając aplikacji mobilnych zainstalowanych na smartfonach. Liczba ich pobrań w AppStore i Google Play stale rośnie i jak ustalili eksperci z firmy Statista do 2021 roku osiągnie poziom 258 miliardów. To przełoży się na znaczący wzrost przychodów firm, które tworzą aplikacje. Ten...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764