logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Personalizacja biura: Czy wzmocni wizerunek firmy?

  PR 25.02.2019, przeczytano 331 razy
ilustracjastrzałka

Nowoczesne firmy konkurują już nie tylko na poziomie sprzedaży swoich produktów i usług. Wyścig obejmuje również identyfikację z marką jako taką, a także rozpoznawalność na rynku pracowników. Personalizacja biura jest jednym z elementów wzmocnienia wizerunku firmy zarówno jako pracodawcy, jak i uczestnika rynkowej rywalizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/personalizacja-biura%3A-czy-wzmocni-wizerunek-firmy,381394,artykul.html

Arena.pl, nowoczesna platforma zakupowa, zdecydowała się podkreślić swoje ambicje i szybki rozwój poprzez odpowiednią aranżację nowego biura.

- W pracy z Klientem kładziemy duży nacisk na kompleksowość naszej oferty i pomoc przy każdym etapie realizacji, w tym wypadku bardzo ważny był pomysł na całość. – mówi Piotr Semla COO z Pixers Business.

- Po rozmowach z Arena.pl i poznaniu ich potrzeb postanowiliśmy wspólnie, iż ideą przewodnią projektu graficznego stanie się wyścig samochodowy. Symbolizuje on dynamiczny rozwój firmy, jej ambitne cele i szybkie tempo ich realizacji – wyjaśnia Malina Mituniewicz, Senior Graphic Designer w Pixers Business.

ilustracjastrzałka

Najbardziej reprezentacyjne miejsca siedziby firmy to wejście główne i recepcja. To właśnie tutaj zaczyna się tor wyścigu, który śladem równoległych linii w brandowych kolorach poprowadzi pracowników i klientów dalej korytarzem i klatką schodową aż do legendarnego sportowego modelu Porsche. To ono stanowi esencję zainteresowań motoryzacyjnych prezesa Arena.pl i nadaje wnętrzom firmy prawdziwie indywidualny charakter. Kreacja Porsche na ścianie sprawia wrażenie auta w ruchu.

- Minimalistyczna grafika w firmowych kolorach czerni, czerwieni i szarości z elementami form geometrycznych i prostych linii dobrze wpisuje się w nowoczesne trendy, a jednocześnie doskonale oddają dynamizm i atmosferę rywalizacji, które chciał podkreślić klient. – kontynuuje Malina Mituniewicz.

ilustracjastrzałka

Ciekawe miejsce w całym projekcie graficznym zajęło logo marki. Stanowi ono element patternów na całej powierzchni oklein, lecz zostało również umieszczone m.in. w kołach Porsche, a także w symbolach z numerami pomieszczeń.

- Praca nad projektem dla Arena.pl toczyła się dynamicznie. Dobrze się współpracuje, kiedy klient jest zdecydowany i wie, czego chce, a tak było w tym przypadku. Odwzorowuje to również efekt wizualny - prosto i do celu, ale z uwzględnieniem indywidualnych smaczków. - opowiada Paweł Łukasiewicz, Creative Team Manager Pixers Business.

ilustracjastrzałka

Personalizacja biura Arena.pl objęła zarówno ściany, jak i sufity, co wymagało precyzyjnego montażu oklein z liniami tak, aby w miejscach styku idealnie do siebie pasowały.

ilustracjastrzałka

Źródło: Pixers

www.pixers.biz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Komunikacja wewnętrzna – wyzwanie PR w 2019 roku
Jaka jest komunikacja marek A.D. 2019? Szybkorotująca i wielokanałowa. Nowe technologie to dziś zarówno narzędzia zewnętrznej komunikacji marki, bezpośredniej komunikacji z odbiorcami, jak i wsparcie komunikacji wewnętrznej. Ta ostatnia część zyskuje na znaczeniu wraz z przeobrażeniami w zakresie HR. W „erze pracownika” działy HR muszą realizować wiele zadań...
Jak wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość w e-commerce?
To nowoczesne technologie odpowiadają za to, że konsumenci, oprócz dokonywania zakupów w internecie, mogą także z fotograficzną dokładnością zobaczyć i zapoznać się z produktem online. W jaki sposób połączyć ze sobą funkcjonowanie w świecie wirtualnym i rzeczywistym, aby zwiększyć sprzedaż w e-sklepach?
Nowa identyfikacja wizualna London City Airport
Lotnisko London City zaprezentowało nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać bardziej dynamiczny, żywy i współczesny wizerunek, nawiązujący do nowoczesnego Londynu. Oparty na motywie serca i wykorzystujący żywą kolorystykę system identyfikacji ma podkreślać rolę London City Airport jako najbardziej centralnego lotniska w Londynie – punktu w...
Okładki twarde

Publikacje książkowe (4): Okładki twarde

W prze­glą­dzie pod­sta­wo­wych typów okła­dek, nad­szedł czas na crème de la crème okład­ko­wego światka. Przed nami wpraw­dzie jesz­cze grupa okła­dek spe­cjal­nych, ale okładki twarde, o któ­rych będzie dziś mowa, to zde­cy­do­wana elita, wręcz...
Spotify: Trzy sposoby badania preferencji odbiorców
Już najbliższy poniedziałek – podobnie jak w każdy poniedziałek przed nim – ponad 100 milionów użytkowników Spotify znajdzie nową, świeżą playlistę, która czeka na nich pod nazwą “Odkryj w tym tygodniu”. Jest to niestandardowy miks złożony z 30 piosenek, których wcześniej nie słuchali, ale istnieje spora...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764