logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Personalizacja w „Pro-KREACJI”

  PR 03.11.2008, przeczytano 1592 razy
ilustracjastrzałka

Ukazał się kolejny numer dwumiesięcznika „Pro-KREACJA”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/personalizacja-w-pro-kreacji,8095,artykul.html

W numerze m.in.:

  • Z jakimi typami klientów stykają się w swojej pracy handlowcy? Jak sobie radzić
    z trudnym klientem? – w artykule Czy wiesz, kim jest twój klient? Honoraty
    Stolarzewicz;

  • O znaczeniu Internetu w personalizacji przekazu marketingowego oraz szansach
    i zagrożeniach związanych z aktywnością konsumentów w sieci, czyli o nowym
    wymiarze personalizacji - w artykule Zaangażowany konsument Marcina
    Wilkowskiego;

  • Czy Internet jest ważnym źródłem informacji dla polskiego prosumenta? Jak wykorzystać aktywność konsumenta w sieci, aby stał się ambasadorem marki? –
    w artykule Prosument na zakupach Sylwii Szmalec i Aleksandry Teodorczyk;

  • O Matce-Polce, Imprezowiczkach, Luzakach, Twardzielach, Narcyzach i innych, czyli o stereotypach płci we współczesnej reklamie – w artykule Obrazy w naszych głowach Magdaleny Zdrenki;

  • Czy usługi spa to dobry pomysł na biznes? Kim są klienci farm spa&wellness?
    Z jakimi problemami zmaga polska branża usług spa? – w artykule Wodny biznes
    Anny Zeman;

  • Savoir-vivre w biznesie, czyli Etykieta menedżera według Cezarego Ikanowicza;

  • Rozmowa z Januszem Golikiem, artystą grafikiem - o polskim plakacie, reklamie oraz potrzebie syntezy i umiaru.

    5. numer „Pro-KREACJI” już dostępny w prenumeracie oraz salonach prasowych EMPiK, RUCH i KOLPORTER.

    Źródło: Polski Drukarz
    www.pro-kreacja.com

  • PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
    Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
     Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
    O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
    Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
    Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
    Raport o zrównoważonym rozwoju w digital marketingu
    IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.
    E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?
    W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764