Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/personalizacja-w-pro-kreacji,8095,artykul.htmlW numerze m.in.:
Z jakimi typami klientów stykają się w swojej pracy handlowcy? Jak sobie radzić
z trudnym klientem? – w artykule Czy wiesz, kim jest twój klient? Honoraty
Stolarzewicz;O znaczeniu Internetu w personalizacji przekazu marketingowego oraz szansach
i zagrożeniach związanych z aktywnością konsumentów w sieci, czyli o nowym
wymiarze personalizacji - w artykule Zaangażowany konsument Marcina
Wilkowskiego;Czy Internet jest ważnym źródłem informacji dla polskiego prosumenta? Jak wykorzystać aktywność konsumenta w sieci, aby stał się ambasadorem marki? –
w artykule Prosument na zakupach Sylwii Szmalec i Aleksandry Teodorczyk; O Matce-Polce, Imprezowiczkach, Luzakach, Twardzielach, Narcyzach i innych, czyli o stereotypach płci we współczesnej reklamie – w artykule Obrazy w naszych głowach Magdaleny Zdrenki;Czy usługi spa to dobry pomysł na biznes? Kim są klienci farm spa&wellness?
Z jakimi problemami zmaga polska branża usług spa? – w artykule Wodny biznes
Anny Zeman;Savoir-vivre w biznesie, czyli Etykieta menedżera według Cezarego Ikanowicza;Rozmowa z Januszem Golikiem, artystą grafikiem - o polskim plakacie, reklamie oraz potrzebie syntezy i umiaru. 5. numer „Pro-KREACJI” już dostępny w prenumeracie oraz salonach prasowych EMPiK, RUCH i KOLPORTER.
Źródło: Polski Drukarz
www.pro-kreacja.com