logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion

  PR 17.09.2019, przeczytano 310 razy
ilustracjastrzałka

Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/perwoll-i-maja-sablewska-z-kampania-rethinkfashion,383996,artykul.html

Szacuje się, że co roku na świecie sprzedaje się 80 miliardów sztuk nowych ubrań. Najczęściej wiszą one w szafach nabywców zdecydowanie za krótko. Brytyjskie badania pokazują, że w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej ubrania wyrzucane są średnio po 35 dniach od chwili ich zakupu*. Odpowiedzią na ten problem może być idea slow fashion, która stopniowo zyskuje na popularności.

–  Perwoll to marka, która nieodłącznie kojarzy się z modą. W tej branży w ostatnich latach dużo mówi się o trendzie slow fashion, który wyrasta z szerszej idei odpowiedzialnej konsumpcji. Stąd nasza kampania #RethinkFashion, którą realizujemy we współpracy z ambasadorką marki, Mają Sablewską. Przekonujemy w niej, że nie trzeba mieć dziesiątek ubrań w szafie, wystarczy kilka, ale dobrze dobranych, o które umiemy odpowiednio zadbać – podkreśla Wioleta Adamiec, Junior Brand Manager w firmie Henkel Polska, która odpowiada za komunikację marketingową marki Perwoll, oferującej serię specjalistycznych środków do prania.  

Marka postawiła na dotarcie z przekazem do szerokiej grupy odbiorców poprzez reklamę telewizyjną. Komunikacji skierowanej do konsumentów zainteresowanych modą i zrównoważonym rozwojem, służy kampania digitalowa i działania prowadzone w mediach społecznościowych.

Jednym z elementów projektu jest dedykowana podstrona akcji www.perwoll.pl/rethinkfashion poświęcona filozofii slow fashion, na której konsumenci mogą znaleźć porady dotyczące mądrego kupowania ubrań i pielęgnacji, a także tego, jak kreatywnie wykorzystywać te, które od dłuższego czasu zalegają w szafie.
 
Na potrzeby kampanii powstał cykl vlogów w serwisie YouTube, w których Maja Sablewska, ambasadorka marki, zdradza swoją filozofię mody oraz prezentuje stylizacje oparte o dobrze dobrane elementy garderoby.

– Wierzę, że w życiu i w modzie nie chodzi o ilość, ale o jakość. Nie chodzi o to, aby nasza szafa pękała w szwach, ale o to, by mieć takie ubrania, które stają się naszymi wiernymi przyjaciółmi na długo, pozwalając zestawiać się w nieskończenie wiele kombinacji i na nowo odkrywać drzemiący w nich potencjał. Tak właśnie rozumiem slow fashion. W moich vlogach pokazuję i uczę, jak kreatywnie zestawiać ze sobą kroje, materiały i kolory, aby zawsze wyglądać modnie, stosownie do okoliczności i czuć się atrakcyjnie – mówi Maja Sablewska.

Kampania #RethinkFashion trwa od 1 lipca 2019 r.

Źródło: Henkel Polska

www.henkel.pl

Dodatkowe informacje:

*z raportu brytyjskiej organizacji Eco-Age, zajmującej się doradztwem na polu biznesu odpowiedzialnego (CSR)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
Ponad 1,5 tys. złotych wyda polski konsument na sprawy związane z organizacją  tegorocznych świąt. Jak co roku, ważne miejsce w budżecie zajmą nie tylko prezenty, ale także świąteczne zakupy spożywcze.
Na święta Polacy chętnie wracają do rodzinnego domu, ale na podróże wydadzą mniej niż na prezenty
Już niebawem ponad 14 milionów Polaków wsiądzie do samochodów, pociągów oraz na pokłady samolotów i ruszy w podróż do rodzinnych domów, aby wspólnie z bliskimi spędzić święta Bożego Narodzenia. W  najnowszym badaniu pt. „Driving home for Christmas” Mastercard zgłębił temat powrotów do domu...
Do korzystania z ich rozwiązań do zarządzania własnym sprzętem i oprogramowaniem przyznał się ostatnio sam Apple. Amerykański Jamf, największy na świecie dostawca oprogramowania do zarządzania sprzętem giganta z Cupertino zorganizuje swoje globalne spotkanie po raz pierwszy poza USA, w Katowicach. Za jego komunikację w Polsce odpowiada Icon Strategies.
Ikons Super Baner – super mocny, super lekki, super eko
Problemy z reklamacjami dotyczącymi porwanych banerów, problemy z utylizacją składów zużytych wydruków, problemy z dźwiganiem ciężkich nawojów jak i samych wydruków podczas instalacji. Wszyscy „reklamiarze” znają te bolączki. Ale jest rozwiązanie…
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764