logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion

  PR 17.09.2019, przeczytano 406 razy
ilustracjastrzałka

Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/perwoll-i-maja-sablewska-z-kampania-rethinkfashion,383996,artykul.html

Szacuje się, że co roku na świecie sprzedaje się 80 miliardów sztuk nowych ubrań. Najczęściej wiszą one w szafach nabywców zdecydowanie za krótko. Brytyjskie badania pokazują, że w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej ubrania wyrzucane są średnio po 35 dniach od chwili ich zakupu*. Odpowiedzią na ten problem może być idea slow fashion, która stopniowo zyskuje na popularności.

–  Perwoll to marka, która nieodłącznie kojarzy się z modą. W tej branży w ostatnich latach dużo mówi się o trendzie slow fashion, który wyrasta z szerszej idei odpowiedzialnej konsumpcji. Stąd nasza kampania #RethinkFashion, którą realizujemy we współpracy z ambasadorką marki, Mają Sablewską. Przekonujemy w niej, że nie trzeba mieć dziesiątek ubrań w szafie, wystarczy kilka, ale dobrze dobranych, o które umiemy odpowiednio zadbać – podkreśla Wioleta Adamiec, Junior Brand Manager w firmie Henkel Polska, która odpowiada za komunikację marketingową marki Perwoll, oferującej serię specjalistycznych środków do prania.  

Marka postawiła na dotarcie z przekazem do szerokiej grupy odbiorców poprzez reklamę telewizyjną. Komunikacji skierowanej do konsumentów zainteresowanych modą i zrównoważonym rozwojem, służy kampania digitalowa i działania prowadzone w mediach społecznościowych.

Jednym z elementów projektu jest dedykowana podstrona akcji www.perwoll.pl/rethinkfashion poświęcona filozofii slow fashion, na której konsumenci mogą znaleźć porady dotyczące mądrego kupowania ubrań i pielęgnacji, a także tego, jak kreatywnie wykorzystywać te, które od dłuższego czasu zalegają w szafie.
 
Na potrzeby kampanii powstał cykl vlogów w serwisie YouTube, w których Maja Sablewska, ambasadorka marki, zdradza swoją filozofię mody oraz prezentuje stylizacje oparte o dobrze dobrane elementy garderoby.

– Wierzę, że w życiu i w modzie nie chodzi o ilość, ale o jakość. Nie chodzi o to, aby nasza szafa pękała w szwach, ale o to, by mieć takie ubrania, które stają się naszymi wiernymi przyjaciółmi na długo, pozwalając zestawiać się w nieskończenie wiele kombinacji i na nowo odkrywać drzemiący w nich potencjał. Tak właśnie rozumiem slow fashion. W moich vlogach pokazuję i uczę, jak kreatywnie zestawiać ze sobą kroje, materiały i kolory, aby zawsze wyglądać modnie, stosownie do okoliczności i czuć się atrakcyjnie – mówi Maja Sablewska.

Kampania #RethinkFashion trwa od 1 lipca 2019 r.

Źródło: Henkel Polska

www.henkel.pl

Dodatkowe informacje:

*z raportu brytyjskiej organizacji Eco-Age, zajmującej się doradztwem na polu biznesu odpowiedzialnego (CSR)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z nową, rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe Miniczekolady z Wawelu
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made z nowym spotem dla D-Vitum z udziałem Magdaleny Różczki
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764