logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion

  PR 17.09.2019, przeczytano 639 razy
ilustracjastrzałka

Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/perwoll-i-maja-sablewska-z-kampania-rethinkfashion,383996,artykul.html

Szacuje się, że co roku na świecie sprzedaje się 80 miliardów sztuk nowych ubrań. Najczęściej wiszą one w szafach nabywców zdecydowanie za krótko. Brytyjskie badania pokazują, że w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej ubrania wyrzucane są średnio po 35 dniach od chwili ich zakupu*. Odpowiedzią na ten problem może być idea slow fashion, która stopniowo zyskuje na popularności.

–  Perwoll to marka, która nieodłącznie kojarzy się z modą. W tej branży w ostatnich latach dużo mówi się o trendzie slow fashion, który wyrasta z szerszej idei odpowiedzialnej konsumpcji. Stąd nasza kampania #RethinkFashion, którą realizujemy we współpracy z ambasadorką marki, Mają Sablewską. Przekonujemy w niej, że nie trzeba mieć dziesiątek ubrań w szafie, wystarczy kilka, ale dobrze dobranych, o które umiemy odpowiednio zadbać – podkreśla Wioleta Adamiec, Junior Brand Manager w firmie Henkel Polska, która odpowiada za komunikację marketingową marki Perwoll, oferującej serię specjalistycznych środków do prania.  

Marka postawiła na dotarcie z przekazem do szerokiej grupy odbiorców poprzez reklamę telewizyjną. Komunikacji skierowanej do konsumentów zainteresowanych modą i zrównoważonym rozwojem, służy kampania digitalowa i działania prowadzone w mediach społecznościowych.

Jednym z elementów projektu jest dedykowana podstrona akcji www.perwoll.pl/rethinkfashion poświęcona filozofii slow fashion, na której konsumenci mogą znaleźć porady dotyczące mądrego kupowania ubrań i pielęgnacji, a także tego, jak kreatywnie wykorzystywać te, które od dłuższego czasu zalegają w szafie.
 
Na potrzeby kampanii powstał cykl vlogów w serwisie YouTube, w których Maja Sablewska, ambasadorka marki, zdradza swoją filozofię mody oraz prezentuje stylizacje oparte o dobrze dobrane elementy garderoby.

– Wierzę, że w życiu i w modzie nie chodzi o ilość, ale o jakość. Nie chodzi o to, aby nasza szafa pękała w szwach, ale o to, by mieć takie ubrania, które stają się naszymi wiernymi przyjaciółmi na długo, pozwalając zestawiać się w nieskończenie wiele kombinacji i na nowo odkrywać drzemiący w nich potencjał. Tak właśnie rozumiem slow fashion. W moich vlogach pokazuję i uczę, jak kreatywnie zestawiać ze sobą kroje, materiały i kolory, aby zawsze wyglądać modnie, stosownie do okoliczności i czuć się atrakcyjnie – mówi Maja Sablewska.

Kampania #RethinkFashion trwa od 1 lipca 2019 r.

Źródło: Henkel Polska

www.henkel.pl

Dodatkowe informacje:

*z raportu brytyjskiej organizacji Eco-Age, zajmującej się doradztwem na polu biznesu odpowiedzialnego (CSR)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka wafelków Lusette w przetargu na kampanię jesienną wybrała agencję Dziadek do orzechów. Agencja będzie odpowiedzialna za kampanię digitalową na przełomie października i listopada. W ramach kampanii zostanie zrealizowany konkurs konsumencki. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki oraz zachęcenie do spróbowania produktu.
Mediacom odpowiada za nową kampanię produktową Dr Green
Do grona klientów MediaCom dołączył Dr Green, producent innowacyjnych nawozów do zaprawiania nasion. W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna m.in. za opracowanie strategii, planowanie i zakup mediów offline oraz online dla nowej kampanii firmy, promującej produkty z linii Dr Green PRIME.
Nowa kampania Blika: najciekawsze tytuły przelewów na telefon Blik ułożą się w piosenkę
Operator BLIKA wystartował z nową kampanią, która ma budować świadomość użytkowników bankowości mobilnej i zachęcać ich do korzystania z przelewów na numer telefonu BLIK. Bohaterem nowej kampanii BLIKA zatytułowanej „Przelej słowa do piosenki” jest wokalista, muzyk, autor tekstów Igor Walaszek (znany z projektów muzycznych takich jak:...
Kolejne Dni Otwarte w Atrium Centrum Ploterowe
Przez dwa dni: 15 października i 20 listopada 2020 w centrum demonstracyjnym firmy będzie można zobaczyć flagowe modele takich wiodących producentów jak Mutoh, Efi czy Summa.
Itaxi tworzy sieć digitalowych mobilnych nośników reklamowych
iTaxi rozpoczęło budowę jednej z pierwszych w Europie mobility digital network. Nośniki reklamowe zostały umieszczone na dachach taksówek i są wyposażone w czujniki smogu oraz GPS. Sieć posiada dedykowane oprogramowanie do zdalnego zarządzania treścią. Od początku września rozwiązanie jest testowane w Warszawie. Docelowo ma być dostępne w największych miastach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764