logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Peso perfecto” - nowy tytuł wydawnictwa Aude

  PR 27.10.2008, przeczytano 4681 razy
ilustracjastrzałka

Wydawnictwo Aude wzbogaciło swoje portfolio o nowy tytuł. „Peso perfecto” to pierwszy w Polsce luksusowy magazyn poświęcony odchudzaniu i zdrowemu odżywianiu. Premierowy numer kwartalnika, z Renatą Dancewicz na okładce, właśnie ukazał się na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peso-perfecto---nowy-tytul-wydawnictwa-aude,8045,artykul.html

Magazyn skierowany jest do osób, które chcą utrzymać ciało w formie i w zdrowiu. Misją twórców pisma jest propagowanie zdrowych nawyków żywieniowych jako najskuteczniejszej metody osiągnięcia smukłej sylwetki.

Pismo związane jest z międzynarodową siecią renomowanych centrów dietetycznych. Naturhouse to lider branży suplementów diety wspomagających odchudzanie, który ma ponad 1700 placówek w 30 krajach świata, na 5 kontynentach. W Polsce firma jest obecna od dwóch lat – w tym okresie uruchomiła już 40 centrów dietetycznych.

– Z uwagi na tak dynamiczny rozwój sieci oraz stale zwiększającą się liczbę naszych klientów rozpoczynamy właśnie wydawanie magazynu firmowego „Peso perfecto”, a właściwie jego polskiej edycji, gdyż pismo to ukazuje się już we Francji, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii. Liczymy na dotarcie do szerokiego grona czytelników i zainteresowanie ich problematyką właściwego odżywiania i dbałości o sylwetkę – mówi Andrzej Gładysz, dyr. ds. handlowych Naturhouse.
– Naszym celem jest nie tylko pomoc w schudnięciu, ale przede wszystkim zmiana nawyków żywieniowych na właściwe, oraz pokazanie, że nie musi się to wiązać z wyrzeczeniami. W „Peso perfecto” dzięki wskazówkom naszych profesjonalistów czytelnicy znajdą receptę na zdrowie i piękno – dodaje Monika Tarczyńska z Naturhouse, specjalista ds. dietetyki.

Twórcy magazynu chcą pisać o odchudzaniu w kompetentny, a jednocześnie przystępny sposób, oraz udowodnić, że zdrowy styl życia to po prostu przyjemność. Formuła wydawnictwa doskonale sprawdziła się w Hiszpanii, Portugalii, we Francji i we Włoszech, można więc przypuszczać, że i w Polsce odniesie sukces.

– Atutem pisma są „Diety na 14 dni", czyli przygotowane przez specjalistów ds. żywienia Naturhouse dwutygodniowe jadłospisy dla osób, które chcą zadbać o sylwetkę. Na niektóre z proponowanych potraw są publikowane przepisy. Kolejna mocna strona to prawdziwe historie osób, którym udało się schudnąć, często nawet o kilkadziesiąt kilogramów – mówi Dorota Górnicka-Urban, dyr. wydawniczy Aude.

O swoich sposobach na zachowanie doskonałej sylwetki szczegółowo opowiedzą też polskie gwiazdy (w kolejnym numerze będzie to Sylwia Gruchała). W piśmie nie zabraknie oczywiście tematów charakterystycznych dla magazynów kobiecych, takich jak pielęgnacja urody, dbanie o zdrowie, moda czy podróże. Tym, co wyróżnia ten luksusowy magazyn, jest duża liczba elementów lifestylowych, pokazanych w niezwykle atrakcyjny sposób: na doskonałej jakości papierze i z zastosowaniem grafiki na najwyższym poziomie.

– Ekskluzywny charakter pisma podkreśla starannie aranżowana sesja okładkowa z udziałem znanej gwiazdy. Nawet poradnikowe materiały są zilustrowane fotografiami pięknymi, finezyjnymi, wywołującymi wrażenie artystyczne. Layout pisma z czasem będzie ewoluował w stronę grafiki najlepszych tytułów wysokopółkowych – zapowiada Marcin Rutkowski, dyr. kreatywny i wiceprezes zarządu Aude.

Na początek nakład wyniesie 50 tys. egzemplarzy – tyle samo, co w Portugalii, we Włoszech i we Francji. W Hiszpanii, skąd pochodzi Naturhouse, nakład osiągnął już 100 tys. egzemplarzy. W Polsce pismo jest dostępne w najlepszych salonach prasowych (30 tys.) oraz w sklepach sieci Naturhouse (20 tys.). Tytuł wspierany jest reklamowo, m.in. w „Wysokich Obcasach” i „Twoim Stylu”.

Wprowadzając „Peso Perfecto”, Aude wypełniło niezagospodarowaną niszę na polskim rynku prasowym. Wydawnictwo odważnie i ambitnie poszerza zakres działalności; obecnie intensywnie pracuje nad kolejnymi projektami, o których z pewnością wkrótce usłyszymy.

Źródło: Aude

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764