logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Petal Ads dołącza do europejskiego Mobile Marketing Association

  PR 21.03.2023, przeczytano 206 razy

Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym ekosystemem w przestrzeni marketingu mobilnego i przyczyniania się do rozwoju swojej branży, jak również zyskuje możliwość wykorzystania doświadczenia organizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/petal-ads-dolacza-do-europejskiego-mobile-marketing-association,399363,artykul.html

W ten sposób Petal Ads wzmacnia swoją pozycję rynkową oraz podkreśla swoją dostępność i wsparcie dla kluczowych reklamodawców w Europie.

– Połączony ekosystem Petal Ads pozwala reklamodawcom dotrzeć do ogromnej grupy odbiorców – obejmuje ona miesięcznie ponad 730 mln aktywnych użytkowników urządzeń Huawei. Najwyższej klasy rozwiązania z zakresu targetowania czerpią z informacji zdobytych z danych kategorii first-party, co umożliwia reklamodawcom wprowadzenie reklamy mobilnej na wyższy poziom – powiedział Jaime Gonzalo, VP Huawei Mobile Services w Europie, i dodał – Stale rozwijamy nasze innowacyjne podejście, dlatego jesteśmy dumni, że dołączyliśmy do MMA, aby lepiej wspierać naszych partnerów i zapewniać wyjątkowe doświadczenia milionom użytkowników.

Petal Ads w MMA – jeden z liderów merytorycznych reklamy mobilnej

W ramach członkostwa Petal Ads będzie współpracować z ponad 800 zrzeszonymi firmami z branży marketingu mobilnego z ponad 40 krajów. Dzięki dołączeniu do MMA platforma będzie aktywnie ustanawiać najlepsze praktyki i wytyczne dla marketingu mobilnego na poziomie krajowym oraz międzynarodowym. Będzie też prowadzić dyskusje na temat marketingu mobilnego na wydarzeniach online i offline, a także dzielić się swoimi spostrzeżeniami i perspektywami z partnerami. Pozwoli to Petal Ads przedstawić możliwości ekosystemu i uwidocznić swoją wysoką pozycję na rynku reklamy mobilnej, co zbuduje jeszcze większą rozpoznawalność usług platformy oraz jej zaawansowanych rozwiązań.

MMA skupia się na tworzeniu wpływu marketingowego oraz konstruktywnym kwestionowaniu statusu quo, szczególnie poprzez zaangażowanie w naukę i badania. Organizacja zachęca liderów biznesu do kształtowania najlepszych praktyk opartych na zaufaniu i merytorycznych analizach. Jest to spójne z wizją Petal Ads: pozytywnego wpływania na branżę i swoich partnerów, zgodnie z najlepszymi praktykami i międzynarodowymi standardami.

Petal Ads – 4 miliardy zapytań dziennie

Petal Ads zmieniło w tym roku nazwę z HUAWEI Ads, co ukazuje ewolucję platformy w stronę rozszerzenia swoich usług na urządzenia innych marek, nie tylko Huawei. Dzięki temu oprócz działania na własnym jakościowym ruchu i first-party data, które obejmują pełną ścieżkę użytkownika Huawei, platforma rozbudowuje również swój system, aby dotrzeć do third-party data. Jest to jeden z kluczowych czynników dalszego dynamicznego wzrostu popularności Petal Ads. Platforma przyciąga obecnie 4 mld zapytań reklamowych dziennie, a w tym roku spodziewany jest dalszy wzrost tej liczby aż o 400%. Obecnie zintegrowanych z zestawami reklamowymi Petal Ads jest ponad 53 000 aplikacji na całym świecie, a 40% całego ruchu w ekosystemie pochodzi z Europy.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764