logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Peugeot partnerem Motortrend

  PR 22.11.2019, przeczytano 184 razy
ilustracjastrzałka

Od 2 października użytkownicy platformy Player mają dostęp do wyjątkowej kolekcji. MotorTrend, jeden z najbardziej uznanych na świecie producentów programów motoryzacyjnych jest już obecny na polskim rynku. Teraz, miesiąc od debiutu, partnerem projektu została marka Peugeot.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/peugeot-partnerem-motortrend,384819,artykul.html

- Zainteresowanie marki Peugeot ofertą MotorTrend w kontekście reklamowym pokazuje, jak rynek ceni jakościowe treści motoryzacyjne. My zebraliśmy je w jedną kolekcję zawierającą setki godzin programów motoryzacyjnych z kraju i z zagranicy, dostępną ekskluzywnie tylko w player.pl - komentuje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.

Oferta MotorTrend to wyjątkowe połączenie najlepszych treści motoryzacyjnych z kraju i z zagranicy. Listę tytułów uzupełniają hity dla pasjonatów wyjątkowych pojazdów, znane z anteny TVN Turbo oraz Discovery. Sukcesywnie kolekcja, dostępna tylko w Player, będzie wzbogacana o nowe produkcje oraz kolejne sezony programów.

Marka Peugeot, w przyszłym roku będzie obchodzić 210 lat swojego istnienia. Działa w ponad 160 krajach i posiada sieć 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2018 roku sprzedał ponad 1 740 000 samochodów. Definiuje się jako „high-end generalist”, czyli oferująca modele jakości premium skierowane do szerszego grona klientów.

- Marka Peugeot zostaje partnerem debiutującego w Polsce projektu MotorTrend w momencie bardzo ważnego dla siebie debiutu nowego Peugeot 208. Jesteśmy zadowoleni, że będziemy mieli możliwość opowiedzenia o tym kluczowym dla marki modelu, jak również o pozostałej bogatej ofercie modelowej spod znaku lwa, za pośrednictwem jednego z najbardziej uznanych na świecie programów motoryzacyjnych. - mówi Dorota Kozłowska, PR menedżer marki Peugeot w Polsce.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już drugi raz z rzędu Rock Radio bije rekord słuchalności! W ostatniej fali badania Radio Track stacja osiągnęła najwyższy wynik w swojej historii - jej udział w czasie słuchania w okresie czerwiec - lipiec 2020 r. wyniósł 0,8%. W ten sposób rozgłośnia podwoiła słuchalność w stosunku do 2019 r. Coraz szerszemu gronu słuchaczy Rock Radio proponuje najlepszą...
Jesień w TVP Historia
Nowa ramówka TVP Historia to premiery filmów fabularnych i dokumentalnych, seriale historyczne, programy publicystyczne oraz rozrywka na najwyższym poziomie. Już 15 sierpnia w 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej antena zaprasza na nowy teleturniej „Giganci Historii”. TVP Historia przygotowała również wiele propozycji programowych na temat ważnych wydarzeń...
Plakat „Sto pytań o wodę” już jutro w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą”
Jaki ślad wodny zostawia przeciętny Polak? Jak na co dzień oszczędzać wodę? Co wspólnego ma wycinka drzew z suszą albo powodzią? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdą się jutro, 13 sierpnia na plakacie „Sto pytań o wodę” dołączonym do „Gazety Wyborczej”, w ramach ekologicznej akcji dziennika „JednaPlaneta.JednoŻycie”.
Huawei GameCenter to najnowsza aplikacja dostępna dla użytkowników smartfonów i tabletów marki w Polsce oraz w 33 krajach na całym świecie. Jest to platforma opracowana z myślą o społecznościach osób grających w gry na urządzeniach mobilnych, która oferuje dostęp do najlepszych aplikacji oraz dedykowanych bonusów i promocji.
IAB US, IAB Tech Lab, ANA (Association of National Advertisers) oraz inne organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media. Współpraca będzie opierać się na pracach w projekcie Rearc mającym na celu opracowanie rozwiązań technologicznych zorientowanych na prywatność i odpowiednie personalizowanie reklam.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764