logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane

  PR 14.10.2024, przeczytano 343 razy
ilustracjastrzałka

Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za część strategiczno-kreatywną, w tym m.in. za prace strategiczne, prace kreatywne (hasła kampanii) czy design (przygotowanie KV i projekty formatów reklamowych). Oznacza to poszerzenie współpracy pomiędzy marketerem i agencją o nowy obszar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-pewnosc-motywem-kampanii-volkswagen-certyfikowane-uzywane,406090,artykul.html

Kampania zaplanowana jest do końca 2024 roku. Volkswagen Group Polska (VGP) i Altavia Kamikaze + K2 współpracują ze sobą od początku 2023 r.

Współpracujemy już niemal 2 lata i kompleksowo wspieramy markę Volkswagen w rozwijaniu ścieżek digital customer journey, analityce, marketing automation, rozbudowie istniejących stron internetowych i aplikacji oraz tworzeniu nowych rozwiązań cyfrowych nakierowanych na konwersję. Jest to dla nas duża satysfakcja, że ten zakres współpracy mogliśmy teraz poszerzyć o prace strategiczno-kreatywne, dzięki współpracy z zespołem Volkswagen Certyfikowane używane – mówi Łukasz Niemiec, Digital & Martech Project Manager w Altavia Kamikaze + K2.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Startująca obecnie kampania dotyczy wsparcia programu sprzedaży certyfikowanych aut używanych marki Volkswagen.

Do końca 2023 roku w Grupie Volkswagen funkcjonował jeden wspólny i wielomarkowy program sprzedaży i odkupu samochodów używanych marek Škoda, Volkswagen, Seat i Volkswagen Samochody Dostawcze - pod wspólną marką Das WeltAuto. W 2024 roku został on zastąpiony pięcioma oddzielnymi programami marek VGP – i tak obok programów Škoda Plus Certyfikowane używane, SEAT Certyfikowane używane, CUPRA Approved i Volkswagen Samochody Dostawcze Certyfikowane używane, na rynku pojawił się też program Volkswagen Certyfikowane używane, który podobnie jak wcześniej Das WeltAuto jest oficjalnym programem pojazdów używanych VGP, jednak w jego ofercie znajdują się wyłącznie pojazdy marki Volkswagen, oferowane wyłącznie przez autoryzowanych dealerów tej marki.

- Celem programu jest sprzedaż sprawdzonych aut używanych, których stan techniczny, przebieg i historia zostały szczegółowo sprawdzone poprzez rygorystyczny (117 etapowy!) test kontrolny. Zdanie tego testu jest potwierdzane Certyfikatem jakości marki Volkswagen. Działający przy salonach dealerskich tej marki program Volkswagen Certyfikowane używane sprawdzi się również u osób planujących sprzedaż swojego obecnego samochodu oferując darmową wycenę, korzystne oferty odkupu oraz możliwość zostawienia auta w rozliczeniu – mówi Karol Wiza, odpowiedzialny za komunikację marketingową samochodów używanych w Volkswagen Group Polska.

Do zadań Altavia Kamikaze + K2 należały prace strategiczne, prace kreatywne (hasła kampanii) oraz design (przygotowanie KV, projekty formatów reklamowych itp.). Agencja przygotowała dwie główne linie kreatywne: dla linii zasięgowej (z hasłem przewodnim „Bądź pewny. My jesteśmy”), oraz dla linii trade-in (z hasłem „Przesiądź się do Volkswagena”). Trade-in to sprzedaż samochodu przez dealera, połączona z odkupem od klienta jego poprzedniego auta.

Przy tworzeniu claimu Bądź pewny. My jesteśmy” skupiliśmy uwagę na wielowymiarowości pewności. Wiemy, że Volkswagen to pewna marka - zarówno jako samochód, który kierowca może posiadać, jak i jako brand, który wie, co oferuje. Z jednej strony pewność gwarantuje nam fakt, że kupujemy Volkswagena w autoryzowanym salonie tej marki, a z drugiej to, że używany pojazd został kompleksowo sprawdzony przez tych, którzy na danej marce znają się najlepiej – dodaje Karolina Skutnik.

Mediaplan kampanii przewiduje wykorzystanie: Social Mediów (formaty statyczne i dynamiczne: statyki i animacje), portali Otomoto/OLX (animacje), reklamy w Google (display na serwisach zewnętrznych i reklama performance). Działaniom tym towarzyszą materiały POS (w sieci dealerskiej marki Volkswagen) oraz długofalowa kampania search, wspierająca program Certyfikowane używane w wynikach wyszukiwania.

Źródło: Altavia Kamikaze + K2

kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
Jaś Skorobohaty... Plejada gwiazd w charytatywnej produkcji roku
Kalejdoskop polskich talentów, zaangażowany tata i szczytny cel: wsparcie psychologiczne podopiecznych Fundacji Happy Kids. Na platformę Audioteka trafiła pierwsza część charytatywnego audiobooka, nagrana na podstawie „Jasia Skorobohatego. Na ratunek tacie”. 
Newline Interactive - najczęściej kupowane monitory interaktywne
Monitory interaktywne Newline Interactive z każdym rokiem cieszą się coraz większą popularnością na świecie. Analiza danych z lat 2022, 2023 i 2024 (QI-QIII) wskazuje na konsekwentny wzrost sprzedaży. Po Q3 2024, Newline plasuje się na drugim miejscu wśród dostawców interaktywnych wyświetlaczy na świecie. W Europie z wynikiem 10,35% Newline jest w pierwszej...
Puszcza Białowieska bohaterką kampanii Funduszu Żubra na Spotify
„Pierwszy Las – Rozmowy o Puszczy Białowieskiej” to prowadzony przez Dybę Lach i Filipa Springera podcast, którego sponsorem jest Fundusz Żubra. Na Spotify trwa właśnie przygotowana we współpracy z polskim oddziałem Aleph miesięczna kampania promująca ten projekt. Jej głównym elementem jest spot audio, wspierany przez kreacje displayowe, dostępne zarówno na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764