logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pfleiderer: Konkurs na najlepiej zaprojektowaną przestrzeń użytkową

  PR 09.05.2019, przeczytano 353 razy
ilustracjastrzałka

Projektujesz? Budujesz? Stosujesz materiały Pfleiderera? Weź udział w konkursie producenta na najlepszy projekt wnętrza użytkowego i powalcz o atrakcyjne nagrody. Gotowe projekty można zgłaszać na: wnetrzeroku.com do 31 października br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pfleiderer%3A-konkurs-na-najlepiej-zaprojektowana-przestrzen-uzytkowa,382350,artykul.html

Konkurs „Wnętrze Roku Pfleiderer” jest skierowany do architektów, inwestorów i wykonawców. To pierwsza taka inicjatywa Pfleiderera - wiodącego producenta produktów drewnopochodnych na rynku polskim i niemieckim. Organizatorowi, zależy na tym, aby promować i nagradzać biura architektoniczne i przedsiębiorstwa korzystające z materiałów i nowoczesnych rozwiązań designerskich marki Pfleiderer.

- Od wielu lat współpracujemy z pracowniami i wykonawcami. Wiemy, że z naszych materiałów powstają ciekawe, często niestandardowe projekty użytkowe. Chcemy pokazać te realizacje i docenić ich twórców - mówi Nina Giergowska menedżer ds. projektów, koordynator działu obsługi obiektowej Pfleiderer.

Architekci, inwestorzy i wykonawcy mogą zgłaszać do konkursu tylko zrealizowane projekty. Powinny to być obiekty i wnętrza należące do przestrzeni publicznej. Ważne również, aby czas ich całkowitej realizacji zamykał się w okresie  1 stycznia 2018 r. - 31 października 2019 r.

Konkurs inny niż wszystkie

„Wnętrze Roku Pfleiderer” wyróżnia się ze względu na dobór kategorii konkursowych. Jest ich 8 i wszystkie odnoszą się do przestrzeni publicznej. Mamy więc takie kategorie jak: wnętrza hotelowe (hotele, pensjonaty, aparthotele), wnętrza HoReCa (restauracje, bary, puby), wnętrza użyteczności publicznej (urzędy, lotniska, komendy, muzea, kina, sale widowiskowe), budynki edukacji zbiorowej (przedszkola, szkoły, uczelnie wyższe), opieka zdrowotna (szpitale, hospicja, sanatoria, apteki, przychodnie), spa i sport (siłownie, fitness, baseny, stadiony, centra spa & wellnes), handel detaliczny i sieci handlowe oraz wnętrza biurowe.

- Jest wiele konkursów i wystaw o tematyce wnętrzarskiej. Większość z nich koncentruje się jednak na przestrzeni domowej i prywatnej. Brakuje konkursu, który promowałby najlepsze realizacje przeznaczone do celów publicznych. A przecież to bardzo ważne miejsca, które wymagają przemyślanych i ciekawych aranżacji. Nie tylko funkcjonalnych, ale i atrakcyjnych wizualnie. Ponadto   projektowanie i budowanie  takich przestrzeni wymaga dużego doświadczenia, znajomości norm i przepisów bezpieczeństwa oraz gruntownej wiedzy na temat materiałów – podkreśla Nina Giergowska z Pfleiderera.

Stąd też jury konkursu „Wnętrze Roku Pfleiderer”,  oceniając zgłoszone realizacje, będzie zwracało uwagę nie tylko na kryteria jakościowe, ale też na design, poziom zaawansowania technologicznego i innowacyjność.

Nagrody pieniężne i wyjazdy

Założenia konkursu są ciekawe i niesztampowe, co nie zmienia faktu, że jego uczestnicy będą musieli wykazać się specjalistyczną wiedzą, wyobraźnią i estetyką. Kreacja przestrzeni publicznej to w końcu wielkie wyzwanie.

Stosownie do rangi zadania organizator konkursu wyznaczył wygrane, to jest 12 nagród, w tym: 3 nagrody główne, 8 wyróżnień i  1 nagrodę specjalną. Laureaci uhonorowani nagrodami głównymi zostaną wyłonieni spośród wszystkich zgłoszeń, natomiast wyróżnienia będą przyznawane według zasady: jedno wyróżnienie w każdej kategorii.

Nagrodami głównymi będą honoraria w wysokości – kolejno od pierwszego do trzeciego miejsca: 15 000 zł, 10 000 zł i 7 000 zł. Zdobywcy wyróżnień otrzymają zaś gratyfikacje w formie wyjazdu dla 2 osób – autorów realizacji. Nagrodę specjalną – pamiątkową statuetkę – otrzyma autor tego projektu, który zdobędzie największe uznanie wśród internautów.

O wszystkich nominacjach, poza nagrodą specjalną, zdecyduje jury złożone z przedstawicieli świata architektury, biznesu, trendów, nieruchomości oraz środowisk akademickich.

Pełna prezentacja jury, więcej informacji o konkursie oraz regulamin znajdują się na platformie: wnetrzeroku.com. Tutaj też – przez specjalny formularz – do 31 października br. można zgłaszać  zrealizowane projekty.

Źródło: Pfleiderer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020
Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników...
Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” nagrodzona przez Communication Arts
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu ilustracyjnego. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych laureatów.
Kreatywna Generacja Z pokazuje, jak znaleźć złoty środek
Ruszyła 10-ta edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Genezą konkursu jest rozwijanie kreatywności młodych grafików, a tegorocznym tematem, który daje artystom pole do popisu jest „Za dużo, za mało”.
IDA Design Awards ogłoszone - podwójna radość w Hi!Brands
Zespół Hi!Brands otrzymał srebrną nagrodę w kategorii Product design za projekt Bee Fee i wyróżnienie za identyfikację wizualną Krakowa w tegorocznej edycji IDA.
Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku – Konkurs 30/30
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2019 roku przedstawili tytułowych 30-tu finalistów, których prace będzie można oglądać od 27 marca 2020 roku na wystawie w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764