logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PG i ASP będą kształtować przestrzeń publiczną w Czarnej Wodzie

  PR 04.12.2017, przeczytano 481 razy

Gmina Czarna Woda, Politechnika Gdańska oraz Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku wspólnie zrealizują projekt badawczy pod nazwą „Slow City. Projekt studialny kształtowania przestrzeni publicznych w Czarnej Wodzie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pg-i-asp-beda-ksztaltowac-przestrzen-publiczna-w-czarnej-wodzie,34713,artykul.html

Pracownicy naukowi i studenci ASP w Gdańsku, będącej wiodącym partnerem porozumienia, przygotują na potrzeby tego przedsięwzięcia serię projektów architektonicznych i artystycznych. Przed ewentualnym wdrożeniem ich w rzeczywistości zostaną one przetestowane w Laboratorium Zanurzonej Wizualizacji Przestrzennej Politechniki Gdańskiej. Dodatkowo powstanie ocena przestrzeni publicznych w Czarnej Wodzie, uwzględniająca potrzeby osób starszych i z niepełnosprawnościami. Przygotuje ją Katedra Technicznych Podstaw Projektowania Architektonicznego na Wydziale Architektury PG, stosując przy tym koncepcję projektowania uniwersalnego.

– Szczególnym czynnikiem, który wpłynąłby na zmianę dotychczasowego funkcjonowania i układu przestrzennego miejscowości byłaby budowa nowego przystanku kolejowego, o co starają się władze miasta. Mogłoby się to przyczynić do wykształcenia współczesnego centrum Czarnej Wody i stworzenia nowej koncepcji rekreacji oraz turystyki kulturowej, oryginalnie i atrakcyjnie włączającej miasto w przebiegające przez nie szlaki turystyczne – uważa kierownik projektu prof. Iwona Dzierżko-Bukal z Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.

Projekt będzie realizowany etapami. Pierwszy z nich zakończy się na początku lutego 2018 r. i zostanie zaprezentowany przedstawicielom władz Czarnej Wody. W drodze dyskusji i ustaleń zostanie wyłoniona koncepcja do dalszego opracowania. Zakończenie kolejnego etapu przewidziano na czerwiec 2018 r., kiedy efekty wykonanych prac zostaną zaprezentowane mieszkańcom w formie wystawy i prezentacji w przestrzeni wirtualnej.

Źródło: Politechnika Gdańska

www.pg.gda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764