logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PGE przygotowała spot z okazji 100-lecia Bitwy Warszawskiej

  PR 17.08.2020, przeczytano 1180 razy
ilustracja

PGE Polska Grupa Energetyczna przygotowała spot telewizyjny przypominający o rocznicy 100-lecia Bitwy Warszawskiej. W ten sposób spółka upamiętniła wielkie zwycięstwo polskich żołnierzy nad bolszewikami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pge-przygotowala-spot-z-okazji-100-lecia-bitwy-warszawskiej,388118,artykul.html

Bitwa Warszawska 1920 roku, nazywana również „Cudem nad Wisłą”, to niezmiernie ważne wydarzenie w historii Polski i jedno z najważniejszych w dziejach Europy i świata. Uważana jest za trudną i teoretycznie niemożliwą do wygrania przez Polaków ze względu na liczebność i siłę armii wroga. Dzięki zwycięstwu polskiej armii nad sowietami plany ekspansji bolszewickiej niosącej ze sobą ludobójczy terror nie zostały zrealizowane ani w środkowej, ani w zachodniej Europie.

Przygotowany przez PGE spot łączy teraźniejszość z przeszłością, przypominając, że bez poświecenia naszych przodków nie byłoby wolnej Polski. Do udziału w spocie została zaproszona grupa rekonstrukcyjna, która na co dzień odtwarza wydarzenia z 1920 roku z najwierniejszymi szczegółami i najwyższą dbałością o zachowanie prawdy historycznej.

Trzydziestosekundowy spot zostanie wyemitowany w dniach 14-16 sierpnia 2020 roku, w wybranych stacjach telewizyjnych w prime time oraz przy emisjach programów dopasowanych kontekstowo do wydarzenia. Zaplanowana została także kampania na kanale YouTube Grupy Kapitałowej PGE i w mediach społecznościowych.

Dbałość o pamięć historyczną i świadomość narodową to wyraz pamięci o bohaterach narodowych walczących o wolną Polskę. Grupa PGE od lat angażuje się w działania związane z pielęgnowaniem tożsamości narodowej. Od 2016 roku PGE współpracuje z Muzeum Powstania Warszawskiego, a w 2020 roku została Partnerem Strategicznym Muzeum i patronem programu „Rodzinne spotkania z historią” promującego rodzinne zwiedzanie ekspozycji. Z okazji tegorocznej 76. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, PGE przygotowała prezentację multimedialną poświęconą Energetykom w Powstaniu.

Źródło: Grupa PGE

www.gkpge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764