logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PGE rozpoczyna część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”

  PR 15.10.2021, przeczytano 821 razy
ilustracja

Dwa tygodnie po starcie kampanii wizerunkowej, PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna kolejną odsłonę działań marketingowych, w której zachęca do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pge-rozpoczyna-czesc-produktowa-kampanii-w-ramach-nowej-strategii-marki-_pge-prowadzimy-w-zielonej-zmianie_,393395,artykul.html

Kampania produktowa dotyczy cyfrowych narzędzi i produktów oferowanych przez PGE Obrót, spółkę zajmującą się w Grupie PGE sprzedażą energii elektrycznej do ponad 5 milionów Klientów w całej Polsce. Wpisuje się ona w nową strategię marki, która zawiera się w haśle „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”.

- Podkreślamy cyfryzację w kontakcie z Klientami. Widzimy jak szybko zmienia się rynek i jego potrzeby, dlatego prezentujemy nowoczesne, ekologiczne rozwiązania, dzięki którym większość działań sprzedażowo – obsługowych Klient zrealizuje sam, używając do tego przyjaznych narzędzi cyfrowych. Zmieniamy się dla naszych Klientów, wraz z nimi przechodzimy transformację energetyczną i to ze względu na nich prowadzimy w zielonej zmianie – mówi Grzegorz Butrym, dyrektor Departamentu Produktów i Rozwoju Biznesu PGE Obrót.

Spoty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” oraz „Muzycy” stanowią uzupełnienie strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Podobnie jak w części wizerunkowej, głos zabierają w nich polskie zwierzęta. Tym razem opowiadają o zaletach nowoczesnych eUsług od PGE. W zabawny i lekki sposób podkreślają zalety korzystania z elektronicznych rozwiązań takich jak eFaktura, eBOK ,czy eSklep eksponując nie tylko ich wygodę, ale jednocześnie przyjazność dla środowiska naturalnego.

Część produktowa kampanii „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” została zaplanowana w telewizji, prasie i Internecie.

Za przygotowanie kreacji i produkcje materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis Sp. z o.o.

Źródło: Polska Grupa Energetyczna

www.gkpge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764