logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PGE startuje z kampanią nowej strategii marki

  PR 01.10.2021, przeczytano 991 razy
ilustracja

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię wizerunkową „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Nowe hasło, które od teraz będzie towarzyszyć logo PGE wskazuje na pozycję lidera zielonej zmiany na rynku elektroenergetycznym w Polsce, a jednocześnie podkreśla pomocną i opiekuńczą rolę, którą PGE wypełnia w stosunku do klientów i otoczenia społecznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pge-startuje-z-kampania-nowej-strategii-marki,393223,artykul.html

- Wybór hasła >>PGE Prowadzimy w zielonej zmianie<< jest nieprzypadkowy. Jako PGE mamy argumenty, żeby odważnie mówić o tym, że prowadzimy w zielonej zmianie. Z jednej strony PGE to lider i najbardziej zaawansowana w dążeniu do neutralności klimatycznej grupa energetyczna w Polsce. Z drugiej strony, PGE to firma pomocna, opiekuńcza wobec klientów, służąca im wiedzą i profesjonalnym doradztwem na zmieniającym się rynku – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. - Aspirujemy do tego, aby marka PGE była postrzegana jako marka nowoczesna, dbająca o środowisko i działająca w zrównoważony sposób. W październiku ubiegłego roku przyjęliśmy strategię Grupy PGE do 2030 roku z perspektywą do 2050 roku, którą konsekwentnie realizujemy. Wpisanie Zielonej Zmiany w markę PGE jest oczywiste i niezbędne oraz zobowiązuje nas, jako lidera transformacji energetycznej w Polsce do dalszych działań i budowania silnej polskiej marki – dodaje.

Nowa Strategia Marki PGE, to także nowy format kreatywny i oparta na nim kampania reklamowa, w której głos zabierają zamieszkujące w Polsce zwierzęta. Poprzez zabawne dialogi i monologi zwierzęcych bohaterów wybrzmiewa głos zmian wprowadzanych przez Grupę PGE i ich pozytywny wpływ na życie wszystkich mieszkańców Polski.

Wybór zwierzęcych bohaterów spotów jest nieprzypadkowy. Inspiracją do kampanii była dotychczasowa aktywność PGE w zakresie ochrony środowiska, wsparcia dla polskich parków narodowych, takich jak Roztoczański Park Narodowy czy Biebrzański Park Narodowy oraz działań ochronnych na rzecz różnych gatunków zwierząt m.in. bocianów i sokołów.

W spotach natura została pokazana przestrzennie z pełną gamą kolorystyczną. Podstawowymi elementami do zbudowania odpowiedniej atmosfery były żywioły: wiatr i słońce. Inspiracją w realizacji były najlepsze filmy przyrodnicze. W spotach zostały wykorzystane przede wszystkim ujęcia najbardziej uznanych polskich filmowców przyrodników. Zwierzęcymi bohaterami kampanii są gatunki żyjące na terenie Polski, co dodatkowo wzmacnia wizerunek PGE, jako marki silnie związanej z polskością.

Spoty wizerunkowe pod nazwami „Wiatr zmian”, „Militarne mewy”, „PGE SPA” oraz „Wyliczanka” odnoszą się odpowiednio do biznesowej działalności PGE tj. budowy i eksploatacji morskiej energetyki wiatrowej i osiągnięcia do 2030 roku 2,5 GW i 6,5 GW do 2040 r., kontynuacji budowy mocy w fotowoltaice i osiągnięcia do 2030 roku 3 GW oraz rozbudowy mocy w lądowych elektrowniach wiatrowych o dodatkowy 1 GW do 2030 roku. Sporty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” i „Muzycy” odnoszą się do konkretnych ofert PGE Obrót: e-bok, e-faktura i e-sklep.

Kampania została zaplanowana we wszystkich kanałach mediowych – w telewizji, prasie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Główne kanały dotarcia to telewizja i internet – media o największym zasięgu, a jednocześnie umożliwiające szczegółowe mierzenie kampanii. Dopełnieniem strategii jest prasa i OOH, umożliwiające dotarcie do pozostałej części grupy docelowej.

Nowa strategia marki PGE powstała w odpowiedzi na wyzwania rynkowe i oczekiwania klientów PGE. Po jej przyjęciu przez zarząd PGE, została zaplanowana ogólnopolska kampania reklamowa, uwzględniająca wiele kanałów mediowych, która zostanie wsparta działaniami Public Relations oraz działaniami w mediach społecznościowych. Kampania, oprócz celu wizerunkowego, będzie też promować produkty oferowane przez PGE Obrót.

Termin kampanii:

  • Kampania wizerunkowa PGE SA: 1.10.2021 r. – 31.10.2021 r.
  • Kampania produktowa PGE Obrót: 15.10.2021 r. – 14.11.2021 r.

Materiały wykorzystane w kampanii wizerunkowej PGE SA: spot 30”, 3 spoty 15”, formaty display, reklamy prasowe oraz siatki wielkoformatowe.

Materiały wykorzystane w kampanii produktowej PGE Obrót: spot 30” oraz spot 15”, formaty display, reklamy prasowe.

Za przygotowanie kreacji i produkcje materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis Sp. z o.o.

Kampania wizerunkowa „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” odnosi się bezpośrednio do inwestycji realizowanych przez Grupę PGE zgodnie z założeniami Strategii Grupy PGE do 2030 roku z perspektywą do 2050 roku.

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764