logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PGE startuje z nową kampanią „Mądrze korzystaj z energii”

  PR 04.11.2022, przeczytano 486 razy
ilustracja

PGE Polska Grupa Energetyczna w najnowszej kampanii promuje efektywny sposób korzystania z energii elektrycznej. Zwraca też uwagę na to, ile kilowatogodzin (kWh) zużywają najbardziej popularne sprzęty w gospodarstwie domowym, a dzięki stworzonemu kalkulatorowi energii pomaga mądrze z nich korzystać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pge-startuje-z-nowa-kampania-_madrze-korzystaj-z-energii_,397860,artykul.html

- Mądre korzystanie z dobra, jakim jest energia elektryczna powinno nam towarzyszyć każdego dnia. Szczególnie teraz, gdy wojna wywołana przez Putina na Ukrainie zachwiała sytuacją geopolityczną i wywołała światowy kryzys energetyczny. Każdy z nas, zmieniając swoje nawyki może mądrze korzystać z energii elektrycznej i ograniczyć jej zużycie a tym samym, zmniejszyć swoje rachunki - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Wraz z rozpoczęciem kampanii uruchomiona została strona internetowa www.madrze-korzystaj.pl, na której każdy użytkownik, korzystając ze specjalnie przygotowanego kalkulatora, może policzyć zużycie i koszty energii dla poszczególnych urządzeń wykorzystywanych w gospodarstwie domowym.

Kampania została oparta na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównym bohaterem są zwierzęta. W nowym spocie PGE, bohaterem jest Sowa - Mądra Głowa, która przypomina o tym, jak mądrze korzystać z energii, żeby obniżyć swoje rachunki za energię.

Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji, na nośnikach OOH i w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii został zrealizowany 15-sekundowy spot. Kampania zaplanowana jest od 1 do 30 listopada 2022 roku. Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764