PGNiG Obrót Detaliczny uruchamia nową kampanię reklamową, której celem jest zachęcenie jak największej liczby klientów do rezygnacji z papierowych faktur na rzecz elektronicznej EKOfaktury. Zastąpienie tradycyjnych papierowych rozliczeń to nie tylko wygoda, ale przede wszystkim zmniejszenie wpływu na środowisko.
Bohaterami kampanii są dzieci – roczny Filip i siedmioletnia Ewa – którzy przekonują odbiorców do zmiany dotychczasowych nawyków na bardziej przyjazne dla środowiska. Spoty zwracają uwagę, że do wydruku tradycyjnych rachunków za gaz co miesiąc zużywane jest aż 40 ton papieru i 10 milionów litrów wody. Kampanię wspiera hasło: „Papierowe faktury? Faux pas [Fo-pa], więc mówimy im pa-pa”, które w lekki i zabawny sposób ma zachęcić klientów do refleksji nad korzyściami płynącymi z wyboru bardziej ekologicznego rozwiązania.
– W spotach posługujemy się językiem ekologicznych korzyści, co w połączeniu z wykorzystaniem wielu kanałów promocji pozwoli nam na szeroką skalę budować wizerunek PGNiG Obrót Detaliczny jako marki nowoczesnej i przyjaznej środowisku. Z perspektywy biznesowej kampania przyczyni się do oszczędności kosztów wynikających z wysyłki papierowych faktur oraz usprawni obsługę klientów – mówi Magdalena Kempiński, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji PGNiG OD, Grupa Orlen. – EKOfaktura to odpowiedź spółki na potrzeby klientów, którzy szukają ekologicznych rozwiązań. To krok ku ograniczeniu zużycia zasobów naturalnych, wspierający jednocześnie wygodę użytkowników.
Do tej pory na EKOfakturę przeszło ponad 2,7 mln klientów PGNiG OD korzystających z usług Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK). Ten zdalny kanał obsługi pozwala odbiorcom na błyskawiczne opłacanie rachunków, dokonywanie zmian w umowie, podawanie odczytów stanu gazomierza lub licznika czy zapoznanie się z ofertą, z każdego miejsca na świecie
i przez całą dobę.
Kampania zachęcająca do świadomego wyboru EKOfaktury będzie szeroko emitowana w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP), radiu (RMF FM i Radio Zet), prasie (Polska Press, Super Express, Fakt) oraz Internecie. Kreacje kampanii przygotowała agencja Brasil, a zakupem mediów zajęło się Biuro Marketingu PGNiG OD.
Źródło: PGNiG Obrót Detaliczny