logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Pharmpedia - edukacja dla lekarzy i farmaceutów od Nekk

  PR 12.07.2021, przeczytano 1156 razy
ilustracjastrzałka

Jeszcze w XX wieku mówiliśmy, że wiedza medyczna podwaja się co 50 lat. Dziś według opracowania dr. Petera Densena zajmuje to zaledwie 73 dni. W konsekwencji lekarzom coraz trudniej zdobywać wiedzę, która jest jednocześnie zweryfikowana i aktualna, czyli uwzględniająca najnowsze odkrycia i innowacje. Są jednak narzędzia, które pozwalają zdobywać wiedzę medyczną nie tylko w szybki sposób, ale także atrakcyjny. Coraz częściej firmy farmaceutyczne chcąc podzielić się z lekarzami informacjami na temat nowych leków decydują się na edukację poprzez platformy on-line’owe. Agencja pharmamarketingowa NEKK opracowała „PHARMPEDIĘ” - nowoczesną platformę edukacyjno-konkursową, która skutecznie edukuje lekarzy, farmaceutów oraz innych przedstawicieli zawodów medycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pharmpedia---edukacja-dla-lekarzy-i-farmaceutow-od-nekk,392252,artykul.html

Pharmpedia to narzędzie, które pozwala medycznym grupom zawodowym poszerzać wiedzę bez konieczności wychodzenia z domu. Pozwala w prosty sposób przedstawić prezentację produktu, bądź schorzenia wykorzystując atrakcyjne i zróżnicowane formy przedstawienia treści: webinary, animacje produktowe, nagrania z KOL itp.

- Widzimy jak gwałtownie zmienia się sposób korzystania z internetu. Dotychczas profesjonaliści w branży medycznej edukując się raczej bazowali na materiałach offline’owych. Ale z kilku powodów zaczyna się to zmieniać. Po pierwsze na rynek weszło już nowe pokolenie lekarzy i farmaceutów. Dla nich internet jest naturalnym, i co ważniejsze pierwszym źródłem informacji. Po drugie pandemia zmusiła nieprzekonanych do korzystania z e-learningu - tłumaczy Agnieszka Lewandowska, Młodszy Kierownik Współpracy z Klientem z agencji pharmamarketingowej NEKK. - Pharmpedia to proste i skuteczne narzędzie dla producentów farmaceutycznych, którzy chcą dotrzeć z edukacją do konkretnych specjalistów. Przekaz merytoryczny dostosowywany jest do grup docelowych zarówno pod kątem treści jak i formy jej opracowania. Dodatkowo zastosowanie formuły konkursowej pozwala nam na weryfikację zapamiętanych informacji ale również gratyfikację użytkowników. - dodaje.

Pharmpedia uczy lekarzy i farmaceutów

Platforma zakłada dwa etapy edukacji: prezentacje produktowo-problemowe, które mają za zadanie dostarczyć użytkownikowi wiedzę i odpowiedzi na nurtujące go pytania oraz części konkursowej, która weryfikuje zdobyte przez użytkowników informacje, i jednocześnie nagradza ich za włożony wysiłek.

- Kanały dotarcia jak i nagrody są zawsze dopasowane do grupy docelowej. Jest to bardzo skuteczne narzędzie komunikacji w obszarze pharmamarketingu powszechnie wykorzystywane w USA, czy Europie i coraz popularniejsze również w Polsce. Jest to ciekawa alternatywa dla czasochłonnych i wysokokosztowych wizyt przedstawicieli medycznych. Przed rozpoczęciem szerokiej kampanii mamy możliwość testowania pomysłów na pilotażowej grupie w ramach różnych grup docelowych. Możemy dzięki temu sprawdzić, czy przygotowane materiały są atrakcyjne, czy nagrody odpowiednio dobrane do konkretnej grupy oraz czy cały mechanizm działa poprawnie i intuicyjnie. Taki zabieg pozwala nam na optymalizację działań oraz dopasowanie platformy do oczekiwań użytkowników. Zapewnia to także wysoką skuteczność Pharmepedii co z kolei przekłada się na zadowolenie naszych klientów – mówi Anna Binkowska, Kierownik ds. Obsługi Klienta z agencji pharmamarketingowej NEKK.

Kiedy podczas pandemii praca przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych została mocno ograniczona, pojawiła się silniejsza potrzeba bezpośredniego kontaktu z tymi grupami poprzez działania digitalowe. Połączenie prezentacji produktowej (w ciekawej dla odbiorcy formie) z mechaniką konkursową (benefity rzeczowe) oraz wsparcie platformy promocją do konkretnych grup docelowych, stało się alternatywą dla wizyt przedstawicieli farmaceutycznych. Dzięki online’owej formie edukacji nie musimy się martwić o różnego rodzaju ograniczenia wynikające z aktualnej sytuacji epidemiologicznej, dostępności naszej grupy docelowej, a dodatkowo dostarczamy możliwość rozwoju oraz uzyskania benefitów w dowolnym dla użytkownika miejscu i czasie.

Wydatki marketingowe w sektorze farmaceutycznym wzrosły o prawie 70% w ciągu ostatnich 20 lat i obecnie wynoszą prawie 30 miliardów dolarów. Te firmy, które wykorzystują siłę innowacji cyfrowych i model biznesowy zorientowany na klienta, odniosą sukces w budowaniu bardziej efektywnych interakcji, głębszej lojalności i trwałych preferencji marki. Pomimo nacisku kontroli kosztów, ograniczeń regulacyjnych i globalnej konkurencji, marketingowy świat farmacji dostosuje się w przyszłości, aby skupić się na użytkowniku, a nie na konkretnym produkcie.

Branża farmaceutyczna jest obwarowana na całym świecie licznymi regulacjami prawnymi. Alternatywą dla surowej regulacji reklamy tradycyjnej, czy marketingu masowego mogą być mniej konserwatywne, bardziej skoncentrowane na relacjach kanały marketingu cyfrowego, które lepiej dostosowują się do nowego środowiska pacjenta, farmaceuty, czy lekarza. Wyspecjalizowany „marketing informacji” będzie z całą pewnością przyszłością branży medycznej, a Pharmpedia będzie jej częścią.

Źródło: NEKK


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: AdNews

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764