logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Phenicoptere z nagrodą w kategorii „Wschodzące Gwiazdy”

  PR 21.10.2016, przeczytano 503 razy
ilustracjastrzałka

Spółka Phenicoptere, producent GLOV Hydro Demaquillage, innowacyjnych rękawic, które usuną makijaż i inne zabrudzenia skóry wyłącznie za pomocą wody, zajęła najwyższe miejsce wśród polskich firm, a drugie w całym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE w kategorii „Wschodzące Gwiazdy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/phenicoptere-z-nagroda-w-kategorii-_wschodzace-gwiazdy_,30314,artykul.html

Nagrody dla przedsiębiorstw, które przyczyniają się do rozwoju gospodarki w zakresie technologicznych innowacji zostały rozdane 20 października, podczas uroczystej Gali Finałowej w Warszawie. Spółka Phenicoptere pojawiła się w tej kategorii rankingu jako jedna z 4 polskich firm. Ponadto, Monika Żochowska i Ewa Dudzic były jedynym damskim zespołem, który został nagrodzony.

Jest to już 17. rok z rzędu, kiedy w kategorii głównej rankingu Fast 50 wyróżnianych jest pięćdziesiąt najszybciej rozwijających się firm w regionie Europy Środkowej. Obok kategorii głównej, nagrody przyznawane są w dwóch podkategoriach: najmłodsze firmy o największym potencjale rozwoju zostają wyróżnione w kategorii „Wschodzące Gwiazdy, a wśród Big 5 znajdują się firmy o największych przychodach w 2015 r. Rok 2016 okazał się być rekordowym, jeśli chodzi o liczbę zgłoszeń, więc miejsce w zestawieniu jest tym większym wyróżnieniem dla firm, które się w nim znalazły. Klasyfikacja bazuje na tempie wzrostu przychodów operacyjnych zgłoszonych przedsiębiorstw z ostatnich lat. Twórcy rankingu wierzą, że to niezwykle ważne, aby nagradzać liderów przemysłu, którzy przeradzają swoje nowatorskie pomysły w rzeczywistość, a tym samym napędzają regionalną gospodarkę.

Otrzymanie nagrody w kategorii "Wschodzące Gwiazdy" to dla nas powód do dumy. Natomiast wzrost przychodu na poziomie 2370% to potwierdzenie sukcesu. W ciągu ostatnich czterech lat zrewolucjonizowałyśmy branżę kosmetyczną, tworząc zupełnie nową kategorię produktów. Dzięki wykorzystaniu mikro-technologii stworzyłyśmy rękawice GLOV Hydro Demaquillage, które za pomocą specjalnych włókien pozwalają oczyścić skórę wyłącznie za pomocą wody. To pierwsza tego typu innowacja w wymiarze globalnym. Teraz dystrybuujemy nasze produkty do ponad 40 krajów na świecie. Liczne nagrody potwierdzają, że zmierzamy w dobrym kierunku. Zapewniamy, że nie spoczniemy na laurach – mówi Monika Żochowska, prezes Phenicoptere Sp. z o.o.

Źródło: Phenicoptere

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764