logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philip Colbert i Oneplus Open dokańczają dzieło Michała Anioła

  PR 22.11.2023, przeczytano 409 razy
ilustracja

Marka OnePlus nawiązała współpracę ze współczesnym twórcą pop-art, Philipem Colbertem, w ramach której artysta podjął się niezwykłego wyzwania – ukończył słynne niedokończone dzieło Michała Anioła „Madonna z Manchesteru”. To pionierskie osiągnięcie było możliwe dzięki innowacyjnym możliwościom najnowszego otwieranego smartfona OnePlus Open.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/philip-colbert-i-oneplus-open-dokanczaja-dzielo-michala-aniola,402180,artykul.html

Dzięki OnePlus Open, Philip Colbert, londyński artysta znany ze swoich kultowych serii z motywem homara, podjął się niezwykłego zadania, aby ukończyć dzieło Michała Anioła po 500 latach i zarazem uwolnić prawdziwy potencjał dzieła sztuki dla współczesnej publiczności. To wyjątkowe połączenie stylu Michała Anioła, Philipa Colberta i OnePlus integruje w sobie błyskotliwość i inspirację z przeszłości z innowacyjną technologią przyszłości, otwierając potencjał klasycznego arcydzieła na współczesność.

„Gotowe” dzieło Colberta, wykonane przy użyciu wyłącznie OnePlus Open, zaprezentowano na interaktywnym wernisażu w National Gallery w Londynie. Podczas projekcji, która również odbyła się przy pomocy OnePlus Open, przedstawiono cały proces tworzenia zmodernizowanego dzieła sztuki. Praca Colberta znalazła się obok oryginalnego obrazu Michała Anioła, który pozostaje nieukończony.

Otwierana konstrukcja OnePlus Open w kontekście tej współpracy staje się pewnego rodzaju metaforą – urządzenie otwiera się na kreatywność w każdym miejscu na świecie. Starannie zaplanowany i zrealizowany za pomocą otwieranego smartfona OnePlus proces twórczy artysty, dzięki swojej wielozadaniowości, zachodził nie tylko w jego londyńskim studio. Artysta był w stanie pracować nad dziełem z innych miejsc i środowisk, m.in. z National Gallery, domu, samolotu, czy podczas podróży samochodem. Umożliwiło mu to spojrzenie na dzieło z nowych perspektyw i dokładnie w momencie, kiedy pojawiła się inspiracja, ponieważ swoją mobilną pracownię miał zawsze w kieszeni.

– To prawdziwy zaszczyt, by tchnąć nowe życie w kultowe dzieło Michała Anioła za pomocą OnePlus Open. Ta współpraca pokazuje, że można w ciekawy sposób połączyć sztukę, historię i technologię, która dzięki swoim nieskończonym możliwościom, w tym przypadku mając konkretnie na myśli otwierany smartfon od OnePlus, kształtuje niejako przyszłość kreatywności. OnePlus Open umożliwia swobodę pracy i tworzenia w dowolnym miejscu i czasieUkończenie tego arcydzieła było niezwykłą podróżą, możliwą tylko dzięki temu, że praktycznie przez cały czas w kieszeni nosiłem swoją pracownię – mogłem zajmować się obrazem zawsze i wszędzie – zauważa Philip Colbert.

Technologia, na której bazuje OnePlus Open, pozwala użytkownikom na pracę i tworzenie w dowolnym miejscu i czasie. Użytkownik ma do swojej dyspozycji podwójny ekran, który umożliwia wyświetlanie do trzech aplikacji jednocześnie. Wydajność wielu okien i potrójny podział ekranu oznaczał, że Philip był w stanie przełączać się między swoimi dziełami, niedokończoną „Madonną z Manchesteru” i notatkami. Pozwoliło to przenieść kreatywną wielozadaniowość na wyższy poziom – miało to kluczowe znaczenie dla szybkiego i dokładnego ukończenia dzieła. Dzięki paskowi zadań przypominającemu pulpit Open Canvas, wyświetlaczowi wysokiej rozdzielczości i opcji podzielonego ekranu, urządzenie jest nieocenionym narzędziem dla artystów i twórców, oferując niezrównane wrażenia z realizacji twórczych procesów. Wszystko to jest dostępne w urządzeniu, które z łatwością mieści się w kieszeni.

– Jesteśmy bardzo dumni, że mogliśmy przyczynić się do ukończenia „Madonny z Manchesteru” Michała Anioła we współpracy z Philipem Colbertem. Charakterystyczna dla Philipa zabawna, żywiołowa perspektywa tchnie nowe życie i uwalnia potencjał oryginalnego dzieła sztuki. OnePlus Open uosabia nasze zaangażowanie w innowacje, przesuwając granice technologii. Tak właśnie wygląda przyszłość pracy – w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu na świecie będzie można wykonać dowolne zadania, w tym tworzenie arcydzieła. Mamy nadzieję, że OnePlus Open pozwoli wszystkim – również artystom i twórcom – uwolnić prawdziwy potencjał, pozwalając na precyzyjną pracę – zarówno w obliczu terminów, jak i pod wpływem pojawiającej się inspiracji – podkreśla Celina Shi, Chief Marketing Officer na Europę w OnePlus.

To niezwykłe partnerstwo zbiega się z publikacją wyników ogólnoeuropejskiego badania przeprowadzonego przez OnePlus na rynku brytyjskim. Okazuje się, że aż 79% Brytyjczyków czuje, że nie wykorzystuje w pełni swojego potencjału w życiu z powodu braku czasu i niskiej produktywności. Prawie połowa (47%) stwierdza, że chciałaby lepiej wykorzystać swoją pracę, karierę i umiejętności. Aż 62% respondentów przyznało, że ma trudności z ukończeniem konkretnych zadań.

Na pytanie, co może pomóc zwiększyć produktywność, 35% badanych stwierdziło, że jest to umiejętność ustalania priorytetów zadań. Prawie jeden na trzech (29%) respondentów akcentował większą otwartość w podejściu do samych zadań. Jedna czwarta (25%) badanych uznała, że najważniejsza byłaby swoboda wykonywania swoich obowiązków z dowolnego miejsca. Rozwiązania proponowane przez OnePlus Open pozwalają użytkownikom w pełni wykorzystać swój potencjał dzięki uwolnieniu ich kreatywności i produktywności.

Ukończenie obrazu „Madonna z Manchesteru” pokazuje siłę pracy w nowych środowiskach i sposób, w jaki pozwala to użytkownikom podchodzić do zadań z nowej perspektywy: wydajniejszej i bardziej kreatywnej. Współpraca Philipa Colberta i OnePlus jest świadectwem nieustannie ewoluującej natury sztuki i nieograniczonego potencjału kreatywnych umysłów wyposażonych w odpowiednie narzędzia wspierające produktywność.

Oficjalne wideo dokumentujące współpracę i powstawanie nowej wersji obrazu zobaczyć można w serwisie YouTube na kanale marki OnePlus.

„Madonna z Manchesteru” – obraz dokończony przez Philipa Colberta przy użyciu OnePlus Open

„Madonna z Manchesteru” – obraz Michała Anioła (niedokończony)

Źródło: OnePlus

Dodatkowe informacje:

OnePlus
Celem OnePlus, firmy założonej w 2013 roku, było zaspokojenie zapotrzebowania na rynku smartfonów. OnePlus rzucił wyzwanie branżowym standardom i zaoferował klientom urządzenia doskonałej jakości.
W ciągu ostatniej dekady OnePlus zbudował niezwykle silną reputację w branży technologicznej, wszechstronnie realizując cele w myśl hasła marki „Never Settle”. Chociaż oferta firmy rozszerzyła się o inne kategorie produktów, smartfony pozostają najważniejszym elementem portfolio OnePlus.
Pod koniec sierpnia 2023 roku OnePlus ogłosił wprowadzenie na rynek swojego pierwszego otwieranego smartfona.

OnePlus Open
Marka OnePlus mając na celu uzupełnienie istniejącego portfolio smartfonów, w październiku 2023 roku wprowadziła na globalny rynek OnePlus Open. Podczas gdy inne smartfony składają się, ten od OnePlus otwiera się… na świat.
OnePlus Open oferuje doświadczenie, które otwiera użytkowników na nowe możliwości – przy niezwykłej szybkości i płynności, udoskonalanej od dekady. Premiera OnePlus Open to kolejna odsłona motta „Never Settle” – następne wyzwanie rzucone branżowym standardom.
Technologia, na której bazuje OnePlus Open, pozwala użytkownikom na swobodę twórczą w dowolnym miejscu i czasie. Aby te możliwości udostępnić, po otwarciu urządzenie przeistacza się z kieszonkowego, prostokątnego smartfona w 7,82-calowy, wygodny ekran. W efekcie użytkownik ma do swojej dyspozycji podwójny ekran, który umożliwia wyświetlanie do trzech aplikacji jednocześnie. Dzięki potrójnemu podziałowi ekranu można szybko przeskakiwać między aplikacjami, co zapewnia awangardowy poziom niezrównanej wielozadaniowości.

Philip Colbert
Philip Colbert ukończył studia na wydziale filozofii Uniwersytetu St. Andrews. Ogromną popularność na całym świecie zyskał dzięki swojej kreskówkowej postaci homara i mistrzowskim hyperpopowym obrazom. Jego prace doceniają tacy znawcy, jak na przykład Charles Saatchi czy Simon de Pury. W swoich projektach eksploruje wzorce współczesnej kultury cyfrowej i jej związek z głębszymi narracjami historycznymi w sztuce – przez pryzmat jego ikonicznej postaci homara.
Artysta jest aktywny w wielu dziedzinach – w malarstwie, rzeźbie, meblarstwie, designie i sztuce cyfrowej. Ikoniczny homar jest głównym motywem w jego twórczości. Jego prace wystawiano w najważniejszych muzeach świata: Times Art Museum (Chongqing, 2021), Sejong Art Central (Seul, 2021), Modern Art Museum (Szanghaj, 2020), Saatchi Gallery (Londyn, 2020) i Multimedia Art Museum (Moskwa, 2020). Philip Colbert współpracował również ze znanymi markami: Bentley Motors, Rolex, Montblanc, Christian Louboutin, COMME des GARÇONS i Adidas.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764